km:n jälkeen kuumeilevat...

Parin viikon ajan olen tässä psyykannut itseäni ja nyt rohkenen astua "rajan" tälle puolelle omassa kurjuudessa piehtaroimisesta. Reilu pari viikkoa sitten siis todettiin nt-ultrassa keskeytynyt keskenmeno ja kaavintaan "pääsin" jo onneksi samana päivänä. Loistava alku kesälomalle... Toisaalta olen kyllä tyytyväinen että kaiken kokemansa jälkeen on saanut lomailla eikä ole tarvinnut töistä murehtia. Fyysinen ja henkinen toipuminen on edelleen käynnissä mutta nyt alkaa pikku hiljaa suunnata jo katsetta tulevaan. Varsinaista kuumeilua ei tässä nyt vielä pääse aloittamaan kaavinnan jälkeen mutta hengessä sitä voi jo olla mukana. Henkilökohtaisesti haluan onnitella kaikkia plussanneita. Teidän tarinanne auttavat itseänikin uskomaan siihen, että ehkä sitä sitten joku kaunis päivä minäkin jälleen...

Aivan asian vierestä, mutta kyllä nyt ottaa niin paljon kupoliin, että pakko päästellä höyryjä! Viime viikolla tyttärellä 8v. kävi kaveri kylässä. Leikkivät pari tuntia kunnes kaveri lähtiessään sanoi, että mulla on muuten täitä! Tottakai heti tarkastamaan ,enkä mitään löytänyt. Tänään sitten ajattelin että kun ulkona auringonpaisteessa näkee hyvin, niin katsotaanpas uudelleen. Ja siellähän niitä oli! Ei meinannut kirosanat riittää!!! Että voi ihmiset olla niin vastuuttomia että päästävät lapsensa kylään, jos kerran tietävät, että niillä täitä on! :kieh: Ensin ongelma kuntoon ja vasta sitten kylään. Voi muuten olla, että ihan heti ei sen perheen lapset meille tule, vaikka eihän se tietenkään lasten vika ole.

Tähän palaan ei mitään muuta. Saunaa lämmittämään ja pyykkiä pesemään!! Grrrrr!

Tervetuloa Risukasa suuri :hug: sinulle, ja mukava kun uskaltauduit joukkoomme. Surku, että tänne puolelle jouduit :ashamed:

Repa on tosi hyvä tehä testi ennen tohtorille menoa, on sitten mitä näyttää. Puhallan siihen testiin kuitekin paljon plussaa ++++++++++ :whistle:

Puella Voi ei :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Miten jotkut ihmiset ( =vanhemmat ) voivat olla noin vastuuttomia?!? En ymmärrä :eek:

Oma napa: Oikein seurasin eilen tota alamahakipuani, ja taas kun kello napsahti 18.00, alkoi vasemmalta puolen vihlomaan kuin sukkapuikolla oltaisiin masun läpi huidottu :/ Ihmeellistä! Katotaan nyt taas kun kello tulee sen verran, että alkaako taas sellainen 4h:n vihlonta..... :$

Tervetuloa risukasa ja suuret pahoittelut :hug: näitä keskeytyneitä keskenmenoja tuntuu olevan tosi paljon, mutta täällä on hyvä puida kaikkea mikä mieltä painaa :)

epskeps varmasti tuntu pahalta, koita kuitenkin jättää huomiotta tollaset puheet, kaikki ei vaan tunnu osaavan ajatella...

puella aivan älytöntä touhua, kuinka joku voi noin tehdä, tostahan tulee kauhee pesurumba koko perheelle

aurinkoenergiaa kaikki on kyl sulle jo hyvin kommentoinu, mut sanon minäkin sen verran et noita ongelmia tulee kaikille varmasti jossain muodossa kun ihmisiä vaan ollaan ja ei varmasti oo sussa vika jos miehes kerta itsekkin on niin huolissaan et haluaa lääkäriin, ei joka mies noista vaivoista menis, kyl se siitä :hug:

repa hyvä et meet lääkäriin, helpottaa varmasti oloa kun saa selvittää mistä johtuu,mutta silti täällä peukut pystyssä toivon huomiselle plussaa :D

meiän pikku-ukolle ei oo kyl toi antibioottikuuri auttanu yhtään, nyt täytyy vaan yrittää sinnitellä maanantaihin että päästään lääkäriin, pakko saada lähete korvienpuhkasua varten, tää kun on jo kolmas kuuri peräkanaa, en kyl enää ainakaan niitä halua....

