Vielä lämmöistä!

  • Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Raakel
En siis ole seuraillut sen kummemmin koskaan..
Kuitenkin tiiän normilämpöni olevan 36,2-36,5
Yhäkin ovat tuolla akselilla, vaikka menkat myöhäs. Mitäs vois tarkottaa??

Kaikkea mä taas kyttään... |O |O ...

Nyt mä lähen välillä pois :wave: :wave:
 
kyllä se siitä jompaan kumpaan suuntaan muuttuu :hug:

Mulla on "normaali lämpö", siis silloin kun en ole raskaana, kierron alun kaksi viikkoa noin 35,7 ja kierron lopun kaksi viikkoa noin 36,2. Siis kun "normaaleja lämpöjähän" on naisella kaksi.

Nyt olen siis raskaana, ja lämmönseuranta jäi ns. päälle. Koko ajan lämpö on ollut noin 36,4, eli siis vain vähän yli tuon loppukierron lämmön. Kävitkö siellä terkalla, vai odotteletko vielä? Missä vaiheessa kiertosi on menossa, siis paljonko yli?

lohduttelee ja terveilee
~Tiila ja nyytti 8+3 (positiivinen testi kp 36/28)
 
En toki tarkoittanut piikitellä, vaan rauhoitella (kun sulla noita huutohymiöitä on useammassa viestissä - lienen käsittänyt tarkoituksesi väärin?).

Ja toki kertoa omat kokemukseni, kun niitä kyselit. Anteeksi jos pahoitin mielesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
entä kainalossa nasuliini?
Juu, kainalosta tuon mittasin kun en suuhun tohtinut laittaa =) Mutta eikös se niin ole, että kun aina mittaa samasta paikasta ja samaan aikaan aamusta, niin sitten siitä olisi hyvä seurata? Mulla nyt kp14/28-30 ja vasta nyt alan mittailla. Ovis kait käsillä, vaikka on ollut outoja tuntemuksia jo viikon verran.
 
Onko tuo normaalilämpösi, ilmeisestikin vähän normaalia korkeampi?Ihmisillä kun niin erilaiset lämmöt normaalistikin.Oviksen aikana lämpö pomppaa ja pysyy jos raskaus alkanut, eikö se näin suunnilleen mene? =)
 
Mulla on aina ollu ovis aikasin, melkeinpä heti menkkojen loputtua, en tiedä sit onko niin edelleen, vaiko muuttunut vuosien, raskauksien ja keskenmenojen jälkeen :/ Mutta nytkin alkoi jo tosi ajoissa pahoinvointi ja päänsärky, en sit tiedä mitä lie ovat. Aikaisemmista lapsista voin pahoin jo kaksi viikkoa ennen oletettuja tulevia menkkoja, mitä ei sitten tullutkaan kun oli raskaana. Toivoisin niin kovin nyt sitä samaa =)

Mun normaalilämpö kierron alussa on kait yleensä joku päälle 35.
 

Yhteistyössä