km:n jälkeen kuumeilevat...

EevaRouva Olen kovin pahoillani että olet joutunut myös keskenmenon kokemaan :( :hug: Olet lämpimästi tervetullut tähän porukkaan mukaan :heart:

Mua kyllä aina hirveästi surettaa kun tänne uusia tulee.. vaikka tietty toisaalta on kiva, että uutta väkeä tulee, mutta kun tietää miksi he tänne tulevat, se surettaa. Mutta yritetään me täällä toinen toisiamme tukea ja tsempata, niinkuin tähänkin asti. :heart: Kyllä me kaikki vielä onnistumme ja saamme ihanan pienen nyytin (tai kentis jopa kaksi tai kolme :D ) vielä syliimme


Eliisa80, joo ihan potaskaa se on että naiset muka vaan pihtailee! Kyllä tuo oma ukko osaa sen "taidon" liiankin hyvin :kieh: Mut jospa tämä tästä.. :whistle:

Stoppis, mulla on sitten jälkitarkastukset olleet ihan omaa luokkaansa kun ei ole ultrattu eikä otettu mitään pissatestejä saati mitään muitakaan testejä :eek: Gynekologinen sisätutkimus vaan ja siinä kaikki.. :ashamed: Näin Etelä-Karjalassa.. :/ Ehkä asia on eri sitten jos raskaus on ollut pidemmällä, en tiedä, mutta tuntuu että täällä on niillekin joilla raskaus on päättynyt aika alussa, tehty vaikka mitä tutkimuksia.. Ei vaan mulle..
 
Epskeps kirjoitti:

mulla on sitten jälkitarkastukset olleet ihan omaa luokkaansa kun ei ole ultrattu eikä otettu mitään pissatestejä saati mitään muitakaan testejä Gynekologinen sisätutkimus vaan ja siinä kaikki.. Näin Etelä-Karjalassa.. Ehkä asia on eri sitten jos raskaus on ollut pidemmällä, en tiedä, mutta tuntuu että täällä on niillekin joilla raskaus on päättynyt aika alussa, tehty vaikka mitä tutkimuksia.. Ei vaan mulle..

Itse kävin jälkitarkastuksessa 5 viikkoa synnytyksen jälkeen, ja tarkastus oli äippäpolilla. Menin suoraan lääkärille, vaikka luulin että menen ensin hoitajalle joka ottaisi verenpaineet, hb:t, yms... Mutta ei. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja ultrasi, ja sillä selvä. Juteltiin toki asiasta, mutta ei mitään pissakokeita, eikä muitakaan kokeita. Niinpä olen käynyt ihan vain terkkarilla mittauttamassa Hb:ni jotta pysyn ajan tasalla.


Teillä oli puhetta noista neuvolatädeistä, että miten he suhtautuivat teihin kun ilmoititte asiasta. Itse jouduin soittamaan ja perumaan neuvola-ajan, kun olimme samana päivänä menossa juttelemaan lääkärien kanssa keskeytyksestä. Neuvolatäti oli vähän kuin puulla päähän lyötynä :/ eikä osannut sanoa oikein mitään. Pahoitteli ja tuumasi, että "Vai että noinkin voi käydä!" :eek: :eek: No niinpä!

Ei tarjonnut mitään vertaistukijuttua, ei keskustelumahdollisuutta, toivotti vain hyvää jatkoa. Että näin meillä :|
 
Mulle saa päivitellä kp 1/28-35. Toivottavasti kierto nyt normalisoituisi ja jäisi nuo ihme välivuodot (feikki kuukautiset) tulematta keskellä kiertoa.

Tervetuloa uusille ja jaksamista arkeen! Haikaralle onnea plussasta! :flower:
 
Haikara Suuren suuret onnittelut ja paljon tarrasukkia pienelle matkaan mukaan,ymmärrettävää että pelottaa mutta yrittäkää silti nauttia raskaudesta.

