No niin, nyt sitten jos kirjoittelisi vähän enemmän ajan kanssa.
Tyhmänä kysyn että mitä tuo bd tarkoittaa?
Katherine, älä nyt loukkaannu tästä, mutta nauroin eilen ihan maha kippurassa tuolle sinun lääkärikokemuksellesi, (jotain piristystä munkin päivään) ymmärrän että se on tuntunut silloin pahalle, mutta tuo oli silti aikamoista tilannekomiikkaa että sinä kysyt siitä mahdollisuudesta, että olisiko istukkatutkimus voinut aiheuttaa km ja toinen alkaa puhumaan klamydiasta! Voi kielimuurit
:ashamed:
Noista raskaustesteistä...sillon kun itse plussasin, niin kävin kaverin digitaalisella mittarilla testaamassa (se oli itse jo raskaana joten testit olisivat vanhentuneet ja menneet hukkaan hänellä, lisäksi ei malttanut odottaa kuulla tulosta niin piti pika pikaa mennä sen luo
), olisikohan ollut ClearBlue, ja se oli musta ainakin tosi selkeä, siihen tuli melkeen heti selkeä + merkki siihen ruutuun, ja se on useampikäyttöinenkin, kai siihen voi ostaa semmoisen täyttöpakkauksen niitä liuskoja? En kyllä tiedä, mutta tyhmälle kuulostaa jos pitää aina kun liuskat loppuu ostaa uusi kone.
Stoppis mulla sikiö syntyi ihan itsestään ja jouduin sitten seuraavana päivänä kaavintaan vielä, koska kohtuun jäi pari palaa istukkaa, eikä ne tulleet sitten lääkkeilläkään pois. Kaavinta oli mulle helpottava kokemus, koska sen jälkeen ei enää mullakaan ollut mitään kipuja ja vuotokin oli ihan mitätöntä, joskin sitä tuli 5 päivää (paperissa luki et sitä voi tulla 1-6 päivää kaavinnan jälkeen). Eli ihan hyvin sinäkin olet voinut päästä niin helpolla.
Loppuarviossa sanottiin et menetin sen kaavinnan aikana noin 250ml verta.
Nasuliini mullekin tuli tänään postia! Tosin sieltä tuli vau*kirjan semmoinen Vauvan synnytys-kirja jonka sai ilmaiseksi ja pari vaippaa, peppupyyhkeitä ja vauvan ensisävelet-cd. Kornia. No mut ei se mitään, onneksi mua ei noi vauvatavarat mitä ollaan esim saatu muilta haittaa yhtään, ei ne tee kipeetä, saavat ootella sitten sitä seuraavaa tulokasta. Myöskin yhdestä kaupasta soitettii tänää, kun olin varannu semmoista raskausajan hoitoöljyä (mikä estää raskausarpien tuloa), koska se on aina loppu sieltä putiikista, ne kysyi et olenko jo saanut sitä. Sanoin et en ja en oikeen enää tarviikaa...
Puella ja
Epskeps munkin olisi tehnyt mieli pöllyttää miehen kanssa oikeen kunnolla peittoja, mutta mies on ollu jo pitkään kipee (ei ihme ku tekee ihan hullua työpäivää eikä lepää, syöny 2 penisiliini kuuria, tänää kävi lääkäris ja sai vahvat antibiootit, sillä on alkava keuhkoputkentulehdus, kurkunpääntulehdus ja limakalvot tukossa) ja ei oikee jaksa mitää, lisäksi ei oo ehkäsyy (mua ei kyl haittaa, mutku se haluis odottaa vähän aikaa) ja sitte pitäs niitä ekoja kuukautisia ootella... ni ei sitte tullu mitää eilen saatua, omatunto ois tavallaa kolkuttanu jos ois sekstattu ja oiski käyny (mulle toivottu) vahinko, kun se ei taida siihe viel valmis olla, en haluu pakottaa eikä saakkaa.
).( Mä en pelkää sitä raskautta, mutta olen ihan tosissaan miettinyt, et mikä sillä meidän vauvalla oli, kun se kuulemma selkeesti ei ollut terve. Niitä patologin tutkimuksia pitää ootta 24.9. asti, sillon päästään kuulemaan, ja eihän sieltä siltikään mitään välttämättä löydy!
