km:n jälkeen kuumeilevat...

Pitäisköhän mun hypätä tähän pinoon... :whistle:

Keskenmenot 7/2006 ja 10/2006
Poika syntyi ja kuoli 5.7.2007... Mieletön ikävä, koko perheellä...

Mitäs muuta tähän pitäis laittaa..? BTW voisko ton listan väri olla joku muu kuin silmiäsärkevä neonvihreä :ashamed: ei pysty lukemaan sitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Muutes tuli vaan mieleen, että eikös sun mies ole 30v? Jospa hänellä on 3-kympin kriisi..? Itse sen läpikäyneenä voin sanoa ettei se välttämättä ole mikään kovin helppo kriisi.. :/ Mutta siitä voi selvitä =)
täytti keväällä mies 30v juu.. :heart:
se ei ole käynytkään mielessäni.
no, rauha ainakin vielä maassa.. ja toivottavasti pysyy ja saadaan nauttia lomasta.
jotenkin tää loma kanssa omalla tavallaan varmaan teki että "padot" aukes. parempi näin, tuntuu että sain itsekin sadateltua mitä mielessä oli ja nyt on hyvä jatkaa hissukseen eteenpäin.


äiteelle ihan mielettömän iso halaus :ashamed:

ja tervetuloa MargeSimpson joukkoon, vieläkin mielessä olette olleet kun luin mitä teille kävi. otan osaa, ikävä on varmasti ihan hirveä. :ashamed: :hug: *halaa *
 
lämpimästi tervetuloa margesimpson ja suuret pahoittelut menetyksistänne, ei riitä sanat lohduttamaan, elämä on niin epäreilua välillä :hug:


epskeps vaihtelee noita värejä joka päivä, lue vaikka lauantain lista =)
 
MargeSimpson Olen kovasti pahoillani puolestanne :'( :hug: Lämpimästi tervetuloa tähän pinoon. :heart:

Vaihdan listan värin huomiseksi.. Tuo väri on muuten lime.. ;) Kurja jos se silmiin pistää liiaksi :ashamed:

Pulttis Toivottavasti kaikki muuttuu nyt hyväksi :) :hug:

MargeSimpson Laittaisin sut mukaan myös tuohon listaan, mutta en tiedä mihin kohtaan.. :ashamed:
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 6/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 6/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 9/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 11/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 12/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 17/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 24/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 25/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 25/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 32/32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 39/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 42/28-35

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 7/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 16/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 18/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 19/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 19/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 8/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 16/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 19/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 20/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 28/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson.........KM 07/06,10/06, enkelipoika 07/07
Puella......................KM 05/07.............................KP 20/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 
Äitee2 :'( miten voikaan käydä noin! :hug: Jospa pieni kuitenkin pitäisi tiukasti kiinni...? Voimia sinulle!

MargeSinmpson teidän kokemuksenne oli todella raskas, voimia surutyöhön :hug: Ja tervetuloa jokkoon!

Pulttis joskus tunteiden täystuuletus on just tarpeen, toivottavasti teidän asiat nyt ratkeaa parempaan suuntaan! Hauskaa lomaa!
 
Moikka!

Äitee2 Ihan hirveä kokemus sulla! Tuntuu, että tuolla teillä liikkuu vähän turhan paljon kaikkia hurjastelijoita yms. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin siellä masussa! :hug:

Kaikille uusille osanotto menetyksistänne ja tervetuloa 'terapia-listalle' - sitä tämä lista on ainakin mulle ollut =) . Tuntuu, että näitä keskenmenoja on kyllä tosi paljon ja onhan niitä tilastojenkin mukaan, mutta kun niistä ei niin hirveästi kuitenkaan puhuta.

Haikaraa en ole tainnut vielä onnitellakaan eli onnea! Toivottavasti perässä tullaan, ja pian...

Mä vuodan vieläkin! Huomenna tasan 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Kättäriltä sanottiin, että joillakin voi mennä kolmekin viikkoa. Plääh, jos mä olen yksi niistä. Tosi kiva oli olla rannalla vaippa housuissa... No, ei vuotoa enää niin paljon ole, mutta side on kuitenkin pakko olla.

