Moikka!
Tervetuloa
Eliisa80 :heart: :heart: :heart: :heart:
Tsemppiä kaikille teille piinapäiviä viettäville, erityisesti
Epskepsille :attn:
Menkat alkoivat lauantaina, jeeeeeeeeeeeee =) Kyllä niitä olen odottanutkin |O Harvoin sitä näin onnellinen menkoista on
On ollut ihan älyttömän runsaat :headwall: ja kivuliaat :headwall: mutta pääasia että ne alkoi! Siitä vaan kurja kun hb romahti synnytyksen aikana, tai ei silloin vain istukan irroittamisessa ja kaavinnassa niin alas, ja kun sitä nyt jotenkin olen saanut kohoamaan, niin harmittaa jos se taas ehtii laskea paljonkin. Kunhan nyt pysyisin omin avuin pystyssä :|
Perjantaina olisi sitten se kauan odotettu jälkitarkastus. Toivottavasti menkat ehtii loppumaan siihen mennessä. Ennen muinoin ne kesti 3-4 päivää, mutta katotaan niin mun säkällä ne kestää nyt ainakin 5 vuotta, etten vaan pääse jälkitarkastukseen.... :ashamed: No toivotaan että kroppa olisi palautunut jo hyvin ja menkat loppuis viimestään torstaina.
Niin, teille piinapäiviä viettäville! Mä uskon ettei täti teille eksy, ei siitä taida nyt kyllä riittää muutakuin mulle Kun nyt en aivan pystyyn kuivuisi
Se pelottaa että jos joudun siirtämään jälkitarkastusta menkkojen takia, niin kuitenkin saisin seuraavan ajan vasta joskus parin kolmen viikon päähän :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Koko tämän pitkän hel.vetin ajan olen ajatellut että päivä kerrallaan, käydään nyt ensin rakenneultrassa....käydään nyt lapsivesipunktiossa...käydään nyt Helsingin Lastenklinikalla ultrassa... mietitään nyt päätöstämme....mennään sairaalaan keskustelemaan päätöksestämme....täytetään papereita ja anotaan TEO:lta lupa raskauden keskeytykseen...Haetaan ekat tabletit sairaalasta....käydään valitsemassa pikkuiselle hautapaikka ja arkku...mennään sairaalaan osastolle....synnytykseen...saadaan pitää pikkuista sylissä...kunhan nyt päästään kotiin... käydään hyvästelemässä pikkuinen arkkuunpäin...saattue sairaalalta ruumishuoneelle...hautajaiset....JÄLKITARKASTUS!
Ja noihin eri vaiheiden väliin lukematon määrä tuskaa, itkua, kyyneleitä, huutoa, ikävää, pelkoa, kipua, surua, masennusta, ja epätoivoa.
Mutta nyt tuo viimeinen etappi on niin lähellä! Voi kamala, nyt kun itse kirjoitin nuo vaiheet lyhykäisyydessään tuohon, niin pistää miettimään miten sitä silloin jaksoi... Mutta jostain sitä voimaa aina vaan tuli lisää.
Mä oon tämmönen höppänä kun kävin ennustajallakin. Olihan sieltä ihan kiva kuulla hyviä uutisia, varsinkin kun huomasin hänen oikeasti tietävän jotakin. Mutta en usko 100% siihen hommeliin, niinkuin ei varmaan moni muukaan. Se on semmoinen pieni piristys vain
Muutama ystäväni ei uskalla sen takia käydä tuommoisessa kun pelkäävät että alkavat liikaa ajatella hänen puheitaan ja pelkäämään. Sanoinkin että sinne mentäessä pitää olla tietty asenne, semmoinen hupiasenne
Toivoisin että seuraava pikkuinen saisi alkunsa yhtä nopeasti kuin enkelipoikammekin, mutta toisaalta olen aivan kauhusta kankea ajatellessani että tekisin plussatestin... Niin paljon pelkoa ja jännitystä sitten tulossa... Rakenneultraan asti olisin varmasti kuin kalkkilaivan kapteeni peloissani... Ja siitä synnytykseen ja kotiin tuloon asti. On tämä vain niin vaikeaa saada itselleen se pieni käärö... :ashamed:
Mulle voisi lisätä tuonne kp 4/28. Kierron pituudesta ei ole tietenkään hajuakaan, mutta pillereiden aikana se oli 28, ja silloin kun jätin ne pois ja odotin yhdet menkat niin kierto pysyi samana. Sitten pamahdinkin paksuksi ja nyt en tiedä mikä kierron pituus on. Mutta kokeillaan tuolla :kieh:
Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++++++++++++