km:n jälkeen kuumeilevat...

Nyt mä oon täällä ihan itkun partaalla :'( Mä en enää jaksa. Nyt vasta löysin sen kauan etsityn kohdunnapukan ja se on tosi ylhäällä, tosi kova ja pikkuisen auki. Noh, tuo on ihan hyvä kait, mutta sen verran siitä suulta kokeilin, niin tuli tavallisen eritteen lisäksi ihan pikkuisen verta mukana.. Tarkoittaako tää nyt sit todella sitä että en taaskaan oo raskaana?? Että menkat alkaa pian (kp 24/28-30) :'( Mä en enää jaksa tällasta..
 
Giialle tervetuloa! :hug: Ikävää, että jo kaksi km:a on osunut kohdallesi, toivottavasti tosiaan se kuuluisa kolmas kerta toden sanoo!

Malttamaton, en osaa kuvitella miltä sinusta tuntuu... :( Voin vain lähettää virtuaalihaleja :hug: ja yrittää valaa suhun uskoa, että vielä te oman nyytin saatte! Ihanaa, että miehesi haluaa yrittää loppuun asti. :hug:

Toivottavasti Pulttis tuo reissultansa plussan, ihanan Turkin tuliaisen! :D Siitä kivusta takaapäin hommaillessa en osaa sanoa mitään, kun muhun sattuu siinä asennossa melkein aina, mutta lupaavaltahan tuo kuulostaa... Että ei muuta kuin peukut pystyyn! :attn:

Toivotaan myös, ettei myöskään Emikin reissulle tunge täti mukaan!

Ja minäkin vielä onnittelen Repaa tädistä! :D Omituista tosiaan onnitella sen takia, kun koko ajan muuten toivotaan kyseisen tyypin eksyneen huitsin nevadaan...

Omituisia kipuja, Pelottaa! :eek: ja vielä omituisempaa, ettei mitään syytä löytynyt. Toivottavasti kivut jotenkin enteilisivät plussaa tai tätiä, eivätkä mitään pahempaa. Mieluummin kyllä sitä ensimmäistä! :p

Mulla on täällä peukut ja varpaat pystyssä Äiteen ja pikkuisen puolesta! :attn: Tuntuu pahalta ajatella, miltä teistä siellä tuntuu, kun vielä ei ole mikään varmaa... :( Päivä kerrallaan, toivottavasti kaikki olisi hyvin!

Nasuliini, voihan olla, että napukalta tullut veri ei välttämättä tarkoita tätiä. Tietoa mulla ei asiasta ole, mutta uskoisin, että verta voi tulla muutenkin vähän. Vuotavathan jotkut myös raskauden alussa! Elä sii vielä heitä kirvestä kaivoon! Tai jos ehdit jo heittää, niin vinssaappa se äkkiä takaisin ylös! :D

Täällä ollaan jo paremmalla mielellä kuin eilen. :) Vaikka en odottanutkaan plussaa, niin maailma melkein romahti, kun menkat alkoi... :ashamed: Ensimmäistä kertaa koko yrityksen aikana itkin sitä, että taas alkoi uusi kierto. Piti ihan mennä miehen viereen takaisin sänkyyn ja itkeä tihrustaa siellä kainalossa. Siinä kun kaiken rään ja kyynelten keskeltä sain sanottua, että ei tästä ikinä tule mitään, niin mies totesi, että pakko on tulla, kyllä me vielä vauva saadaan. Ihana mies... :D

Että eiköhän tämä tästä. Ovista kohti kun mennään, niin johan alkaa elämä hymyilemään! :D Ja niin juu, vaikka muutama sivu takaperin sanoin, etten enää greippimehuun koske, niin jopas on mehua taas kaapissa. ;) Samperin pahaa se kyllä on... :x Mutta pentele, kyllä tässä vielä se plussa saadaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Tehän kummallisia ootte jos takaapäin
hommailut kipeetä tekee. Tai no kummia ja kummia.. heh..
Mun taas on SAATAVA takaapäin, muuten ei tuu mistään mitään..
Mut niinhän se on, kuka tykkää mistäkin.. ;)
Ihania nää hymiöt :LOL:

Mutta siis tähän sekstailu-asiaan piti nyt minunkin kommentoida... :whistle:
Eli ite tykkään kanssa takaa päin MUTTA aina välillä se tuntuu tosi epämiellyttävälle (oon lyhyt ja paikatkin sitten ei-niin-syvät :LOL: ) - luulisin että tämäkin liittyy jotenkin kiertoon, kun se kohdunnapukkakin on välillä alhaalla ja välillä ylhäällä jne... Ite en ole tieteellistä tutkimusta tehnyt, että milloin se on kivaa ja milloin ei, mutta niin se vaan vaihtelee ainakin mulla! B)
 
Heh, no mie en kans muusta niin perusta, takaapäin on mieheni ja minun lemppari :D Mutta menkkojen aikana tuo napukka on sen verran alhaalla, että silloin tuppaa sattumaan.
Se liittyy nimenomaan kiertoon, tai ainakin yleensä se napukka tulee alemmas kun menkat on :p
 
En ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään, kun ei ole kuumeilukiertoja, niin ei jaksa oikein innostuakaan.. Tänään on 6 viikkoa tyhjennyksestä ja kuskasin aamulla pissanäytetä terkkariin. Negatiivinen oli onneksi tulos, jospa tästä alettais jatkaa elämää eteenpäin. Sain varattua myös ajan lääkärillemme Väestöliittoon, joten 1,5 viikon päästä ollaan viisaampia, millä keinoin yritys jatkuu. Jos vihdoin saisin kiertopäiviä itselleni ja sen myötä jännättävää.

Tuosta sekstailuasennosta olen samoilla linjoilla Stoppiksen kanssa, mukavaa on, paitsi joskus jostain syystä tuntuu tosi epämiellyttävälle..

Tervetuloa ja :hug: uusille tulokkaille munkin puolesta!!!

 
Taas tulee omaan napaan:miulla on lämmöt koholla,oiskohan se hyvä merkki?normi lämpö on 35.5 mut nyt on 36.5 ja miuta paleltaa.

Kiitos teille ihanat naiset tuesta ja tsempistä tässä epätietosuudessa,olette ihana tuki. :heart: :heart:

Emppu78 :hug: ja toivottavasti saatte asioihin selvyyttä.

Pelottaa kun jouduin sairaalaan tuon onnettomuuden jälkeen ja kävi ilmi että voisin olla raskaana niin lääkäri ultrasi vaikka sanoi jotta selkeyttä ei välttämättä kunnolla saa mutta kyllä se siihen tulokseen tuli että jotain siellä on ja verikokeet sitten vahvisti sen kun olivat pikkasen kohollaa.Toivottavasti kipujesi syy löytyy pian.
 
Tuli kyllä paha mieli ja itsekäs olo kun tänne kirjoittelen omista murheistani, eli että menkat alkamassa. Toisilla on täällä niin niin paljon vakavammat ongelmat ja kokemukset :( Olen pahoillani.. Tuntui vaan juuri sillä hetkellä siltä, että oli pakko kirjoittaa :'(
 
Nasuliini :hug: siksihän tämä pino on että voipi tuntojaan purkaa ja ei se ole sanottua että siulla ne menkat alkaa joten ++++++++ :whistle: siulle ja miustakin tuntuu et omat kokemukset on aika pieniä muiden rinnalla eikä aina keksi edes mitään lohduttavaa mutta jokainen ihminen on tärkeä ongelmineen ja kokemuksiensa kanssa ja niistä aina joku saa itselleen tietoa ja voimaa jaksaa eteenpäin joten älä siitä murehdi että omia murheitasi kirjoitat :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Tehän kummallisia ootte jos takaapäin
hommailut kipeetä tekee. Tai no kummia ja kummia.. heh..
Mun taas on SAATAVA takaapäin, muuten ei tuu mistään mitään..
Mut niinhän se on, kuka tykkää mistäkin.. ;)
:LOL: :LOL:
*ihana*