Ja sitten mua stressaa jo nyt tulevat kuukautiset, kun ilmeisesti ovat normaalia runsaammat ja kivuliaammat niin mun tuurilla ne tulevat juuri kun ollaan miehen veljen häissä kolmen viikon päästä kun silloin olisi laskujeni mukaan todennäköisin aika. Ja sitten jos menkat eivät tulekaan viimeistään silloin niin sitten stressaan koko viikonlopun sitä, mikseivät ne tulleetkaat tai tulevatko ne ikinä. 90-vuotias dementoinut mummoni, joka tänään avautui virtsankarkailustaan, ihmetteli kuinka tiesin, että on olemassa siihen tarkoitukseen olevia siteitä. No, sitten hän muisti, että minäkin olen nainen, mutta ihmetteli silti :LOL: Enpä viitsinyt kertoa, että minäkin olen viime aikoina ollut vaipoissa...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
MargeSimpson :hug: ja tervetuloa mukaan.Seurasin ketjuasi tuolla toisella puolella ja olen todella pahoillani että niin kävi ja ikäväänne en edes pysty kuvittelemaan.

Pulttis tunteiden tuuletus tekee kyllä välillä tosi hyvää ja raikastaa ilmapiiriä.

(.) yö oli kauhea pääkivun takia,olen luullut et migreeni kipu on minulla kovaa mutta on aika laimeeta tähän verrattavissa.

Kiitos kaikille halauksista,mahakipu laimeni yön aikana mutta tiputtelu vuotoa on vielä joten en vielä uskalla iloita asiasta et me vauva saataisiin,lääkäri sanoi jotta 30% mahdollisuus on et raskaus jatkuisi joten tuohon sitten miehen kanssa takerrutaan ja toivotaan parasta.Jos raskaus jatkuu niin sitten joudun tutkimuksiin et onko kipulääke vaikuttanut jotenkin mutta sen näkee sitten,miuta ei saa siirtää vielä mihinkään tosta listasta,sitten vasta jos tämä menee ok.
 
Täällä taas... 2 viikkoa poissa ja ootte saanut aikaiseksi 20 sivua juttua :attn: käsittämätöntä!!! Mulla meneekin tää päivä kun päivitän itseni ajantasalle :LOL:

Pahoittelut tädin kiusaukseksi joutuneille, parhaimmat onnittelut plussaajille ja tervetuloa uudet!!!

(.) sen verran äkkösää että tänään kp 6, täti tuli 4 päivää myöhässä, sitten aukesikin "hanat täysin", ei mitään tiputteluja ensin, vaan täyskaato päälle kerralla. Olin ihan tuskanhiestä märkänä ja tutisin vaan sohvalla, käsittämätöntä!! Ei oo ikupäivänä mulla ollut tuollaisia menkkoja... :headwall: No, clomeja menee taas 2 päivässä..

Ihanaa olla takaisin :hug:
 
Sonja74 mulla ekat menkat km jälkeen oli hirveet, vuosin aivan tajuttomasti. ja se alkoi vaan yht´äkkiä, töissä olin ja olihan menoa. ei riittänyt xxxxl siteet ku tunnissa oli läpi jo :x
miikkis tervetuloa takaisin, kauhulla itsekin mietin kun 2 viikkoa turkin maalla ollaan että miten monta sivua täällä juttua mahtaa olla B)

ja kaikille yhteisesti oikein hyvää alkavaa viikkoa :wave: :wave:
 
Moikka kaikille!
Olen yrittänyt pysyä poissa näiltä sivuilta, vaikka kuulumisianne olen käynyt lukemassa. Pahoittelut ensinnäkin uusille tulokkaille keskenmenon johdosta :hug: Tällä porukalla selviää pahojen päivien yli. :heart:
Kamalaa Äitee2 mitä olet joutunut kokemaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin!!
Ja tervetuloa Miikkis takaisin kuvioihin.
Täällä mennään päivä kerrallaan. Vessassa käynnit on yhtä tiirausta ja pelko on kova. En ole uskaltanut vielä seuraavaa siirtoa tehdä eli miehen kanssa hissukseen nyt ihmetellään, josko masussa olisi asukki. Mies koko ajan toitottaa, että et sitten itke jos kesken menee. No en en. Kuluis nyt aika vähän nopsempaa, että saatais varmuutta asiaan ja ehkä sitten uskallan jo äidille kertoa.
Mutta eipä muuta tältä erää. Illalla on selkä vähän kipee. Se mua eniten pelottaa, mutta eipä tässä muu auta, jos nyytin haluaa.
Plussia nyt kehiin!! +++++++++++++ :whistle:
 