Aurinkoenergiaa :hug:

Repa :hug: ja tsemppiä ja toivotaan että pian tulee selvyys asiaan ettei tarvitse epätietosuudessa olla.

Pelottaa :hug:

Mouse ja Amira :hug: ja osanotto km ja tervetuloa joukkoon mahtavaan ja toivottavasti saatte täältä tarvitsemanne tuen,itse olen ainakin saanut täältä paljon ja yritän myös jakaa sitä eteenpäin.

Eevarouva :hug: ja osanotto km,siun kanssa oltiinkin tuolla samassa helmikuisissa mie tipahin sieltä juhannuksena.

(.) |O <- (haukotus) voisin nukkua koko päivän,torkahtelen milloin mihinkin ja pojilla on hauskaa kun herättelevät äitiä.Kiitos kaikille plussa puhalluksista,pitäis malttaa odottaa sen testin kanssa ens viikkoon.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: meille kaikille.

Miepäs olen tänään näköjään halaus tuulella :hug:
 
tänään lääkäriltä vähän ikävempi soitto.. tosin arvauskeskus tuo vaan on :|
sanoi että verikokeiden mukaan saattaa olla että olisin saanut varhaisen keskenmenon kun ne 2 klönttiä tuli ja vuoto kesti muutenkin viikon päivät jne.. tuli vaan mieleen että olisiko kaksosraskaus ollut kun 2 niin samankokoista isoa klönttiä kerralla tuli ulos. ja kun tosiaan niin oudon verestä yms märkä olin niin kai lapsivesikin ulos tulee.. :/ en tiedä. parempi kai kun ei sitä mieti, en edes uskalla miehelle kertoa.
sillä tiedän että siihen jää yritys kyllä, mies kun pelkää kuollakseen että sama toistuu uudestaan. miksi ei pelkäisi, kun pelkään samaa itsekin ellei se jo käynyt.. :/

nyt yritän nauttia lomastani ja perheestäni ja haaveilen pikku kolmosesta :ashamed: :heart:
se on heipat, kirjoittelen huomenna enemmän jos kerkiän ja jaksan..
ainakin muutama uusi tullut, heille suuren suuri halaus :hug: :hug:
 



Haaveissa esikoinen

Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 2/28-35
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 5/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 7/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 8/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 13/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 20/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 21/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 21/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 28/32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 35/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 35/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 38/28-35

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 12/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 14/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 15/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 15/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 4/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 12/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 15/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 16/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 24/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07.............................KP 16/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara


 
Kiitoksia kaikille onnitteluista! Toivottavasti tekin plussaatte mahdollisimman pian! :heart:
Tervetuloa kaikille uusille. Teitähän on tullut turhan paljon lisää tänään.. :'( Keskenmenoa ei voi ymmärtää kukaan muu kuin toinen sen kokenut.
Täällä ollaan ihan hissukseen miehen kans. Välillä tekis mieli hehkuttaa ja puhua ja haaveilla tulevasta, mutta sitten taas jarrutellaan itseämme. Odotetaan sinne varhaisultraan ainakin.. En tiedä kumpaa on enemmän, pelkoa vai onnea. Jotenkin on niin puulla päähän lyöty olo. Oireena selkäkipu ja vessatus. Tuntuu vaan, ettei masussa ole ketään... :'(
Nyt te varmaan herpaannutte mulle, kun en osaa iloita, mutta ymmärätte mua sitten kun plussaatte.
Viime yönä näin muuten moneen otteeseen unta, että menkat alkaa. Sitten heräsin aina välillä ja huokaisin, että se olikin vaan unta. En tosiaan saanut nukuttua ja nyt väsyttää..
++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!!!!
 
