Aurinkoista maanantai-aamua!
Beccy ja
MargeSimpson:Syvät pahoittelut. Suru on suunnaton, mutta tervetuloa tänne mukaan jutustelemaan. Täältä saa ihanasti tukea :flower:
Äitee: Järkyttävä juttu! Huh, onneksi sulle ei käynyt pahemmin. Toivottavasti vauveliinikin selviää pelkällä säikähdyksellä. Olet ajatuksissa!:hug:
Miikkis: Welcome back!
Pulttibois: Itse kävin läpi rankan 3-kympin kriisin vähän etuajassa.. ikää oli 26 vuotta silloin ja miehen kanssa oli yhteistä matkaa takana 7 vuotta. Siinä meni kyllä pää ja elämä ihan sekaisin ja oltiin eron partaalla. Päätettiin kuitenkin vielä yrittää, ja tässä sitä ollaan, 4 vuotta myöhemmin. Samoin mies kävi läpi pari vuotta myöhemmin elämäänsä ja mietti, että mikä on hänen paikkansa.. Itse oli ehkä helpompi ymmärtää sitä hänen kriisiään kun olin itse käynyt läpi vastaavan, rankemmankin vielä. Tsemppiä teille ja muistakaa se tärkein asia eli puhuminen! Puhukaa asioista, älkääkä tehkö mitään hätiköityä, ja antakaa aikaa ja tilaa toisillenne. Asioilla on tapana järjestyä kyllä.
ON: Bongasin eilen ovulaation, jipiii!! Kp oli jo 18, eikä aikaisemmin ollut mitään edes hailakoita viivoja näkynyt liuskoisssa. Eilen tein sitten iltapäivästä klo kolmen aikoihin testin ja tuloksena oli huomattavasti paksumpi viiva kuin vertailuviiva. Ilolla ei ollut rajaa! Ihmettelinkin, että miksi teki ihan järjettömästi mieli seksiä..
Oltiin pari tuntia ennen testin tekoa juurikin harrastettu rentouttavaa sunnuntai-aamupäivä-seksiä. (Tuo aamuseksi on muuten harvinaista herkkua kun on se yksi 3-vuotias mutta eilen hän oli juuri sopivasta mummilassa yökyläilemässä,hih ) Toivotaan että tuo yksi kerta nyt riittää. Illalla kun ei sitten enää jaksettu
Tai siis
mies ei jaksanut. Itsellä oli kyllä halut katossa vielä illallakin!
Hmm.. mikäköhän on todennäköisyys että milloin se ovis oikeasti sitten on? Edellisen nega-testin olin tehnyt aika tasan 24 h aikaisemmin... Menikö se jo vai onko se vasta tulossa vai mitenkä? Mietin vaan että tänä iltana taitaa olla sitten jo myöhästä..?!
Helteistä ja plussien täyttämää viikkoa kaikille!