Kiva nähdä Haikaraakin muistuttamassa että toivoa on :)
tarrasukkien lisätoimitus sinulle ja pikkuiselle ;)
Miehelle sanoisin minä että no varmasti itken! Kova on varmasti pelko mutta toivottavasti ajan kuluessa huolet haihtuu ja onni tulee tilalle :heart:

huuh piinaviikot edessä.. ens kierrossa kyllä testaan ovista vaikka 20nä päivänä että varmasti bongaan sen ettei vaan olis ihan kadoksissa koko ovis.. alkanut enempi ja enempi pelottaa ettei koko ovista vaikka olis ollut..

 
Aurinkoista maanantai-aamua!
Beccy ja MargeSimpson:Syvät pahoittelut. Suru on suunnaton, mutta tervetuloa tänne mukaan jutustelemaan. Täältä saa ihanasti tukea :flower:

Äitee: Järkyttävä juttu! Huh, onneksi sulle ei käynyt pahemmin. Toivottavasti vauveliinikin selviää pelkällä säikähdyksellä. Olet ajatuksissa!:hug:

Miikkis: Welcome back!

Pulttibois: Itse kävin läpi rankan 3-kympin kriisin vähän etuajassa.. ikää oli 26 vuotta silloin ja miehen kanssa oli yhteistä matkaa takana 7 vuotta. Siinä meni kyllä pää ja elämä ihan sekaisin ja oltiin eron partaalla. Päätettiin kuitenkin vielä yrittää, ja tässä sitä ollaan, 4 vuotta myöhemmin. Samoin mies kävi läpi pari vuotta myöhemmin elämäänsä ja mietti, että mikä on hänen paikkansa.. Itse oli ehkä helpompi ymmärtää sitä hänen kriisiään kun olin itse käynyt läpi vastaavan, rankemmankin vielä. Tsemppiä teille ja muistakaa se tärkein asia eli puhuminen! Puhukaa asioista, älkääkä tehkö mitään hätiköityä, ja antakaa aikaa ja tilaa toisillenne. Asioilla on tapana järjestyä kyllä.

ON: Bongasin eilen ovulaation, jipiii!! Kp oli jo 18, eikä aikaisemmin ollut mitään edes hailakoita viivoja näkynyt liuskoisssa. Eilen tein sitten iltapäivästä klo kolmen aikoihin testin ja tuloksena oli huomattavasti paksumpi viiva kuin vertailuviiva. Ilolla ei ollut rajaa! Ihmettelinkin, että miksi teki ihan järjettömästi mieli seksiä.. :LOL: Oltiin pari tuntia ennen testin tekoa juurikin harrastettu rentouttavaa sunnuntai-aamupäivä-seksiä. (Tuo aamuseksi on muuten harvinaista herkkua kun on se yksi 3-vuotias mutta eilen hän oli juuri sopivasta mummilassa yökyläilemässä,hih ) Toivotaan että tuo yksi kerta nyt riittää. Illalla kun ei sitten enää jaksettu :( Tai siis mies ei jaksanut. Itsellä oli kyllä halut katossa vielä illallakin! :LOL: Hmm.. mikäköhän on todennäköisyys että milloin se ovis oikeasti sitten on? Edellisen nega-testin olin tehnyt aika tasan 24 h aikaisemmin... Menikö se jo vai onko se vasta tulossa vai mitenkä? Mietin vaan että tänä iltana taitaa olla sitten jo myöhästä..?!

Helteistä ja plussien täyttämää viikkoa kaikille!