tänne ei muuta sen kummempaa, välillä vihloo ja välillä ei tunnu mitään, koitan aktiivisesti olla huomioimatta kaikkee kokoajan....

Repa kiitos haleista ja halit sullekin :hug: Ei tuo sun tilanteesi varmasti ole helppo kestää. Toivottavasti asia selviää pian ja parhain päin!! :)

Ihmiset on kyllä niin ajattelemattomia että oikein pistää vihaksi välillä! |O kyllä tuo isäpuoleni lohkaisu vieläkin satuttaa sisimpääni ja kovasti.. :'(

Ja Puellan "täi-tapaus" myös todistaa sen että kyllä sitä ajattelutaitoa ois sinnekin suuntaan kaivattu sen tytön vanhemmille.. |O Toivottavasti pääsette pian niistä inhottavista täistä eroon!!

Risukasa Olen kovin pahoillani keskenmenosi johdosta :( :hug: Olet lämpimästi tervetullut tänne meidän pinoon :heart:

ON Enpä tuos muistanu tikutella ees.. :ashamed: No onhan tässä vielä aikaa, klo 10-20 välillä se "toimitus" pitäis tehdä.. :whistle: Ei kummempia ovisoireita edelleenkään ole :eek: Kiitettävästi kosteutta kyllä riittää, mutta vihlontaa sun muita mitä esim. viime kierrossakin oli, niin ei ole ensinkään :eek: Mut ota nyt näistä selvää! |O Tilausta toivon mukaan saadaan laitettua tänään taas menemään. Oli ovis tai ei.. :p Toivottavasti on.. :whistle:

Epskeps :hug: todella ajattelemattomasti tuo isäpuolesi kyllä sanoi,tuntuu et moni ihminen ajattelee vasta sitten kun on lausunut sanat ääneen.

Risukasa pahoittelut keskenmenosta :hug: ja tervetuloa joukkoomme.

Puella todella ajattelematonta tytön vanhemmilta :headwall: kyllä tollasissa tapauksissa lapsen paikkas on kotona eikä muihin tartuttamassa täitä,toivottavasti pääsette niistä äkkiä eroon.

Pelottaa mites siun vihlonta?tuliko taas?

(.) eipä ihmeitä,huimausta on ollu tänään ja palelu on nyt taas päällä,ennen km oli kanssa hurjaa palelua iltaisin ja joskus päivälläkin mutta silti epäilen etten putoa liian korkealta ja ne testit tuli tänään :headwall: nyt pitäis malttaa odottaa ens viikkoon ja aika menee niin hitaasti.

Epskeps Olipas tökeröä... :eek: Mä olisin myös alkanut itkemään ja muutenkin mua on alkanut v.ituttamaan sellaiset ystävät, joilla ei ikinä ole mitään vastoinkäymisiä ollut elämässä ja lapsetkin on vain tehty silloin kun on päätetty ja sitten vielä kailotetaan kuinka helposti niitä lapsia tehdään ja spermakin on oikein tykkiä tavaraa kun kertalaakista vaimo on aina paksuna... :kieh: Tai ihmisten tökeryys näissä asioissa on välillä :headwall: :headwall:

Mehän siis toivoimme ihan oikeasti suhteellisen pientä ikäeroa lapsille ja sen vuoksi aloitimme pojan ollessa 8kk yrityksen joka palkittiin pojan ollessa 1v, mutta luonto päätti, ettei nyt ollutkaan sopiva aika saada perheenlisäystä ja katsotaan, koska meitä onnistaa. Leikkikaveri ajatukset olen jo hyvlännyt, haluaisin vain kasvattaa perhettä ikäerolla millä hyvänsä.

