km:n jälkeen kuumeilevat...

Terve kaikille!!

Miukuli mä kans aluks kuvittelin selviäväni ihan kohtalaisesti koko hommasta, kunnes tossa ihan viikko sitten yks läheinen kaveri ihmetteli että miksi en oo pitäny koko kesänä yhteyttä ( tiesi siis kyllä keskenmenosta ) ja huomasin että oon tosiaan ollu vaan oman perheen parissa enkä oo saanu aikaseks mitään muuta, että mulla se vaati tätä hiljaiseloa, nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaan, onhan tässä menny nyt 3,5 kk että hyvä on ottaa itselleen sitä toipumisaikaa, on tää senverran iso juttu :)

meitähän on paljon ensviikolla jännäämässä, ite en oikeen uskalla ajatella mitään, mutta silti toivon kauheesti vaikka yritän olla toivomatta, jos ymmärrätte ;)

repa toivottavasti kaikki ok :hug:

ja mikäs viuhtiksen tilanne on ??? =)
 
Miukulille voimia :hug: Toivottavasti sait tarpeeksi saikkua lääkäriltä ja saat olla rauhassa kotona ja päästä asiasta yli.

On sulla Repa nyt omituista! :kieh: Luulisi, että jos menkat meinaa alkaa, niin alkaa sitten kunnolla! Mutta JOSPA tilanne olisi kuitenkin ihan hyvä, ovis olisi ollut myöhemmin ja plussa tulossa... :whistle: Toivottavasti ei mitään ikävää.

Marleena taisi kysellä ensimmäisistä menkoista km:n jälkeen! Ne kyllä vaihtelee jokaisen kohdalla. Mulla oli parit ekat menkat lähes kivuttomat ja niukat, nyt parit viimeisimmät ovat olleet normaalia kivuliaammat ja vähän runsaammat. Välillä vuotoa on tullut kuin härän kurkusta! Eli valitettavasti en osaa antaa hyvää vastausta... :ashamed:

Ja täällä ei tätiä! :D Kyllähän se vielä ehtii, voi toki olla, että kierto vähän venähtää. :headwall: Välillä tuntuu hetkellisiä menkkatuntemuksia mahassa, ja välillä on jotain erilaista tunnetta. Ja sitten välillä ei taas mitään. :kieh: Suht rauhallisin mielin mennään eteenpäin, vaikka testi on kaapissa, se ei polttele yhtään. En usko plussaan... Eli odotellaan, odotellaan... :whistle:
 
Miukuli:Ymmärän fiiliksesi. Sain aikoinani viikon saitsua ja tuntu ihan kauheelta palata arkeen.koin sen jotenkin niin että menetän sen vähänkin siitä raskauteen liittyvästä kun pitää alkaa elämään niinkuin mitään ei olis tapahtunutkaan...oli sellanen olo ettei voi vaan jatkaa siitä mihin viimeks jäi,kun niin paljon oli tapahtunut :ashamed:
Toivottavasti saisit vielä vähän lomaa,että pystyisit toipumaan kunnolla työkykyseks...voimia paljon :hug:

Puella,toivotaan että sieltä kuitenkin plussa pärähtäis!

Tuutikista kiva kuulla taas,onnea uuteen kotiin!!!

Miikkis,apua :eek: Muistin kyllä että sulla oli KU mut en muistanu että se juttu eteni noin.... kerro lisää,saitko ees haamuja silloin testeihin,oliko kovia oireita,tuliko yhtään vuotoa? Lämmöt koholla...?