 
Sonja74 kyselit aikaisemmin neuvolan suhtautumista. No nytpä sain minäkin viimein soitettua sinne. Täti oli kyllä ihan empaattinen ja kysyi miten olen jaksanut, mutta sitten sille tuli jotenkin kiire ja kyseli olenko jälkitarkastusta varannut (en ole päässyt läpi perhesuunnittelu-nlaan puhelinajalla) ja sitten vaan, että hoida itsesi nyt oikein hyvään kuntoon ja ota yhteyttä sitten kun taas asia on ajankohtainen, kiitos kun soitit, hei. Olin vähän että :eek: tuosta pikaisesta puhelun päätöksestä, mutta olihan se kuitenkin ihan osaaottava noin muuten, että ei silleen paha mieli jäänyt.

Joo tosiaan en ole päässyt läpi tuonne perhesuunnitteluneuvolaan :headwall: Tänään olikin Savon sanomissa juttua, että abortteja kolminkertaisesti viime vuoteen verrattuna heinäkuussa :headwall: Että jälkitarkastuksissakin ruuhkaa :headwall: Että mulla ärsyttää!!!! |O
 
Marge Pahoitteluni :hug: ja tervetuloa! Täältä saa tukea ja lohtua :hug: Teidän enkelipoika ja meidän enkelipoika leikkivät siellä jossain varmasti yhdessä hyvinä kavereina :heart: Ikävä on kova omaa menetettyä pikkuista.... Saamme kuitenkin olla onnellisia että saimme pitää heitä sylissä ja sanoa jäähyväiset. Voimia teille!!

Miikkis kiva kuulla taas sustakin :hug:

Ekoista menkoista oli ollut puhetta. Itelläni ne tuli kuukauden kuluttua synnytyksestä, ja olivat niin järkyttävän kivuliaat ja runsaat että oksat pois. Ja ne alkoivat kans kuin napilla painamalla, ja tunnin välein sai siteen vaihtaa. Nyt jännityksellä odottelen seuraavia menkkoja, että tulevatko ajallaan, vai miten sekaisin kierto on.... :$

Emik uskon että teidän kannattaa myöskin tänään heilutella peittoja ahkerasti :D Ei siitä ainakaan haittaa olisi :) Eikös sitä sanota että olisi hyvä touhuilla ennen, jälkeen ja oviksen aikana, ihan varmuuden vuoksi :whistle: Joten ei muutakuin hommiin ;)

Omaa napaa alamahakipuilu iltaisin on alkanut hiukkasen helppaamaan. Eilen nipisteli vielä muutaman kerran klo:18-22 välillä, mutta se oli niin pientä että eiköhän se ole loppumaisillaan. Ihmeellistä tuo kyllä on, kun se kesti niin kauan. Alkoi menkkojen loppumisesta seuraavana päivänä, ja joka ikinen ilta samaan kellon aikaan se alkoi. Outo minä... |O :ashamed:

:attn: Täti voisi alkaa valmistautumaan nyt tännepäin :attn: Tää ei taho mitään ylipitkää kiertoa :attn: Ehtisi nyt menkat tulemaan ennen reissuun lähtöä, niin ei tarvitsisi rätti pepussa kulkea +40 asteessa :kieh: :LOL:
 
Repa Kuinka tohtorireissu meni?

Äitee2 Raskasta aikaa elätte... Toivotaan ettei saamasi lääke vaikuta vauvaan ja että pikkuinen pysyisi matkassa mukana. :hug:

Pulttis Toivottavasti lomanne on onnistunut, ja saatte vielä puhuttua asioita läpi :hug:
 
Haikara Selkakivusta kirjoitit. Mulla oli plussauksen jälkeen ihan mahdoton alaselkäkipu. Muistan kun töissä piti istua alas kun tuntui että koko alaselkä olis tulessa. Eli älä ole peloissasi siitä, se kuuluu oireisiin. Hirmuisesti toivon teille kaikkea hyvää!! Pikkuiselle tarrasukkia matkaan :wave: :hug:
 
Pelottaa Kiitos..! Saako kysyä mikä on teidän tausta..?

Äitee2 Jaksamista ja parempaa vointia sinulle ja pikkuiselle tsemppiä + tarrasukat..!

