Pisteen kokoisia mustia ötököitä vaatenippujen alla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä ihme on tosiaan . <- tuollaisen boldatun pisteen kokoinen korkeintaan, hyppii sohittaessa (ei kaikki). Mielestäni kirppu on suurempi. Mikä ihme on kyseessä.

Löytyy siis vaatteista. Olen hirmuisen pesurumban tehnyt, mutta niin vain niitä on lisää.
 
Kirpuksi minäkin sanoisin. Kehitysmaissa matkaillessa tulee vastaan jos jonkinnäköistä ötökkää, ja kirppu vastaa kuvausta parhaiten. Aiemmin mainitut turkiskuoriaiset yms. ovat erittäin selkeästi isompia kuin boldattu piste. Kirput ovat mustia pisteitä, jotka ovat yhtäkkiä eri paikassa kuin hetkeä aiemmin.
 
vierailija
Mikä on kehitysmaa? Vai kehittyvä maa?
Meidän hölmölän näkökulmasta on vaikeampi nähdä selkeästi...

Mikä tämä on:
"Kelluvat puutarhat. BBC:n ohjelmasarjassa seurataan kuinka teknologian ja tieteen mullistaessa maailmaamme, ihmisen kädenjälki planeetan muutoksiin on vaikuttavampi kuin koskaan ennen."
Näkyy arenalla.
 
vierailija
Sisäkasveissa on sellaista seittiä joskus ja niissä pienenpieniä hämähäkkejä. Olen nähnyt - suurennuslasilla piti katsoa, kun ovat NIIIN pieniä. Liikkuivat kyllä ja jalkojakin oli. Muuten näyttivät vain vaniljahippuselta.
 
vierailija
Sisäkasveissa on sellaista seittiä joskus ja niissä pienenpieniä hämähäkkejä. Olen nähnyt - suurennuslasilla piti katsoa, kun ovat NIIIN pieniä. Liikkuivat kyllä ja jalkojakin oli. Muuten näyttivät vain vaniljahippuselta.
En muista suomeksi sanaa, mutta googlaa "False spider mites".
Niistä on tosi vaikea päästä eroon ja leviävät kasvista toiseen... Ei ne ihmisiin tai asuntoon muuten leviä, mutta ajan kanssa tappavat kasvin.
 

Yhteistyössä