Mulla taas hiukan rusehtavaa valkkaria ja taas sellanen tunne et vois kohta alkaa,mut ei kuitenkaan oo alkanu... Mitään kipuja ei oo tai muutakaan mainittavaa... koko ajan jotenkin ootan että nää alkais enkä siks haluais vielä soittaa lääkäriin. ja eihän tää eka kerta oo kun venyy kierto,tosin tää on kyllä enkka.... no ootellaan vielä.
 
käytiin hakee tytölle(6v) tänään sellainen "holkker" laite joka mittaa sydämen toimintaa vrk ajan...ja osaspa ne valita hyvän päivän... Pihalla on auringossa 37astetta ja varjossa 25astetta. Sen kanssa EI SAA uida, EI hiota, EI SAA kastua. :/
On muuten tuskasta katsoa toisen pahaa oloa. :(

Itelläkin on NIIIIIIIN kuuma että vois mennä uimaan , mutta myötätunnosta ei voi...... :/
 
Tää on tosi Stressaavaa..siis lueskella kaiken maailman raskausoireita yms yms...ku itellä on niin outo olo...miettii vaan että tuskimpa vielä on raskausoireita, taitaa olla pelkkää flunssaa :eek:
tai alkavaa...
(öllö olo, alamasulla nippailee ja vihloo, palelee iltaisin, nenä vuotaa kirkasta :LOL: , oviksesta lähtien ollu lämmöt koholla, väsyttää koko ajan, janottaa ja pissattaa , ja nippailee tuolta alhaalta ehkä emättimestä??, ja maha ihan turvoksissa<saattaa kyllä johtua syömisestä :LOL: > ku tuntuu että pitää koko ajan jotain mussuttaa ku ällöttää muuten..)
että sellaista tänne... :headwall:
 
Mä en saanut yhtään haamua ennen kp 53 plussaa.
Vuotoa alkoi tulla hiljalleen (veriviiruja), oisko ollut 5 pvä odotettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen ja ajattelin kanssa että menkat alkaa justiinsa,mutta ei. Vuoto muuttui ruskeaksi tuhruksi jota kesti viikkoja, se oli silloin kun jo tiesin että olin "raskaana".
Mun oireet oli tosi lieviä verrattuna tuulimunaan, siihen "oikeampaan raskauteen". En todellakaan osannut arvata olevani raskaana, mutta testi näytti toista, luulin pieniä oireita mielikuvitukseksi!
Lämmöt ei muistaakseni noussut kovasti, ei siis ns. raskaustasolle.
Koko kokemus oli sellainen etten enää "leiki" noitten juttujen kanssa, siksi suosittelen sulle että ota nopeasti lääkäriin yhteyttä, et voi menettää mitään! Toivotaan kuitenkin edelleen että on vain hormoonien leikkiä bd
 
Repa Mene ihmeessä lääkäriin. Mua alkaa näin sivustaseuraajana huolestuttamaan jo tosi kovin ja varsinkin nyt kun Miikkis kertoi tuosta omasta KU:sta. Parempi on mennä lääkäriin ja ultraan. Toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Miukulille kovasti voimia jaksamiseen!! :hug: Sun täytyis saada nyt muuta tehtävää ja ajateltavaa. Ihan oikeasti. :heart: Jos ei muuta niin käy kävelylenkeillä, keräämässä marjoja, sieniä tai ihan mitä tahansa. Ja yritä saada pahaa oloasi purettua ulos. Huuda vaikka metsään, jos se helpottaa. :hug:
 
Mulle tuli tässä näitä juttuja lueskellessa ja varsinkin Miukulin olotilaa ajatellessa mieleen että kuinka moni täällä on lukenut Ulla Järven kirjoittaman kirjan Syntymätön: Tietoa ja kokemuksia keskenmenosta ? Ajattelin vaan kun itselleni tuo teos antoi aika paljon. Luin sen heti seuraavalla viikolla kaavinnan jälkeen ja voin lämpimästi sitä suositella. Mikään ihme teos opus ei ole eikä se osaa sen paremmin kuin mikään/kukaan mukaan vastata meitä kaikkia piinaavaan kysymykseen "miksi" mutta jotain se kuitenkin antaa. Muistaakseni juuri ko. kirjassa kerrottiin siitä kuinka tämän surun käsittelemiseen kuuluu mm. sellainen vaihe, että yrittää epätoivoisesti etsiä kaikkialta tietoa, joka auttaisi ymmärtämään ja jäsentämään tilannetta. Ainakin itselläni tuo vaihe oli ja ko. kirja kyllä antoi vastauksia tiettyihin mieltä painaviin kysymyksiini. Nimensä mukaisesti kirjassa on sekä (lääketieteellistä) faktatietoa että kokemuksia. Montaa kertaa kirjaa lukiessani huomasin nyökytteleväni päätäni ja allekirjoittavani kirjan tekstiin täysin.