Olen miettiny, et voiko se olla jotain toistuvaa...vaikka eihän se sano et jos kerran on sairas lapsi, et se seuraava ois kanssa, mutta mutta... Se on oikeestaa ainoo mikä mietityttää siinä seuraavassa raskaudessa! Alkuraskautta mun ei tartte sillai pelkää enempää ku viimeksikään, koska pääsin kumminkin jo niille "turvallisille viikoille" raskaudessa, ennenku tuli km. Ja noilla viikoilla se km riski on jo niin pieni tai siis harvinaista, et sitäkää ei sillai osaa pelkää. No, pitää ajatella, et nyt pitäs ne tilastot olla sit jo hallussa?!?
Meillä on tossa tosiaan vielä kahdet häät ensikuussa tiedossa, nyt voinkin sitten laittaa päälleni sen ylioppilasjuhliini teetetyn thaisilkistä tehdyn tummanturkoosin kokopitkän mekon. Raskaana en siihen mahtunu, ja kun pääsee näistä parista kilosta mitkä toi raskaus toi niin sit se on taas bueno, vielä vähän tiukka reisien/lantion kohalta.
Tuolla teillä oli ollut aiemmin jotain
gallupia, voiisin siihen vastata:
Olen siis 22v ja mies myös 22v, minä kotosin täältä pks ja mies kotoisin Varkaudesta. Tavattiin 1.7.2005, mies toi tavaroitaan jo muutamaa päivää myöhemmin mun kämpille, nopea liikkeissään!
Siitä 2kk päästä vuokrattii isompi asunto ja muutettii siis virallisesti yhteen, siellä asuttii 9kk kun ostettiin tää asunto missä nyt asutaan (mun äidiltä ja isäpuolelta, olen asunu tääl iteki lapsena), talo rakennettu 1994 ja tääl asunu siis vaan minä perheineen ja nyt minä ja mies. Ollaan siis suurvelallisia ja naimisissa pankin kanssa, asutaan siis Helsingissä, neliöitä 84m2. Kihloihin mentiin vuosipäivänä 1.7.2006 ja tammikuussa päätettiin antaa perheelisäyksen tulla, raskauduinkin sitten aika pian. Minä olen tosiaan töissä tarjoilijana (opiskelin sen ammatin oppisopimuksella, valmistuin just toukokuusa), nyt haen muita töitä. Mies on kivirakentaja, töissä veljensä firmassa. Tuo sen työ on ollut aikamoinen rasite meidän suhteelle, sen veli muutti joulukuussa 2005 Rovaniemelle (sen avovaimo sieltä kotosin) ja nyt ne niiden työt on sitte useimmiten siellä Roi:ssa tai Oulussa tai ties missä! En siis todellakaan nää mun miestä kovin usein. :| (Senkin takia vähän mietityttää et koska mä pääsen uudestaa raskaaksi, kun se tänään joutuu taas lähtee pohjosee, enkä tiedä koska se sitten tulee seuraavaksi takas)! Ei siis pääse juurikaa laittaa uutta tilausta eteenpäin!
2006 huhtikuusta lähtien se oli koko ajan pois, muutamaa viikonloppua lukuunottamatta, oli Lempäälässä ja Rovikses töissä, työt loppu joulukuussa, intti alkoi tammikuussa. Nyt se on sitte ollu huhtikuusta asti koko ajan melkee Oulus tai Rovikses, nähtiin viimeksi juhannuksena ja sen jälkeen vasta pari viikkoa sitte ku se pääsi Helsinkii töihin muutamaks viikoks ku mul meinas hajoo pää, onneks tuliki, muuten oisin ollu yksin tääl tän km kanssa! Ja tosiaa tänää lähtee taas Roi:hin, nään sen viel ens vkloppuna mut sitte ei ookkaa tietoo koska tulee seuraavan kerran kotiin!
Anteeks tää vuodatus, suorastaan vaan v*tuttaa toi sen työ...monesta syystä.