ärsyttää!!!!

  • Viestiketjun aloittaja LUOMUNEITO
  • Ensimmäinen viesti
LUOMUNEITO
mulla menkkoja ei kuulu ja tietenki ootan, että olisin raskaana ;)
ärsyttää se, ettei ole ketään jolle purkaa tuntemuksia ja ahistavaa olo, ko ei tiiä :headwall:
mies ei paljoa korvaansa lotkauta, jos puhun jotaki raskaana olosta. se ei tunnu liikuttavan ennenko testi näyttää plussaa :/ nyt sitten jou'un yksin taistelemaan tämän epätietosuuden kans ja miettimään, että milloin teen sen viimisen kaapissa olevan testin :ashamed:
mies ei kyllä tykkää jos menen ostamaan vielä testejä, ko neljä negaa jo tehny tässä kierrossa :eek: tuntuu vain, että raskaana ollaan, muttei testit halua olla samaa mieltä :ashamed: viimeksi tein testin lauantaina kp 38/30. nyt siis kp 41/30.

voisko joku auttaa, jotenki :'( ?
 
On kanssa samanlainen tilanne.. eli en osaa kyl auttaa mutta ymmärrän sitäkin paremmin. Yritetään vasta 3 kiertoa mutta täällä kans menkat "jo" 3 päivää myöhässä, yleensä lähes kellon tarkat. Ja rinnat ihan tosi kipeet ollu viikon jo, mikä ei oo todellakaa normaalia mulle. Itellä semmonen olo että nyt ois voinu tärpätä, mut miehen mielestä kannattaa oottaa KUUKAUSI ja sitte miettiä että oisko aihetta testiin! oikein tätä miesten logiikkaa :LOL:

Yksi testi kans vielä kaapissa oottelee ja polttelee.. mutta jos jaksais viikon odotella ennen sen tekemistä. Toisaalta ei haluis toivoa liikoja, mutta olis se vaan niin tervetullu jo meidän perheeseen et ei jaksia odottaa =)
 
En nyt tiedä, miten voisin auttaa, mutta sitä vaan halusin sanoa, että ihan varmasti on ahistava olo... :hug:
Olethan tehnyt testit aamupissasta... ( Tais olla tyhmä kysymys... :ashamed: . Kyllä varmaankin oot.)
Ja tuosta, että mies ei tykkää jos vielä ostat testejä, siitä on kokemusta minullakin :D . (Minä, testien suurkuluttaja.)
Pitäisikö sinun käydä neuvolassa tekemässä testi, oisko se sen tarkempi...? Onko sulla jotain raskausoireita jo?
Eipä tästä nyt mitään apua ollut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliina:
Itellä semmonen olo että nyt ois voinu tärpätä, mut miehen mielestä kannattaa oottaa KUUKAUSI ja sitte miettiä että oisko aihetta testiin! oikein tätä miesten logiikkaa :LOL:
Tästäkin on kokemusta. Paitsi meillä kuulemma pitäis ootta VAAN jotain pari viikkoa... :eek: Hyvä jos siihen päivään olen jaksanut oottaa, kun olis kuukautisten pitänyt alkaa... :D
 
LUOMUNEITO
ihanaa, ko joku edes yrittää auttaa :hug:
testit oon teheny aamupisusta (olen tosi tarkka sen kans..) ajattelinki tässä, että soitanko terveyskeskukseen ja pyyän lähetteen vai mitä teen :/
oireita on ollu kokoajan, mutta ne on muuttuneet..

-olikohan kp 27-30/30, ko tuli vähän vaaleanpunasta vuotoa (kiinnittymisvuotoa, toivon..)

-alavatsa nippailuja on ollu ja vihlontaa häpyluun tienoilla (vaikea sanoa tarkemmin)

-tissit on ollu arat ja nännit varsinki (on edelleen)

-valkovuoto on ollu tosi runsasta kp27-35 (nyt vähentyny)

-alavatsassa tuntuu painontunnetta

-housut ei kestä painaa mahaa tai tulee huono-olo (esikoisesta tuttu)

-syön aivan tajuttomasti ja mitä vain!!!

-suuta kuivaa ja juon kauheasti vettä mikä lisää luonnollisesti vessassa käyntejä..