Äitee2 puhaltelen sulle täältä ++++++++++++++++ :whistle:

Pulttis Voi kurjuus! :'( VOIMIA!! Pystytkö pitämään asian omana tietonasi? Ettet sulkeudu liikaa yksin asiaa miettimään... Jos et miehellesi viitsi kertoa, muista että me olemme täällä aina valmiina tukemaan ja kuuntelemaan. Pura tunteitasi tänne, se helpottaa :hug:

Haikara ei me suhun herpaannuta, tiedämme varmasti jokainen että se pelko on valtava sitten kun itse joskus plussaa. Itse pelkään ainakin jo tässä vaiheessa ihan kamalasti :ashamed:

Nyt kerron jotain ihmeellistä, kummallista, ihanaa, pelottavaa ja jännittävää...... ;)

Heräsin toissa yönä ja näin katon rajassa leijumassa vauvan. Ihmettelin että miten voin nähdä jotain tuollaista kun olen hereillä. Hieroin silmiäni hetken ja räpsyttelin, mutta vauva vain pysyi siinä. Sillä oli kirkkaanpunainen paita ja vaaleansiniset housut. Hiukset olivat tosi vaaleat (niinkuin mulla) ja paksut (niinkuin miehelläni). Vauva oli konttaus/ryömimis asennossa, ja sillä oli pulleat posket. Iältään varmaan jotain alle vuoden tai vuoden ikäinen. Kasvoja en nähnyt selvästi.

Vauva vain katsoi meihinpäin. Nousin polvilleni sängylle ja katsoin häntä lähempää. Olin ihan puulla päähän lyötynä, en osannut ajatella muutakuin että on se vauva siinä oikeasti. Sitten tajusin että voi kamala, sehän leijuu tuolla, ja ajattelin että tulehan nyt tänne ja kurotuin häntä kohti. Kädet suorina menin häntä kohti, meinasin ottaa hänet syliin. Juuri kun olin koskemassa häneen, hän katosi.

Mieheni heräsi ja kysyi että mitä minä touhuan. Olin ihan hämilläni, sanoin että jatketaan vaan unia, mä oon varmaan sekoamassa tai jotain. Aamulla kun heräsin, mietin sitä vauvaa, ja yhtäkkiä tajusin että mitä jos hän olikin meidän poikamme! Meidän pieni poikamme tuli katsomaan isiä ja äitiä... :) En silloin yöllä osannut ajatella että hän olisi ollut poikamme, olin vain hädissäni kun tajusin vauvan leijuvan ilmassa ja halusin ottaa hänet syliin ettei hän vain putoa sieltä ja loukkaa itseään.

Kerroin tästä tapahtuneesta siskolleni (poikamme kummitädille), ja tulimme siihen tulokseen että kyllä se oli meidän pikkuinen joka kävi meitä katsomassa :heart: :heart:

Sain siskoltani tänään puhelun. Hän kertoi viime yönä nähdystä unestaan. Olimme olleet siskoni kanssa jossakin yhdessä, ja minä olin ollut tosi levoton ja hermona, ja valittanut että en saa nukutuksi. Pian olin nukahtanut, ja silloin joku ääni oli sanonut siskolleni näin:

"Siskosi ei saa unta kun häntä vaivaa niin se vauva minkä hän näki viime yönä. Siskosi kyllä ymmärsi että se vauva oli hänen poikansa, mutta hän ei ymmärtänyt poikansa tuomaa viestiä. Sinun pitää kertoa se siskollesi."

Siskoni oli sanonut äänelle että mistä hän sen viestin voi tietää? Ääni oli sanonut, että:

"Siskosi poika halusi tulla katsomaan vanhempiaan, ja kertoa ettei tarvitse olla huolissaan hänestä, eikä pelätä. He tulevat kyllä saamaan terveitä lapsia. Yleensähän poikavauvat ovat täysin sinisissä vaatteissa, mutta sen takia heidän poika oli valinnut vaatteikseen punaisen paidan ja siniset housut viestittääkseen että hänen vanhemmillaan on mahdollisuus saada poikavauva, tyttövauva tai molemmat. Ei tarvitse pelätä tulevia raskauksia, kaikki menee hyvin. Vauva on jo matkalla heidän luokseen."