Miten muilla on sujunut miehen kanssa keskenmenon jälkeen? Mä en oikein tiedä, käsitelläänkö me asiaa aivan eri tavalla, mutta tänään sain jo loukkaantuneena itkeä kun mies alkoi nälvimään mulle kun pyysin pihalla siltä avaimia, että kävisin sisällä niin sanoi, että mullahan on omat avaimet kaulassa. Olin, että niinpäs olikin niin tämä lisää siihen, että mitä sä oikein sekoilet kun et tollaisia asioita muista? TÄH? Sanoin kyllä aika napakasti, että tässä nyt on vähän muitakin asioita mielessä... :( Ja muutenkin mies tuntuu käsittelevän asiaa jotenkin vihan kautta. Paiskoo tavaroita, kaasuttaa autolla tms. Todellakaan ei ole hänelle tyypillistä. Eikä osaa kysyä mun tuntemuksista, lähinnä kysyy, että "vuotaako vielä paljon?" Mä pelkään, että tätä menoa km ajaa meitä entistä erillemme. Olen muutenkin syyllistänyt itseäni keskenmenosta, koska koko kevätkesä on ollut yhtä riitelyä. Ajattelen, ettei kukaan lapsi halua tällaisia vanhempia. Esikoinen tehtiin suuressa alkuhuumassa ja rakkaudessa, kyllähän sellaisille vanhemmille mielellään syntyy... :'(

Eevarouva Älä missään nimessä itseäsi syyllistä,ei km ollut sinun syysi :hug: Miehet käsittelee niin erinlailla vaikeita ja surullisia asioita joten tuo miehesi vihaisuus voi olla hänen tyyli purkaa tuntojaan mutta se on erittäin ikävää että se kohdistuu sinuun koska sinä kyllä tällä hetkellä tarvitsisit tukea ja turvaa etkä nälvimistä rakkaaltasi ja toivottavasti tämä asia ei teitä toisistanne loitonna.

Meillä tuo mies oli välillä ylihuollehtiva ja itki kanssani menetettyä vauvaa (meille pieni alku oli jo vauva)Talutteli yöllä vessaan ja vahti ovella etten pyörry sinne ym.kaikkea muuta teki ja hoiti miut kuntoon.Toivon todella että saatte miehesi kanssa puhuttua asiasta ja miehesi kertoisi sinulle omista tunteistaan ettei ne purkautuisi vihana. :hug:

Miehesi varmaan ei osaa muutoin purkaa pahaa oloaan kuin em asioita sanomalla tehden/sanoen. Ei varmaan oikeasti halua olla paha sinulle! Asiat on vain niin vaikeita välillä!..Koita jaksaa, miehesikin kyllä "asettuu" kun saa omaa päätään järjestykseen, näin uskoisin! =) Ja sinulle :flower: ja :hug:

Eli taas se alkoi! Illalla alkoi vihlomaan vasemmalta puolen, ja kun katoin kelloa, niin sehän oli 18.05 :LOL: Oikeasti jo alkaa naurattamaan! Vaikea tapaus olen ma...... Nytkin koko alamaha on kuin tulessa :eek:

Epskeps :hug: Tosi töykeää :headwall: Mä olisin varmasti mennyt ihan mykäksi ja halunnut tilanteesta vain äkkiä pois ja sitten :'( Sitä voi tässä tilanteessa olla niin voimaton, ettei välttämättä edes osaa/jaksa puolustella.... Ja toiset vain kääntää veistä haavassa :headwall:

