Huomenia... Taikka päivähän jo on.... :/
Yö meni aika hyvin. Illalla kipu muuttui taas enemmänkin menkkamaiseksi, ja taas olin täysin varma että nyt ne alkoi, jee! Mutta eipä vaan. Tällä hetkellä kipu on vain vihlovaa tuohon karvoituksen alla olevaan luuhun. Hienosti selitetty vain mitä...
Tää vihlonta on aikaslailla inhottava tunne :headwall:
Kun ne Tk:ssa ottivat verikokeita ja pissanäytteen, niin vastauksissa luki että: HcG........negatiivinen, joten tekivätköhän ne sen pissasta vai verestä? Hmmmmm.... sitä mietin... :/ Jouduin jättämään 2 pissanäytettä eli pesemättömänä ja pestynä. Voi kumpa nää kivut nyt enteilis vain niitä alkavia menkkoja, ettei vaan olisi vakavampaa
Tohtori sanoi että nyt vain särkylääkettä, ja jos kipu on vielä viikon kuluttua, niin sitten lähetteellä suoraan kirurgiselle puolelle... :ashamed:
Surffailin netissä ja etin tietoa tosta Hcg-arvosta, että missä kierron vaiheessa sitä alkaa tulemaan, ja löysin tämän
http://metku.net/~pesu/faq.php Joten tuon mukaanhan pieni vois olla sittenkin matkassa mukana!!
No empä usko tuohon itsekään
Sitä mietin kanssa, että jos olisin raskaana, niin olisiko lääkärien pitänyt nähdä se jo ultrassa? Hitsi kun en hokannut kysyä sitä.... :ashamed:
Anteeks tää oman navan pähkäily.... Mun mielestä meille riittäis nyt nämä vastoinkäymiset edes hetkeksi... Siitä oon onnellinen ettei tämä oo mikään tulehdus =) TK:n lääkäri tuntui uskovan siihen kun luki lapuistani synnytyksestä ja siitä hemm.tin istukan irroittamisesta, ja totesi että vähän liikaa on tapahtunut tuolla alaosastolla jotta voi olla tulehdus... Mutta onneksi ei! =)
Miukuli tosi hyvä että sait lisäaikaa surun käsittelyyn, ja muista että menet sitten takaisin lääkärin puheille jos tuntuu ettei tämä saikku vielä riitä. Tärkeintä että käsittelet asiaa.
Ajattelin synnytyksen jälkeen että miten IKINÄ pystyn menemään töihin, mutta onneksi selvisi että jään äitiyslomalle. Töihin pitäisi palata 19.10. mutta lupauduin menemään 1.10. Ajattelin että kun tuo la olisi ollut 14.10 niin nuo viimeiset äitiyslomapäivät varmasti vain itkisin kotona ja odottaisin tuota la-päivää. Toivon että tuo maaginen päivä jäisi johonkin työhuumaan... :ashamed: Äitiyslomalle olisin jäänyt nyt elokuun puolivälissä, eli 50 arkipäivää ennen la:ta.
Malttamaton oikein iso :hug: sulle! Ja vielä toinenkin :hug:
Pulttis voi kun niin toivon että te saisitte lähteä Turkin reissulta pieni salamatkustaja matkassa kotiinpäin!! +++++++++++
Eliisa80 Moni on sulle jo vastannutkin tuosta juominkipuolesta, ja yhdyn heihin. Eli huoletta voit kippistellä muutaman sidukan =)
MargeSimpson onneksi teillä on lapset, he varmasti pitävät arjessa kiinni, vaikka varmasti aina välillä sitä putoaa pohjalle ja syvälle... Tuttu tunne. Ikävä on valtava, eikä se katoa ikinä. Joku päivä vielä voi muistella omaa pikku poikaa ja hymyillä levollisena. Välillä silti tulee hetkiä kun ei saa itkua loppumaan ollenkaan, ja se on ihan hyvä että itkee, se puhdistaa ja keventää kummasti.
Mä mietin silloin kun tänne liityin, että pitäisikö mut laittaa tuohon "Haaveissa kakkonen", mutta jotenkin tuntuu että kuulun tuohon esikois-kohtaan. Toki jos joku tuntematon kysyy multa onko meillä lapsia, vastaan että on yksi. Vaikea asia selittää mitä tarkoitan, mutta mä nyt jotenkin päädyin tuohon koska ei ole yhtään lasta vielä kotona... Mutta kukin laskee tavallaan.
Stoppis Toivottaan että saat jälkitarkastuksesta kaiken irti! Jos siellä on ultra, pyydä tai vaadi että sut ultrataan.
Juu, noita
Epskepsin kirjoituksia on ilo lukea, kun niissä on noita ihania pikku-ukkeleita =) joten lisää saapi meidän riemuksi laittaa :wave:
Kiitos kaikille plussatuulista, mutta kyllä mä 100% varma että ei oo tärppi käynyt... :ashamed: Mutta ensi kierrossa sitten =) Nyt saakin ruveta etsimään lomakuumetta, kunhan vain tämä kipu loppuisi pian :/
Päivän jatkoa naiset! :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart: