:attn: PERJANTAI :attn: 13 pvä
mulla ei oo ikinä pe 13 pvä onni matkassa... :snotty:
Ninni78: Siis ihan törkeän ihana uutinen, näääääääääin paljon onnea teille :heart: :heart: :heart: Rennosta kesälomasta tuli kaikkien aikojen plussareissu :kieh: Tätä kyllä osattiin hieman odottaa
Mites testin uusimisen kanssa meni?
tuutikki: kiva kuulla pitkästä aikaan :wave: Muista että kun siullakin on tuo "pitkä kierto" niin teroluteilla voi olla vaikutusta ovulaatioon, eli saattaa jäädä tapahtumatta jos liian ajoissa aloittaa. Näin gyneni sanoi mulle ja siitä kierrosta kun
EN ottanut, plussasin!
Äitee2: Onnea kunnon tädistä!
Aloittaa voitte varmasti heti kun hyvältä tuntuu. Gyneni sanoi että menkkojen odottaminen on "määrätään" yleensä siksi että seuraavan raskauden kesto on helpompi laskea. Nainen on kaikkein hedelmäisimmillään heti km jälkeen, joten ei muuta kuin tsemppiä ja peitot pöllyämään
Aika hurja olet appiukkosi kanssa
Epskeps: Nyt pidetään jalat ristissa ja peukut pystyssä että tärppi olisi tullut!!
db MILLAISTA OLI SUN OVISVUOTO??
Ellen79: Kiva kuulla pitkästä aikaa :wave: Hienoa, että olet henkisesti pystynyt parantumaan, sisäinen hehkusi loistaa rivien välistä ja toivon todella että seuraava raskaus menisi teillä ilman ongelmia :hug:
Haikara: Mie olen toooosi huonosti muistanut niitä disperiinejä ottaa, varmaan joka kolmas tai neljäs pvä, eli tuskin niistä miulle apua on, yritän tsempata oviksen jälkeen...
(.) kun en voi laittaa ).( koska muodot ovat pyöreämmät
Anyway... kun päivitin tuon listan tajusin että tänään on vasta kp 15. Eilen tuli aikas hyvin venyvää kirkasta vuotoa, ajattelin heti onnekseni että oli ovisvuotoa, mutta tajusin että varmaan ne "sisään valuneet" simpat matkaa vaan kohti valoa
Eilen koko päivän ja aamulla varsinkin ollut aika ajoin aika kovaakin vihlovaa kipua. Tänään tuli jopa ruskeaa tuhrua!!
:| Siis onko kaikki mulla ok? Kellään tietoa? Onko normaalia vuotoa oviksen lähettyvillä? Eilen aamulla lämpö 35,3 ja tänään 35,8. Ovistesti oli tänään kuitenkin nega, missasinko siis oviksen?? APUUUUVA KANSSASISKOT!!