Ja Miukulin kirjoitukseen kommenttia sen verran, että itselläni alkoi kesäloma kaavintaa seuraavalla viikolla. Keskeytynyt keskenmeno todettiin torstaina ja sain sairaslomaa ko. päivän ja perjantain. Muistan vielä kun minulle tähdennettiin että sairasloma kirjoitetaan vain anestesian takia ja että itse operaatio ei muuten sairaslomaa vaatisi. Olen nyt vain jälkeen päin miettinyt, miten ihmeessä olisin muka selvinnyt maanantaina töihin jos ei lomani olisi alkanut. Ei mikään loisto alku lomalle mutta parempi toisaalta näin. Ensi viikolla pitäisi töihin palata. Jännä nähdä miten käy. Mutta nyt yritän vielä naatisella loman rippeistä...
 
No niin ja nyt kävi meikäläiselle samat kuin stoppikselle noiden hymiöden kanssa. Kivat itse itsensä lisäävät hymiöt! Joku olisi tietysti itse voinut muistaa jättää sen välin sen ä-kirjaimen jälkeen... :whistle: No joo, hymiö keikkukoon siellä vääräsä paikassa ihan yhtälailla kuin kirjoitusvirhe viimeisessä lauseessa (naatiskellaan naatiskellaan...) :p
 
tuutikki: kiva kuulla susta pitkästä aikaa :wave: Aika samoissa näytetään edelleen menevän kp:t suhteen :hug: Inhottava täti tuli kanssa teille ;) No nyt tsempataan tähän kiertoon.
Ainii.. Onnea uudelle kodille :wave:

aurinkoenergiaa: toivotaan että plussa sieltä tulla tärhtää testiin :wave: täällä pidetään peukut pystyssä bd voi teitin pientä tyttöä, rankan päivän valitisivat :saint:

 
Miikkis: Kiitos :hug: sinulle!

Todella toivoisin että plussa tulis. yleensä oviksesta menkkoihin ei oo mitään oireita, jotta että jospas sitä nyt olis tiinneenä... :LOL: :heart:
(vaix eiköhän täällä jokaikinen toivo sitä plussavierasta... :heart: )

juupajuu, täytyy lähtä syömään ku alakaa etoa...kirjoitelen myöh.lisää ja kommentoin muitakin...promise! :heart:
 
Äkkiseltään vain oma napa osuus eli menkkamaista kipua alamasussa eilisestä asti. Välillä vihlasee niin pahasti ettei pysty hetkeen liikkumaan. Tänään myös tuossa häpyluun kohdalla vihlonut ikävästi... Koko ajan on sellainen olo että menkat on alkanu, ja aika kiireellä meen veskiin, mutta ei mitään, muutaku valkkarii. Outoa, aina ennen on ollut niin että kun menkkakivut alkaa, niin siitä tunnin päästä alkaa vuoto. No, seurattava vain on. Niin, ja MIKÄÄN ruoka ei maita. Se jos joku on outoa :whistle:

En todellakaan usko plussaan, mutta nyt kun miettii, niin nämä oireet on ihan samat kuin viime helmikuussa ennen plussaa. Mutta voihan se olla vain että elimistö on keskeytyksestä ja synnytyksestä vielä sekaisin, niinkuin pääkin :| Rinnoissa ei kyllä ole mitään tuntemuksia, eikä yleensäkään ole ennen menkkoja, mutta ennen plussaa ne kyllä oli tosi arat... :/

Pelottaa juoksee nyt peiton alle masukipua karkuun |O
 
Miukuli :hug:

Pelottaa jospa se kuitenkin olisi plussa kovasti viittaisi siihen +++++++ :whistle: puhaltelen viel varuiks.