Laitetaan nyt sitten omastakin tilanteesta =) eli jälkivuoto kesti reilun viikon ja koska sain maidonestolääkityksen, sanoivat että menkat voi alkaa aika pian. Jälkitarkastus oli jo yli 2vkoa sitten. Nyt on sitten ilmeisesti ne menkat, alkoivat kylläkin omituisen hiljakseen, yksi päivä oli välissä ettei tullut mitään, sitten tuli taas ja taas yksi päivä välissä... Nyt sitten on kestänytkin jo ihan tarpeeksi kauan |O eli nyt on joko kp 9 tai 6... En tiedä mistä laskisin alkaneeksi ja voihan olla että tää kierto on muutenkin ihan sekaisin vielä. Keskenmenojen jälkeen kierto kylläkin tasoittui samantien.
Kovin innokkaalla ja jännittyneellä kuumeilufiiliksellä ei olla, toivotaan vaan varovasti, että vielä joskus se onni koettaisiin... Ikävä on vielä kova ja kukaanhan ei sitä ihanaa pientä poikaa voi ikinä korvata... Mutta elämä jatkuu. Sitä ei voi suunnitella, mutta toiveita ja haaveita pitää olla.
 
Dodii... sivut luettu aika sillai hepposella kädellä, että ei saa suuttua jos unohdan jonkun :snotty:

Ekaksi, todella monta surullista tarinaa tullut, kivaahan se on että pino kasvaa, mutta se ei että tämä on katkeransuloinen ryhmä...
Tervetuloa Puella, Emik, Sonja74, stoppis, miukuli, minda, Mouse, Amira, EevaRouva, viuhti, Risukasa, beccy ja MargeSimpson pahoitteluni jos unohdin jonkun... :ashamed:

ISON ISOT ONNITTELUT PLUSSAAJILLE
Haikara, sie kyllä lämmität miun mieltä, olen toooosi onnellinen puolestanne, koita olla murehtimatta, vaikeaa se varmasti on mutta yritä meitin mieliksi ;) :wave:

Epskeps: Se penteleen täti tuli sittenkin... tymä täti tyhmä!!!! Nyt ei muuta kuin otetaan yhdessä oikein yber-tsemppi tässä kierrossa!!! :heart: :hug:

Repa: Mikä tilanne? huolestuin siun puolestasi..
 
kone karkas käsistä... sitä se loma teettää :LOL:

Samoin onnea plussasta Suppis76 ja Tyynex!!

Emik: nyt peitot pöllyämään, nopeasti ja paljon!!!

(.) tajusin eilen että olisin jäänyt kuukauden päästä äippälomalle, ja taas meikä pillitti kuin 3v. Ystäväni maha senkun kasvaa, lasketut ajat parin viikon välillä olisi ollut, mutta ei oo helppoa hänelläkään, sai salmonellan :eek: järkyttävää!!!!!
En tiiä... jotenkin mulla on pää sekaisin kaikesta, ne menkat pyörii mielessä, että olikohan kaikki ok, kuitenkin tuntemuksia oli ja sit tuollaiset menkat, järkkyä!! Clomeja saan syödä enää muutaman kierron ennen pakollista taukoa :headwall: Nyt sen on per.e.e onnistuttava!!! Ei jaksa kohta muuten... :'(
Gatsu: meilläkin rakentaminen ajankohtaista hiljalleen, tonttia etsitään ;)
 
MargeSimpson Joo, toki saa kysyä. Eli odotimme esikoistamme, ihanaa poikavauvaa... Rakenneultran jälkeen lääkärit kehoittivat meitä keskeyttämään raskauden, koska vauvan sydämen nelilokerokuva oli täysin poikkeava. Diagnoosina pikkuisellamme siis Ebsteinin anomalia. Raskaus keskeytettiin viikolla 23, ja saimme olla pikkuisen kanssa tovin synnytyksen jälkeen.

Järjestimme saattueen pienelle sairaalalta ruumishuonelle, ja pidimme kauniit hautajaiset. Nyt on vihdoin saatu hautakivi paikoilleen. On pikkuisen paikka nyt täydellinen...

Ikävä on valtava, mutta olen jotenkin päässyt takaisin tähän elämään kiinni. Huonoja ja vaikeita hetkiä tulee aina välillä, mutta nehän kuuluu asiaan. ... Jälleennäkemisen toivossa elän :ashamed:
 
kiitos osaanotoista ja tervetulevaksi toivottamisesta! Mukavaa porukkaa täällä.