Ja niin uni oli loppunut. Eikö ole uskomatonta :saint: Meidän pikkuenkelimme kävi meitä katsomassa, ja kun äiti ei ymmärtänyt viestiä, niin hän meni kummitädin uneen sen selventämään. Ja hän tiesi että kummitäti kyllä kertoo sen äidille. Reipas poikamme... :heart:

En ole ikinä oikein uskonut tällaisiin "yliluonnollisiin" juttuihin. Tai jos olen kuullut jonkun kohdalle sellaisen tapahtuvan, toki olen sen uskonut mutta olen aina ajatellut etten minä kykene sellaisia näkemään/kuulemaan. Muutamia päiviä sitten sanoin miehelleni että tahtoisin vain edes jonkun pienen merkin siitä että pojallamme on kaikki hyvin. Ja puhuimme juuri siitä kuinka pelottaa tuleva raskaus. Ja samoista asioistahan olen täälläkin niin toivottamana kertonut. Ehkä poikamme on taivaassa nähnyt että täällä on nyt liikaa pelkoa, murhetta ja ahdistusta, ja niinpä hän reippaana poikana tuli kertomaan ettei tarvitse pelätä ja murehtia =)

Siskoni puhelun jälkeen oloni oli ihmeellinen. Niin helpottunut, ja toisaalta olin peloissanikin. En tiennyt olisinko itkenyt :'( vain nauranut :LOL: onnesta. Uskomatonta...

Pelottaa hiipuu nyt ulos kävelylle miettimään asiaa..... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pullenah85:
Nasuliini: Millasii endokipuja sul on kierron aikana?? onko ne kovia kipuja? Ja miten noi raskaudet on vaikuttanu kipuihin? onko yhtään helpottanu?
Toivottavasti sullakin pian tärppäis :heart: endo on karmee,mut todella todella positiivista, että sä oot tullu raskaaksi. :heart:
Mulla vihloo todella paljon alapäätä, toista pakaraa ja reittä. Tärinäkipua jne. Mä en tiedä oikein että mitä kaikkea sellaiseen kuuluu, mutta kyllä niin outoja kipuja on ja tuo alapään vihlominen oli ihan sairasta :( Mutta sen mun viimesimmän keskenmenon jälkeen huomasin että ne vihlomiset on helpottaneet todella paljon. Enää ei vihlo kun alapäätä, ei pakaraa tai reittä. En tiedä miks niin on, mutta hyvä niin. Ja kun olin raskaana, oireita ei ollu.

ON: Mulla on kauhean paha olo. Aamupuuro meni alas oksennusta pidättäen. Alavatsa on niin turvonnut, että ei oo ollu ees menkkojen alkaessa monestikkaan näin suuta turvotusta :| Mitähän ihmettä tää on?? Testin tein tänään huvikseni, kun ajattelin että jos ovis on ollut aikaisessa, niin herkällä testillä se vois näkyä. Ei viivaa, ei edes heikkoa, joten se siitä. Tiesinhän mä sen, mutta ajattelin kuitenkin että jos..

 
Voi ei viuhti :( halaus ja paljon voimia teille :hug:
Päivä kerrallaan eteenpäin ei oiekin muuta voi sanoa...

Aika masentavaa miten paljon meitä täällä on ja miten usein uusia tulee :( Mutta myös plussia poksahtelee tähänkin pinoon ja ajan myötä myös niitä ihunia kääröjä :heart:

Oma napa on taaskin kuin jalkapallo.. Eilen ovistestissä ei edes hailakkaa viivaa.. epäilen kuitenkin että se olisi vasta tulossa vaikka viime viikonloppuna olikin jo melkeen yhtä voimakas viiva..