(.) olo tila ei ole muuttunu paitsi kivut ja tiputtelu loppuivat,tänään soitin äitipolille ni sanoivat et kotona pitää tehä testi ja jos on plussa ni kaikki on todennäköisesti ok ja heille pääsen ultraan rv7.Meinasin kyllä josko soittelis tuonne yksityispuolelle ja sais sinne ajan mut jonoja on sinne paljon.
 
Miukuli :hug: Voi että kun ei keksi sanoja, millä voisi toista lohduttaa :'( Muista kuitenkin se, että toipuminen vie aikansa, ja sinun on pakko olla nyt "itsekäs" ja ajatella VAIN itseäsi. Tarvitset aikaa.. Älä mieti kuinka kauan, sen sitten kyllä tietää kun on valmis kohtaamaan taas arjen sellaisenaan. Pidä huolta itsestäsi :heart: Muista että olet ajatuksissamme ja meille voit puhua mistä vain, ja koska vain!! :hug:

Muillekkin joilla on ollut surullisia kohtaloita; olen niin niin surullinen teidän puolestanne :'( En voisi kuvitella tilannetta itselleni, itku tulee kun ajatteleekin, en tiedä miten sitä työstäisin, mutta siitä olen varma, että täällä palstalla on erityiset ihmiset, jotka ymmärtävät ja lohduttavat. Selviäminen tuosta kaikesta, on uskomattoman työn takana, mutta se vain on pakko kestää :( Kaikille paljon :hug: ja jaksamista :heart: Tämä palsta ei ehkä ole mikään maailman iloisimpien uutisten palsta, ainakaan sellainen ei ole mielessä kun tälle palstalle hakeutuu, mutta ajan kanssa, mieliala kohenee ja tuki tuo lohtua.
Toivon meille kaikille sitä pientä kääröä ja nyt ennenkaikkea paljon plussatuulia :heart: :heart:

On: Olotila on mitä omituisin, on jotenkin uskomattoman vahva tunne että olisin raskaana, mutta kuitenkin sitten taas tiedän että en ole, että ei taaskaan ole onnistanut :headwall: Miten tällaisia olotiloja voi olla :/ Ja eilen sitten katselin liberon sivuille kun siellä oli sitten että syntyvän lapsen laskettu aika 26.10 :| Tuli paha mieli, mietin että meillä ei olisi enää pitkä aika siihen kun pienokainen syntyisi :'(

Välillä näinkin, aina ei voi surkeutta kiertää, mieli on maassa turhankin usein nykyään. Ainaista stressaamista ja oireiden kyttäystä (=keksimistä/toivomista) :ashamed:

Tänään kävin kaupoilla, tuloksena tutun vastasyntyneen ja kummityttöjen vaatteiden lisäksi "meidän vauvalle" kuusi suloista rimpsukasta tyttövauvan vaatetta :headwall: :ashamed:

Anteeksi, tää oli nyt taas niin sekavaa sepustusta :/
 

Miikkis:No joo,kieltämättä noi oireet kuulostaa pelottavan samankaltaiselta,mutta samalla ne kuulostaa ihan tavalliselta kierron venymiseltä :eek: aika jännä ettei sulla mitään muuta oiretta, oon luullu että yleensä siihen liittyy jotain tuntemuksia esim.munasarjoissa oikealla puolella tai jotain vatsakipua. Ja toikin että testi näyttää noin myöhään plussaa. Mistä sitä nyt koskaan voi tietää sitte et onko vain normaalisti myöhässä vai jotain vakavempaa :eek: Eihää sitä jokakerta kai voi lekurille mennä :eek: :eek: No saitte mut nyt perinpohjasesti säikytettyä,joten soitan huomenna lekuriin ja toivottavasti saan ajan mahd. pian....Helppiä |O Toivokee ettei se oo sitä!!! En ois kyllä osannu epäillä mitään tollasta.... :x Kiitos Miikkis kun kerroit mulle lisätietoja!!Ja kiitos Epskepsille halista myös:heart: Tsemppi onkin nyt tarpeen...

