HIRMUISESTI ONNEA!! :hug: :heart: :hug:
Toki sua ja miestäsi pelottaa ihan todella, mutta yrittäkää kuitenkin jotenkin saada nautittua asiasta. Itselläni alamaha,- ja selkäkivut olivat jotain aivan kaameaa päivänä jolloin plussasin. Ne oli paljon paljon vahvempia kuin menkkojen aikaan.
Itse juuri eilen puhuin mieheni kanssa siitä että mitä jos tulisin raskaaksi... Tiedän pelkääväni ihan hulluna vähintään siihen rakenneultraan asti. En osaa keskenmenoa pelätä, enkä ajatella että rv 12 jälkeen ollaan turvallisilla vesillä, vaan pelkään niskapoimu-ultraa ja rakenneultraa yli kaiken :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Mutta pitäisi ottaa vaan ilo irti tulevasta raskaudesta, ja yrittää olla panikoimatta koska stressihormoni ei tod. ole hyväksi uudelle tulokkaalle. Ja panikoimalla ei tee kuin pahaa itselle ja suolapähkinälle... Ei auta vaikka kuinka hermoilee, se on vain niin tosi asia että itse ei osaa eikä pysty tekemään yhtään mitään, sitä on vain niin nöyränä että mitä tällä kertaa annetaan :ashamed: Olen miettinyt että mitä jos joudun toistekkin keskeyttämään raskauden rakenneultran jälkeen, ja synnyttää vauvan joka on jo niin valmiinnäköinen... Sekoaisin varmasti, lopullisesti. En millään jaksaisi käydä tätä kaikkea h.lvettiä läpi uudelleen ja laskea vauvaa hautaan. Anteeksi vuodatus, kai minä yritän vain tsempata itseäni valmistumaan henkisesti siihen tulevaan plussaan, tulee se sitten muutamien kuukausien tai vuosien päästä.
Pulttis On tosi mahtava lähteä reissuun, ihanan lämpöiseen
=) Ei olla Turkissa ennen käyty, Rodos, Tunisia, Mallorca ja Bulgaria on tullut nähtyä. Vanhempani kävivät keväällä Turkissa ja ihastuivat todella
Oottekos te ennen käyneet sielläpäin?
Emik Koskas te suuntaatte etelän lämpöön? On tosi ihana päästä hetkeksi muualle kauas pois. Pois sellaisten ihmisten eli tuntemattomien luota jotka tietävät mitä olemme joutuneet läpikäymään. Täällä kun saa varautua että kun kauppaankin menee, niin joku puolituttu voi tulla sanomaan osanottonsa, ja niin moni vain katsoo säälivästi päälle... Eipähän tule sääliviä katseita Turkissa
Repa :hug: :hug: :hug:
Aurinkoenergiaa :hug: :hug: :hug:
Jane70 toivotaan parasta!! Hoidahan itsesi kuntoon, se on nyt ensisijaisen tärkeää :heart: :heart: :heart:
Jälkivuodosta oli ollut puhetta. Itse en menettänyt itse synnytyksessä paljoakaan verta, mutta istukan käsin irroituksessa olinkin menettänyt ihan tajuttoman määrän. Tai ei istukka irronnut siellä leikkaussalissakaan suunnitelman mukaan, vaan se oltiin jouduttu pala palalta kaapimaan :headwall: Verta olin menettänyt rutkasti, koska Hb oli kaavinnan jälkeen 90. Mulla sanottiin jälkivuodon kestävän 1-2viikkoa, mutta veristä sellaista kesti 2 viikkoa, ja sen jälkeen vesivärimäistä vaaleanpunaista kesti vielä viikon. Ekat menkat olikin sitten niin tajuttoman kipeet ja runsaat, että olin varma että vuodan kuiviin
Eilen illallla oli taas tosi kipee alamaha vasemmalta puolen. Aaaaaargh :headwall: ärsyttää että mikä sielä on :x Joka päivä jo kohta 2 viikon ajan nippaillut mahaa muutaman kerran päivästä. Nooh, eiköhän tuo joskus selviä. Nyt saakin vain jännätä että koska seuraavat menkat alkaa, että kuinka pitkäksi/lyhyeksi kierto menee. Toivottavasti tulis ajallaan..... :|
Peitot heilumaan, eli go girls joilla on otollinen aika =) Ja plussatuulia kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++