Äitee 2 kamala, onneksi osasit väistää. Tuollaisia tapahtumia oikeasti ei usko kohdalleen koskaan käyvän. Kuten itse en uskonut keskenmenon mahdollisuuteenkaan, vaikka se on niin yleinen ja monella ystävä on sen kokenut. Toisaalta itse yritän aina ajatella parhain päin, eihän tämän maailman kaikkia pahoja asioita pysty kantamaan jos miettii että ne osuis omalle kohdalle.

Marge Simpson kurjaa että teillä on kohdannut noin monta vastoinkäymistä. Tässä yhdessäkin tuntuu olevan nielemistä, vaikka olen päässyt kaikin tavoin helpolla. Jotenkin olen ajatellut, että tämä oli hyväkin kokemus. Olen jollain tavalla päässyt surun lähteelle, kokemaan sellaista todellista elämää. Ja onhan tällainen suht aikaisessa vaiheessa (8+5) keskeytynyt niin paljon helpompi ottaa vastaan kuin jos olisi mennyt pidemmälle.

Ja mua vielä vie hyvin paljon eteenpäin se että on mahdollisuus vielä uuteen raskauteen. Ensimmäiset menkat olivat kyllä jo kyynelten paikka (johtuu varmaan kyllä pms-oireista paljon) ja sitä miettii miten sitä jaksaa jos ei nopeasti tärppääkään. Ensimmäistä tehtailtiin 7kk. Olen menossa töihin 2v hoitovapaan jälkeen ja olen alkanut ajattelemaan, että ehkä toisaalta olisi hyvä ettei raskautuisikaan nyt ihan heti. En haluaisi stressata aluraskaudessa. Sitä tein ensimmäisessä raskaudessa ja tuo tyttö on aika kova stressaamaan, onneksi on vähentymään päin kun ikää tulee. Mut nää on näitä defenssejä, oikeasti sitä haluais raskautua heti.

Mulla loppui mega pitkät menkat eilen ja tänään tuli postissa ovistestit. Olen nyt huomannut oviksen aika selkeästi, mutta on sitä kiva testatakin että asia varmistuu. Tärppi kerroilla olen mennyt nukkumaan ilman pesua ja laittanut vielä tyynyn pepun alle. Tätä ei ole kiva tehdä kuin ihan jos on tosi kyseessä. :p
 
Hei kaikki!

En nyt muista kaikkia mihin piti kommentoida, mutta Äitee2 Hurja juttu, ihan järkyttäviä kaikki autokolarit minusta! Mulla kummittelee vieläkin se alkukesän Kiikkalan asuntoauto/rekan turma mielessä ja kamalat valokuvat tapahtumapaikalta... Multa oli kyllä mennyt ohi, että olisit raskautunut uudestaan?! Koska? Onnea ja toivotaan vauvan pysyvän matkassa!

Ja MargeSimpsonin tilanteesta mulla ei ole mitään tietoa, mutta lyhyenkin viestin perusteella aika rankkoja juttuja ollut heilläkin! :'(

Jotenkin tällaiset kokemukset opettavat ihmistä nöyräksi, ei pidä ainakaan asioita itsestäänselvyyksinä. Mulla on paljon ikäisiäni kavereita ja ystäviä, joita ei ole elämässä vielä mitkään vastoinkäymiset kohdanneet. Kaikki on käynyt helposti ja luullaan, ettei omalle kohdalle surua ikinä osu. Valitettavasti meitä kaikki täällä koetellaan, ketä missäkin vaiheessa elämää...

Mulla oli eilen todella kipeitä jälkisupistuksia, vuoto alkaa hiipumaan, joten luulen että kohtu supisteli takaisin kasaan. Ihan parin minuutin välein tuli tuskaisia suppareita niin, että henkeä sai haukkoa hikikarpalot otsalla. Mullakin taitaa muistaakseni kohtu olla taaksepäin ja sen takia parhaiten vuosin seisaalla tai etukumarassa pöntöllä. Tuolilla istuen tai makuulla ei valunut mitään pahimpanakaan päivänä vaan heti kun nousi ylös, holahti pöksyyn. Toivon todella, että kohtu on kunnolla tyhjentynyt, eikä tarvita mitään jatko-operaatioita.
 

Yhteistyössä