Aloin äskettäin miettimään että tässähän se kesä hujahtikin vain ootellen seuraavaa ovista ja sitten taas ootellen kierron täyttymistä.. Pitäis myöskin muistaa elää tässä päivässä ja nauttia siitä mitä nyt on käsillä. Tällä tavalla kaikki menee ohi suun ja käteen vaan jää odotusta ja epäonnistumista..

Plussapuhureita :whistle: +++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Tervetuloa minunkin puolestani EevaRouva ja viuhti :hug: ja paljon voimia suruunne. Minunkin odotukseni romuttui maagisen 12 vkon rajoilla. Tuntuu se niin epäreilulta.. :snotty: mutta eteenpäin mennään. Toisinaan on parempia ja sitten taas huonompia päiviä. Älkää pidättäkö kyyneleitänne, älkääkä pakottako hymyä kasvoillenne. Ne molemmat tulevat aikanaan...

Liikkis uni Sinulla, Pelottaa.

Pulttikselle voimia!
 
tervetuloa eevarouva ja viuhti pahoittelut :hug:

Mullahan jäi kanssa siitä alku-ultrasta joka tehtiin viikolla 8+3, sellanen olo että ei varmasti kaikki ollu hyvin, vastas viikkoja 7+6, sydän kyllä löi ja lääkäri sanoi kaiken näyttävän hyvältä, mutta jäi vaan sellanen tunne ja meidän esikoinen oli samoilla viikoilla ultratessa sentin isompi ja niinhän se oli kehitys pysähtynyt ultrasta seuraavana päivänä ja huomattiin vasta sitten 12+3, oireet mulla kyllä pysy melkein samoina koko ajan, vähän vaan helpotti kymppi viikolla, silti vaan tuntu et kaikki ei oo kunnossa...
ja sen ultran jälkeisenä yönä näin unta että olin taas lääkärissä ja katsottiin sitä monitoria jossa näkyi hidastuvat sydämenlyönnit jotka lopulta katos kokonaan :'( että kai sen sitten jotenkin tiesin vaikka en olis halunnutkaan

että pelottaa uskon kyllä kanssa jonkun verran näihin juttuihin ja toivottavasti sulla on nyt parempi olo =)

pulttis :hug:
 
pelottaa mä luin ton sun viestis varmaan 3 kertaa. =) aivan ihana :heart: mä uskon 100% että sä sait vastauksen siihen että sun poikasi on hyvissä käsissä. sait sen itse kokea!! :heart: sait myös toivoa :) mielestäni tässä on viesti myös meille kaikille. meidän jokaisen menetetty masuasukki on taivaassa hyvissä käsissä. jokaisen heidän on varmasti hyvä olla. :heart: kiitos pelottaa että jaoit tuon kokemuksen meidän kaikkien kanssa. tuo viestisi antaa ainakin minulle henkilökoht. varmuuden siitä että vauvani on hyvässä huomassa. joku päivä vielä vauvani on minua portilla vastassa---- :heart:
 
heips! lämpimästi tervetuloa kaikille uusille :hug: !

pakko kysyä tällainen aika arkaluontoinen kysymys, toivottavasti joku jaksaa vastata, olisin siitä erittäin kiitollinen :heart:
Eli yhtäkkiä on miehellä tullut sellainen juttu että kesken rakastelun menee vaan fiilis, eli "potenssi" heikkenee kesken kaiken...
Oikeesti olen aivan ymmälläni, olenko itse tehnyt jotain?johtuuko se minusta? eikö miun ukko ennää halluu minnuu niin kuin ennen? mie itken sitä koko ajan... :'(

Kertokaa mikä siihen voi auttaa tai mistä johtuu?? Ku ei miun mies vielä (ehkä ) ole edes keski-ikäinen (34v) että johtuis sellaisesta...
 
aurinkoenergiaa
taidat 'potenssilla' tarkoittaa erektiota.. potenssihan on juuri nuita ongelmia..