Aurinkoenergiaa ja Pelottaa,plussaa puhallan sinne!! :heart:
 
:ashamed: Nyt kun rupesin tätä vatkaamaan...niin tuli mieleen että voiko ne siellä lääkärissä nähä missä se raskaus on tässä vaiheessa jos testi ei näytä plussaa? Lueskelen vaan tässä netistä näitä juttuja ja jotenkin saa sellasen käsityksen että ne havaitaan useesti vasta sitten...No lääkärillähän se sitten nähdään...
 
täällä ei ihmeempää, retkeilty on ja kuuma ollut. hienot rajat auringosta jo tullut, aika hurjat siis joten voi olla että turkin matkan jälkeen olen mustaksi muuttunut B) :xmas:
mies varma että tässä kuussa käyny tärppi :saint: ei aikaisemmin ole sellaisia puhunut, nyt sitten vaan tokaisi niin ja silitteli mahaa :heart: voi kun olisikin.. vaikka omalla tavalla pelottaakin koko ajatus :snotty:
mä jo hulluna menin katsomaan mahdollisen lasketun ja menisi huhti-toukokuun taitteeseen laskurin mukaan :whistle:
*mikäkö asioiden edellä olen* :xmas:

mukavat illan jatkot kaikille.. :wave:
 
Argh! |O Kirjoitin piiiiiiiiiiitkät sepustukset tänne ja kaik hävis kuin tuhkana tuuleen sen jälkeen kun klikkasin vastaa.. :headwall: :headwall: :headwall:

Mutta joo, lyhestä virsi kaunis..eli tiivistettynä:

Ihanaa Pulttis että teillä taas sujuu siellä hyvin. Etkä taida meitä nyt sitten hylätäkään. :) Sitten kun se plussa tulee, niin sitten saat ;) Toivottavasti ois nyt tärpänny!!! ++++++++++++++ :whistle:

Repa, toivottavasti saat pian ajan lääkärille ja saat selvyyden mistä pitkittynyt kierto johtuu. Toivottavasti kyse ei ole KU:sta. Peukut pystyssä täällä että kaikki olisi ok. bd :hug:

Plussapuhalluksia myös Pelottaa, Nasuliini ja aurinkoenergiaa!! Ja tietysti kaikille muille myös! +++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
:heart: :heart: :heart: Plussia nyt tähän pinoon taas!!! =)

ON. Ei mitään uutta tänne itärintamalle. Tuli tuosta ovisasista sellainen mieleen, että silloin kun tuota kammottavaa greippimehua aloin juomaan parisen viikkoa sitten, niin siitä kohta iski oikea "limatulva", et oisko se sittenkin ollut ovis? :eek: Silloin oli kp:t vasta 8-10 tietämillä, et aika aikaisin se ois kyllä sitten ollut.. No turha sitä enää pohtii. Kierto päättyy ens viikolla. Silloin selviää miten täs kierros kävi. Toivottavasti hyvin.. :saint:
 
Heips!

Noniin, kävin siis tänään siellä lekurissa. Oikein ihana, välittävä ja ymmärtäväinen naislääkäri oli! Kyseli kauheesti et saanko nukuttua (kyllä yleisesti ottaen), saanko hoidettua kotiaskareet/pysynkö arkirutiineissa (en saa oikee mitää aikaiseksi, ellen sit ihan pakota itteeni), olenko ratkennut tissuttelemaan (en ole) yms., juteltiin asiasta ja itkinkin siellä. Meinasi ensin et kirjoittaa viikon sairaslomaa, mut sanoin et se on niin kovin lyhyt aika, et eikö vois vähän pidempää niin kirjoitti sit 20.8. asti. Sanoi et pitää mennä ensi viikolla takaisin "tarkastuskäynnille", et katotaan mikä mun olo on sitten, et tarvitsenko viel lisää aikaa vai mitä. Sanoi, et kun asia on viel niin tuore niin ei vielä halua antaa masennuslääkkeitä (ajattelin et hyvä, en haluakaan semmoisia), mutta määräsi jotkut ahdistuslääkkeet tilapäiseen käyttöön (jos tuntuu et seinät kaatuu päälle), mut olen niitä kohtaan kyllä aika epäluuloinen. En jotenki haluais syödä niitä, kai pelkään et sit niihi jää koukkuu, ja oikeestaa musta tuntuu et en tarttis niitä. No hain ne silti varmuuden vuoksi.