-kynnet on vahvistunu (huomasin, ko leikkasin kynnet tänään)

-alavatsassa poreilua ja muiluamista (hankala sitäki selittää..)

en nyt hoksaa muuta, mutta oireita siis on :| kuviteltuja? ehkä :ashamed:
tunne on kuitenki vanvasti sitä mieltä, että oireet on aiheesta ;)

tikruliina: miehet on välillä outoja :LOL:
en kyllä jaksais sinuna oottaa edes viikoa saatika kuukautta testin kans, mutta senhän me jo tiesimmeki :ashamed:

plussaonnea meille kaikille ja ei muuta ko tukkukauppaan testejä ostamaan :LOL:

tekstistä huomaaki jo ehkä, että olo helpottu heti, ko sai purkaa asioita :D
 
LUOMUNEITO
mulle mies sano eilen, että:
"mikä hoppu sen testin kans on? jos olet raskaana niin ei se pikkunen sieltä mihinkään katoa, vaikket heti testaakkaan."

ei se ymmärrä, että pakkohan minun on saaha tietää heti :ashamed:
 
niinnpä ;) ensimmäistä kun vielä yritämme ja itsellä ollut "krooninen" kuume jo pari vuotta. Mies lämpesi vasta tänä kesänä.. mutta tosiaan se on kummallista miten muka itsellä semmonen olo että nyt se on tärpännyt :p ei kyllä vielä saisi hehkuttaa varsinkin kun ei testi vielä sitä ole edes osoittanut aiheelliseksi, mutta olisi se vaan ihanaa jos se onnistuisi näinkin pian.

kyllä se testi varmaan tulee tehtyä jo viikonloppuna tai viim alkuviikosta :ashamed:

mutta plussatuulia tosiaan meille kaikille

B)
 
LUOMUNEITO
soitin terveyskeskukseen ja huomena on sitten aika terkkarile. se laittaa lähetteen verikokeeseen ja jututtaa kuulema muutenki. eiköhän ala hommat seleviään :LOL:
helepotti kyllä kauheasti, ko soitin sinne tk:hon ja oli tosi mukava se nainen joka vastas ja tuntu ymmärtävän yskän :D

huomena siis kirjottelen, että mitä saatiin selevile!

plussatuulia kaikille =)
 
Testejä on kyl tullut kulutettua juu, mutta jokainen kerta on kyl pettymyski ollu ihan yhtä suuri :( Nyt on menossa kp50/31-35. Eipä oikein tiedä mitä taasen ajatella...viikko sitten kävin verikokeissa ja tulos oli alle 2 eli negaa. Sen jälkeen olen testannut sunnuntaina ja nega myös. Ärsyttää ko ei tiedä mitä tekis ja mis on vika! Oireita ei ole kyl et menkat alkais mut ei kyl raskauteenkaan viittaavia... :|
 
LUOMUNEITO
huomenna soitan ja kuulen verikokeen vastauksen.... nyt täytyy sanoa, että ootan kyllä 100%:sti positiivista tulosta!
mulla nimittäin tuli eilen metallinmaku suuhun ja se ei lähe pois vaikka söis mitä ;) tännään on sitten ollu alamahassa kipuilua (ei menkkamaista) ja äkkinäisistä liikkeistä tuntuu "repasu" :eek:
samoja oireita oli esikoista oottaessa.

yllätin tännään itteni tälläilemästä turvavyötä mahollisimman alas, ettei "vauva" litisty :ashamed:
nolottaa kyllä täysilä, jos en olekkaan raskaana, ko teen jo tommosia juttuja ja täysin tiedostamatta :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LUOMUNEITO:
huomenna soitan ja kuulen verikokeen vastauksen.... nyt täytyy sanoa, että ootan kyllä 100%:sti positiivista tulosta!
mulla nimittäin tuli eilen metallinmaku suuhun ja se ei lähe pois vaikka söis mitä ;) tännään on sitten ollu alamahassa kipuilua (ei menkkamaista) ja äkkinäisistä liikkeistä tuntuu "repasu" :eek:
samoja oireita oli esikoista oottaessa.

yllätin tännään itteni tälläilemästä turvavyötä mahollisimman alas, ettei "vauva" litisty :ashamed:
nolottaa kyllä täysilä, jos en olekkaan raskaana, ko teen jo tommosia juttuja ja täysin tiedostamatta :headwall:
Voi että, nyt kyllä jänskättää sun puolesta!! Toivon niin kovasti että sulla olisi pikkuinen matkassa! :heart: Muistathan ilmoitella!!
 
LUOMUNEITO
nyt heitän pyyhkeen kehään joksiki aikaa ja jään ihimettelleen näitä oireita, jotka luultavasti syömäni luonnontuotteet on saanu aikaan :'(

plussaonnea kuitenkin kaikkille koko sydämmestäni toivotan =)
 

Yhteistyössä