Paras lääke tuohon olis vähentää huolta miehen harteilta.. Jos rakastelusta mieleen ensimmäisenä putkahtaa lapsen teko joka ei ole onnistuakseen niin aika monella miehellä toimintakyky heikkenee..
Ei kannata kauheesti stressata asiasta (joka on vaikeeta) vaan yrittää viedä niitä fiiliksiä siinä rakastelussa teidän yhteiseen hyvään oloon eikä niinkään suoritukseen.. Tuo on yleinen ongelma josta ei kannata lannistua! Voi tuntua typerältä kuunnella vinkkejä näin nuorelta kuin minä mutta kannattaa silti pistää korvan taakse :)

Voimia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
pakko kysyä tällainen aika arkaluontoinen kysymys, toivottavasti joku jaksaa vastata, olisin siitä erittäin kiitollinen :heart:
Eli yhtäkkiä on miehellä tullut sellainen juttu että kesken rakastelun menee vaan fiilis, eli "potenssi" heikkenee kesken kaiken...
Oikeesti olen aivan ymmälläni, olenko itse tehnyt jotain?johtuuko se minusta? eikö miun ukko ennää halluu minnuu niin kuin ennen? mie itken sitä koko ajan... :'(

heippa.
en mä osaa kai oikein auttaa. tulee vaan mieleen että mies yrittää liikaa ja siihen homma kaatuu. meillä tavallaan oli samanlaista tai ei samaa mutta ajattelen että varmaan samantyyppinen asia takana,
eli puhuin vauvasta paljon ja jahtasin miestä vauvateko puuhiin jolloin miehelle tuli "paineita" suoriutua jostain vaikka eihän sitä suoritukseksi voi edes sanoa.
näinpä meillä ei siis hetkeen harrastettu yhtään, hyvä jos kerran kuussa ja sekin miehen toimesta.
nyt mennään vaan eteenpäin ilman painostusta ja ollaan varmaan 2 edellisen kk verran jo peittoja heiluteltu tässä viikon aikana. :p

ja miksi ei km voisi miehen mieltä painaa vielä, meillä mies omalla tavallaan pelkää että raskaudun ja sama toistuu vaikka eihän niin pitäisi ajatella. mieheni ei puhunut paljon km:stä eikä puhu vieläkään mutta se on super arka aihe hänelle.

en tiedä auttoiko tämä sepustus.
vielä tuli mieleen pari kk takainen juttu. jossa itselleni kävi miehesi kaltaiset, vauvankuvat silmissä sextailtiin kunnes mulla meni vaan maku. yksinkertaisesti homma kaatui siihen liikaa yrittämiseen.
mies oli vähän ihmeissään, en edes osannut selittää mistä se johtui. tuntui vaan siltä sillä hetkellä ja näin jäi saamatta :xmas: :snotty:

täällä tuntuu että ovis olisi tai jotain. niin hel.vetin märkä olen. taitaa kroppa huijata vaan ;)
 
Viuhti,voi miten ikävää,että sullekkin kävi näin... :hug: Kyllähän se itkettää vielä monta kertaa,mutta päivä kerrallaan mennään eteenpäin. Tänne saa purkaa fiiliksiä,hyviä ja huonoja,Tervetuloa joukkoomme :heart:

Pulttis,ei voi olla totta...Voimia nyt ja kyllä se vauva sieltä vielä aikaseks saadaan

Pelottaa;onpa ihana tapa saada mieli rauhalliseksi,poika tuli ite kertomaan =) Nyt hyvillä mielin uuteen yrtykseen :heart:

Nasuliini,mulla aika ajoin pukkaa noita huonovointisuus kohtauksia varsinkin loppukierrosta,että en osaa sanoo mistä tää tämmönen johtuu :ashamed:

Aurinkoenergiaa:itseasiassa meillä on joskus ollu samanmoista propleemia,kun mies on tosi herkkä reagoimaan kaikkeen...esim en vois ikinä sanoo et nyt pannaan tällä sekunnilla kun ovistikussa 2 viivaa,koska sille tulis salettiin suorituspaineita eikä siitä tulis mitään ;)
Oisko mahollista että rakasteluunne ois tullu enempi suorittamisen makua nyt lapsenteon edetessä tai voisko miehes pelätä uutta keskenmenoa? Toi on ihan normaalia että mies reagoi tunnepuolen asioihin eikä sillä takuulla oo mitään tekemistä sun haluttavuuden kanssa!!Muista se!Jos propleemi on uusi,niin asia varmasti korjaantuu kyllä....Asiaan auttaa ymmärtäminen.voi olla nolo paikka miehelle ja siitä ei kannata tehdä numeroa tai se voi pahentaa asiaa...oletko puhunut miehesi kanssa,mitä hän on mieltä mistä johtuu?

Täällä rikotaan kohta kierto ennätys jos huomennakaan ei ala :attn: Noh,onpahan painava syy lähtee lekurille... :ashamed:
 
Tervetuloa uusille ja isot halit! Pahaahan se tekee kun tänne porukkaa tuntuu tulevan tiheään tahtiin, mutta tämä vertaistukiverkosto täällä on parasta ikinä!
Haikara: You go girl! Aivan mahtava juttu. Hyyber-onnittelut! Ja tottakai teitä pelottaa - ei me sua siitä tuomita ;) Kyllä se pelkokin siitä vielä väistyy!

Äitee: Hitsi miten mua jänskättäää sun puolesta... kääks!

Pulttibois: olikohan se nyt se varhainen km vai ei.. hmh, no mutta toivotaan nyt parasta. Nauti lomasta ja perheestä! Kyllä se kolmas pieni menninkäinen sieltä vielä joku päivä teidän perheeseen tulee!

Pelottaa: kylmä väreet meni kun luin sun kirjoitusta! Huh, rankkaa mutta samalla ihanan helpottavaa lukea sun kokemuksesta. Mä olen aikanaan nähnyt unessa mun edesmenneen papan (joka oli mun paras kaveri). Se tuli mulle juttelemaan ja silittämään päätä.. joten uskon vahvasti tietynlaiseen tuonpuoleiseen. Siellä mun pappa
pitää huolta meidän pikku vauveliinista ja ne varmaan naureskelee yhdessä meidän hölmöilyille täällä ;)

Hyvät kanssasisaret: auttakee minnuu ja neuvokaa, että mitä ihmettä minussa tapahtuu.. tai siis pikemminkin ei tapahdu. Kun olen nyt tikutellut ovista (kp 15 tänään) ja liuskoihin ei jää edes pienen pientä haamuviivaa, eli ilmeisesti ovista ei olisi tulossa lähimainkaan :(
Mulla on ovis yleensä ollut siinä kp 15-17 paikkeilla mutta muistaakseni sitä ennen oli aina pitkään haaleita viivoja. Nyt kuitenkin näyttää vaan yhtä viivaa näyttää ja piste. Ei mitään muuta. Voiskos sitten vaan olla joko tosi paljon pidempi kierto TAI jos en tässä kierrossa (eka km:n jälkeen) ovuloi ollenkaan?! Tuntuu tosi tyhmältä, koska tähän asti
kierto on aina ollut lähes kellontarkka ja olen joka kierrosta vielä ovulaatiotesteihin saanut viivoja pilvin pimein. Hmh. Tosi kypsää!!!!

Pelottaa kyseli koska mennään reissuun; kahden viikon päästä on lähtö viikoksi Kreikan lämpöön. Ihanaa päästä täältä hetkeksi pois!

Ja nyt niitä plussamyrskyjä kaikkiin testeihin ja PALJON!

ps. Epskeps: voit lisätä mun iän tuonne listalle: Tasan 30v. näyttää mittari. Vähän on vanha olo :ashamed:
 

Yhteistyössä