Todellakin olen sitä mieltä et ammattiapu ois nyt tarpeen, työterveyshuoltoon ei kuulu psykologiset palvelut, mutta työterkkari ehdotti ja antoi numeron Nuorten Kriisipisteeseen ja sain onneksi ajan perjantaille, meen sillon käymää siel puhumassa.

Kyllä tämä taas tästä, nyt ollaan taas vuoristoradan ylämäessä. Tiedätte varmaan.

Pelottaa ja aurinkoenergiaa kuulostaa plussalta, pidän peukkuja bd!

Kiitos kaikille tuesta, olette ihania. :heart:
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 1/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 1/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 6/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 8/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 8/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 11/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 13/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 14/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 19/26-30
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 26/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 27/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 27/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 9/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 18/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 20/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 21/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 21/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 10/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 18/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 21/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 22/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 30/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson........KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07..
..KP 11-8/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 22/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara


 
giia
Minäpä liityn tänne kanssa! Kirjoittelin aikaisemmin yhdelle toiselle palstalle mutta tämä vaikuttaa paljon aktiivisemmalta. Oon teitä jo vähän aikaa tarkkaillut :)

Eli minulla on takana kaksi keskenmenoa ja ei onnistuneita raskauksia. Eka keskenmeno tapahtui tämän vuoden tammikuussa. Raskaus oli vahinko, mutta silti toivottu. Kesken meni rv.7. Toinen keskenmeno alkoi pari viikkoa sitten ja nyt on vuoto loppunut. Molemmat meni spontaanisti kesken. Toisen raskauden kohdalla luultin ensin tuulimunaksi ja olin menossa kaavintaan mutta ultrassa huomattiin että sikiö olikin ilmestynyt sykkeen kera. Pari päivää eteenpäin alkoi vuoto. Viikkoja kerkesi tulla melkein 8. Raskaaksi olen tullut todella nopeasti joten siinä ei ole ongelmaa. Kuten varmaan moni tietää että tässä vaiheessa ei vielä tutkita mitään syitä. Lääkärit vain sanoo että huonoa tuuria. Mieltä painaa koko ajan että mikä mussa on vikana. Pelottaa ajatus uudesta raskauksesta. Vaikka halu yrittää uudestaan on kova. Sydän vaan särkyy niin pahasti jos taas menee kesken :'(

Pahoitteluni kaikille keskenmenon kokeneille!
 
giia
Minäpä liityn tänne kanssa! Kirjoittelin aikaisemmin yhdelle toiselle palstalle mutta tämä vaikuttaa paljon aktiivisemmalta. Oon teitä jo vähän aikaa tarkkaillut :)

Eli minulla on takana kaksi keskenmenoa ja ei onnistuneita raskauksia. Eka keskenmeno tapahtui tämän vuoden tammikuussa. Raskaus oli vahinko, mutta silti toivottu. Kesken meni rv.7. Toinen keskenmeno alkoi pari viikkoa sitten ja nyt on vuoto loppunut. Molemmat meni spontaanisti kesken. Toisen raskauden kohdalla luultin ensin tuulimunaksi ja olin menossa kaavintaan mutta ultrassa huomattiin että sikiö olikin ilmestynyt sykkeen kera. Pari päivää eteenpäin alkoi vuoto. Viikkoja kerkesi tulla melkein 8. Raskaaksi olen tullut todella nopeasti joten siinä ei ole ongelmaa. Kuten varmaan moni tietää että tässä vaiheessa ei vielä tutkita mitään syitä. Lääkärit vain sanoo että huonoa tuuria. Mieltä painaa koko ajan että mikä mussa on vikana. Pelottaa ajatus uudesta raskauksesta. Vaikka halu yrittää uudestaan on kova. Sydän vaan särkyy niin pahasti jos taas menee kesken :'(

Pahoitteluni kaikille keskenmenon kokeneille!
 

Yhteistyössä