Miehet taitaa yleensä käsitellä asioita eritavalla ja varsinkin tässä km tapauksessa se on musta periaatteessa ihan loogista,että eivät "tunne"samoin. Nainenhan sen lyhyenkin raskausajan tuntee konkreettisesti kun hormonitaso nousee nopeasti yms...henkinen valmistautuminen äidiksi alkoi ainakin mulla saman tien.
En nyt sano etteikö mieskin tuntis menetystä,luulen vaan että se tapahtuu eri pohjata.
Meillä mies oli ehkä ensisijaisesti huolissaan minusta ja mun voinnista.toki oli pettynyt kun ei tullutkaan vauvaa,mut ei se sille ollu vielä sisäistynyt elävänä olentona. Ja kun hän on luonteeltaan muutenkin sellainen että parempi vaan ajatella positiivisesti eikä jäädä suremaan,eikä negatiivisia ajatuksia kannata ajatella,muuten menee vielä huonommin,minä taas haluan jutella ja käydä läpi surua ja itkeä ja murjottaa... Yhteentörmäyksiä tuli muutama päivä km:n jälkeen juuri tuosta syystä,kun hän olisi halunnut mun jo olevan pirteämpi ja ajattelevan jo innolla eteenpäin...eikä ymmärtänyt täysin mitä käyn lävite. Mutta aina ollaan puhumalla selvitetty asiat ja yhteisymmärrykseen päästy,toinen toista tukien :)

Keskenmeno on vaikea kokemus ja ois ihme jos se ei mitenkään vaikuttais suhteeseen ja eloon yleensä. Yksilöitä kun kaikki ollaan niin käydään eritavalla tunteita läpi.Yrittäkää jutella asiasta,kertoa miltä tuntuu... uskon että aika parantaa ja ihmissuhteissa on aina ylä ja alamäkia,vaikeudet vahvistaa... km ei ole sinun syysi,se sun täytyy aina muistaa :hug: Voimia :heart: :heart:

Kiitos sympatioista taas kaikille :hug: :heart: Minkäs sille voi että ei ihmiset ymmärrä miltä toisesta voi tuntua. :ashamed: Mut mä yritän nyt jättää nuo sanat omaan arvoonsa ja mennä porskuttaa eteenpäin. :)

EevaRouva Ikävä että miehesi purkaa omaa pahaa oloaan noin vihamielisesti :( Hänelle voisi tehdä hyvää päästä johonkin yksin pariksi päiväksi, purkaamaan ajatuksiaan, miettimään ja sen jälkeen olisi hyvä että puhuisitte asiat halki. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin :hug: Ja älä missään tapauksessa syyllistä itseäsi keskenmenosta!! Se on asioita joille meistä kukaan ei valitettavasti voi mitään. :( Voimia sinulle kovasti!!!

Omalle miehelleni oli km:t aika rankkoja paikkoja. Yhdessä itkettiin :'( Mut ei hän samalla tavalla kuitenkaan sure näitä kuin minä. Ei ne niin konkreettisia hänelle kuitenkaan olleet. Mutta kyllä hänetä pelottaa että niin käy taas (jos nyt enää ikinä ees raskaudun..)

Äitee2 On se plussa, on se
Usko pois

MINÄMINÄ-osasto Juu, täällä on varmaan ovis tästä kierrosta peruttu! |O :ashamed: :( Ihme homma, ei oikein mitään oireita, edelleenkään ja tänään laskurien mukaan ois otollinen aika. Juu, niin varmaan! :kieh: Mut elellään nyt oletetun oviksen mukaan. Lähdempä tästä kaataan miestä ketoon
ennen kuin se simahtaa tuohon sohvalle..

Viikonloppuja tytöt!! ja PLUSSIA TÄNNE!!!! :heart:

No Nytpä se Oviksen vasta lykkäsi... :kieh: monta päivää tehny tätä...siis tiistaina oli todennäköisesti se munasolun kasvukipu. ja sitte eilen illalla alkoi tulla vähän enemmän limoja, ja aamulla päästiin sitten tänään pöllyttään vähän peittoja(tepsi muuten sinkki ;) ) ja nyt sitten sellaiset valkkarit on että voi ziisus... :LOL: vessassa käydessä hyvä kun pääsee ilman alapesua liikenteeseen. :LOL:

Kai tää on normia...??

kertokaa hyvät kanssasisaret että milloinka mulla se ovis on ollu vai onko vasta nytten???
Lämmöt on ollu koholla tiistai-illasta ja vieläkin siis!! normaalisti on 35,1 ja nyt on ollu 4:ttä päivää jo 36,3 :eek:

Oon vähän hämilläni....en oo koskaan ollu paljon kiinnostunu noista ajankohdista, kun on ollu niin selvät kivut+limat samanpäivän aikana....
PLIIS auttakaa Hädässä olevaa Idioottia :ashamed: :ashamed:

Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 4/28-35
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 7/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 9/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 10/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 15/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 22/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 23/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 23/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 30/32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 37/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 37/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 40/28-35

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 14/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 16/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 17/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 17/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 6/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 14/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 17/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 18/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 26/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07.............................KP 18/28

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara

PeSun sivujen mukaan mun ovis on huomenna, la 4.8.. jep. Sitten laitoin huvikseni tiedot lasketun ajan laskuriin ja siinä lukee, että hedelmöittyminen on tapahtunut 2.8.
Että näin..

Mut ei se mitään. Kunhan kikkailin.

L.a olisi sitten 25.4.. ja sehän sopisi..

Huomenia vaan,ja kukas se täällä taas ensimmäisenä :whistle: :ashamed:

Mutta sain yöllä mieleni huipputeorian miks mun menkat vois olla myöhässä kaikista tuntemuksista huolimatta.. :p jännitys tiivistyy...JJOS mulla olikin ovis silloin kun luulin että menkat alkaa ja ne kesti useamman päivän ne tuntemukset :p B) Ja nyt ne sit alkais ma-ti :D
Joopajoo,toiveajattelua,mutta jollakin mun täytyy tää selittää.... :saint:

Eilinen kirjottaminen loppu lyhyeen kun oli pakko laittaa pitkälleen. Tuosta miesten ajattelutavasta piti sanoa että kun kyseessä on keskenmeno, niin naiselle se on paljon konkreettisempaa se menetys. Nainen tuntee raskausoireet, mielialavaihtelut, yms. Ja sitten pum! kaikki viedään :'(

Meillä mies ehti tuntemaan pikkuisen liikkeet monen viikon ajan, ja he ehtivät monesti leikkiä että kun isä painoi sormensa mahaa vasten, niin heti sai heti potkuja! Mieheni itki ja suri alussa tosi paljon. Surullisinta oli antaa vauva hänen syliinsä synnytyksen jälkeen kun saimme jäädä hetkeksi aikaa kolmisin. Mies silitti pikkuisen kasvoja, vatsaa, sormia ja kyyneleet valuivat.... :'( :ashamed:

Hautajaiset olivat toinen kamala paikka, kun mieheni laski arkun silkkinauhoista hautaan. Näin miten vaikea hänen oli lopuksi irroittaa otteensa nauhoista...

Mahtavasti hän on minun jaksamistani, niin henkistä kuin fyysistä jaksanut tukea. Vauvan valokuvien katselu tuntuu olevan hänelle vielä kovin tuskallista. Minä katon niitä lähes päivittäin, hänelle se on vielä liian vaikeaa :ashamed:

ensiksi, ISO KIITOS KAIKILLE TEILLE tästä pinosta :flower: :flower:

en tiedä miten tämän ilmaisisin mutta haluan poistua tästä pinosta. en halua kuumeilla, en odottaa mitään, en toivoa-ainakaan vauvaa.
mä olen vaan lopen kyllästynyt kaikkeen nyt.
varaan ensi viikolla ajan kierukan laittoon ja lopetan haaveilun. alan haaveilemaan jos saisin perhe-elämän toimimaan tai sitten en. sen näkee ajan kanssa. :|
lähdetään nyt ensiksi matkalle, tosin tuskin se mitään pelastaa mutta lasten takia ainakin ja onhan meillä rahat kiinni siinä.
loman jälkeen toivottavasti on voimaa tehdä päätöksiä, jotka ei välttämättä kaikkia miellytä eikä helpolla synny, mutta en mä siitä välitäkään. mä haluan olla onnellinen kerrankin pitkästä aikaa- jonka mielestäni olen ansainnut kotipiikana :snotty:
joten plussia teille kovasti ja muistakaahan varjella suhdetta oikein paljon, itsellä taitaa olla myöhäistä se jo.
:(

ja vielä päälle iso :hug: , ihan itku meinaa tulla pelkästä ajatuksesta. olette olleet iso tuki ja turva, mutta nyt on vaan elämä aivan sekaisin.
:hug: :hug: :hug: :ashamed:

Pulttis Voi kun osaisin sinua jotenkin lohduttaa. :hug: Neuvoa en voi enkä haluakaan, jokainen tekee omat päätöksensä. Mutta näin piiitkän parisuhteen kokemuksella voin sanoa, että helppoa ei ole! Aina on huonoja ja tosi huonoja ja vieläkin huonompia päiviä, mutta paistaa se aurinkokin aina välillä. Teidän tilannettanne en tarkemmin tiedä, mutta liian helposti ei periksi kannata antaa. Tietenkään turha päätöstä on pitkittääkään jos mistään ei mitään tule. Joku viisas on joskus sanonut, että ihmisen elämästä 30% on onnellista aikaa ja loput 70% sitten jotain muuta. Minä uskon, että aika lähelle se tuota menee. Mutta silloin niitä hyviä hetkiä osaa paremmin arvostaa. Meidänkin liittomme on monta kertaa ollut hajoamispisteessä. On sattunut kaikenlaista. Asuttu muutama kuukausi erilläänkin. Aina on kuitenkin yritetty vielä sen viimeisen kerran ja sieltä se myötämäkikin on aina tullut. Toivon sydämestäni että teillekin se myötäinen tulee, ehkä loma auttaa asiaan ja sekin, että vauvaprojektin laittaa hetkeksi tauolle purkaa paineita. Mutta jos kuitenkin päätät jatkaa taivalta yksin toivotan mitä parhainta jatkoa sinulle! :heart: Jos meidät jätät, niin käy kuitenkin välillä kertoilemassa kuulumisia! Hyvää lomaa joka tapauksessa! :wave:

Voi Pulttis :( :hug: En millään hennoisi sinusta luopua, olet niin kiva palstakaveri :heart: Mutta ymmärrän kyllä päätöksesi. Toivottavasti saatte perheasianne selvitettyä ja parhain päin. Toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi, iloisia, onnellisia päiviä ja jaksamista arjen keskellä ja aurinkoista lomaa

Olisi kiva kuulla kuulumisiasi aina välillä :) jos et tänne halua palata niin laita vaikka yksäriä joskus tulemaan =)

puella ja Epskeps kiitos, yritän käydä täällä välillä. nyt tuntuu vaan aivan mahdottomalta edes ajatella mitään. pää on niin tyhjä vaikka samalla NIIN TÄYNNÄ kaikkea.
meillä alusta saakka ollut "myrkyistä" tämä taival, ei edes alkuhuumaa ollut. ja nyt huuma on todella kaukana.
en nyt täällä viitsi retostella sen eneämpää elämääni, mutta ei tää ihan pikkujuttuhin kaadu jos niin käy.
tuntuu että nyt vaan raja on ylitetty ja piste.
en näe mitään tulevaisuutta tällä suhteella ellei asioita saada kunnolla puitua ja mies muuttaa tapaansa. varmasti myös itselläni tapoja/asioita jotka miestä äsrsyttävät, mutta koen että mies tässä suhteessa tekee hallaa nyt.
no, ei sen enempää.
laitan Epskeps viestiä jossain vaiheessa kun ehdin ja jaksan..

teille kaikille vielä iso
:hug: :hug: en osaa edes kertoa sanoin miten tärkeitä olette olleet!!!!!!!

Yhteistyössä