me täällä yhteistuumin päätettiin pari tuntia sitten että jos en raskaana ole tästä kierrosta niin missataan pari kiertoa sen jälkeen.
näin me saamme marraskuussa ihanan egyptin loman itsellemme ja voidaan nauttia kaikesta matkalla ilman mitään pelkoja.
tosin mies vahvasti sitä mieltä että nyt on siementänyt hyvin
:LOL: :heart:
toivotaan niin!!! :D
enään 2 yötä ja kone lähtee- vitsit että on ihanaa! B)
 
heiphei...myö kävästiin mökillä lasten kanssa uimassa ja arvatkaapa mitä: Täti EI OLE (ainakaan vielä ) kurvannut paikalle..vaikkakin juilii vielä..mutta ei kai se täti monta päivää etuajassa juili..ei ainakaan mulla ennen oo....?? :eek:

mietin tuossa että jokohan tuo plussa näkkyis jos oon raskaana???
aattelin että tekisinkö aamupissasta...
mitä mieltä olette? kannattaako kokkeilla??
edellisen kierron pituus oli km jälkeen 16pv ja nyt huomenna kuitenkin on jo 24pv...mutta normaalistihan mulla on 28pv..joten ???
väsymystä täälläkin on joo kauhiasti, viikon ajan oon saanu ottaa joka päivä päikkärit..
huoh..täytyy kai lähtee syömään..
 
Aurinkoenergiaa Sinuna mä olisin testannut ajat sitten! Eli mun mielestä kannattaa testata, mutta sitten ei saa pettyä jos ei vielä näykään mitään. Tuo pettymättömyys on sitten tietenkin helpommin sanottu kuin tehty :/ Mutta jos noista sun kierroista laskee jotain keskiarvoa niin sen mukaanhan se täti onpi myöhässä... Tästä nyt tuskin oli mitään apua - ite kun ootan vasta tän tyhjennysvuodonkin loppua niin enpä mitään osaa oikeasti sanoa.

Tulin vaan niin hyvälle tuulelle noiden yksien asentohöpötyksistä, että oikein unohtu millasella listalla sitä onkaan. Kiitos siitä kaikki avautuneet :LOL: !

Emppu78:lle iso :hug: Mietinkin tässä yksi päivä kuulumisiasi, kun muistan hyvin miten sieltä tammikuisista tipuit. Mullahan olisi ollut laskettu aika tammikuun lopussa. Toivottavasti saatte sitten 1,5 viikon päästä jotain apua. :hug:

Nyt täytyis varmaan mennä nukkumaan... Nukutin äsken tuota meidän 2,5-vuotiasta uhmista 2,5 tuntia kun herra karkaili sängystä ja oli milloin pissahätä ja milloin kova nälkä tai ei muuten vaan nukuttanut, mutta nyt vihdoinkin simahti.
 
Pulttis Toivottavasti teillä on oikein ihana loma, lemmenloma
On kyllä niin ihanaa että te ootte siellä saaneet asioista puhuttua ja sovittua
Plussia täältä teille puhaltelen ++++++++++++++++++++++ :whistle:

Nasuliini Jokaisella meistä on ne omat murheensa, huolensa ja ilonsa, ja jokaisella täällä on ihan yhtäläinen "oikeus" niistä kirjoittaa ja purkaa tuntojaan ja ajatuksiaan. Toisilla meistä on rankempia kokemuksia kuin toisilla, mutta silti yhdenvertaisina täällä ollaan. Jokainen kirjoittakkoon just siitä mistä haluaa, tietysti muita kunnioittaen, ketään loukkaamatta. :) Toivotaan että se sun havaitsema veri olisi jotain ihan muuta, kuten kiinnittymisvuotoa. :heart:

Aurinkoenergiaa jos vain maltti kestää niin odota vielä ainakin pari päivää. Silloin se plussa voisi selvemmin näkyä +++++++++++++++ :whistle: :heart:

Viuhtis Jospa se kutsumaton vieras ymmärtäisi että tää on nyt viimeinen visiitti siellä päin piiiiiiiiiiiiitkään aikaan :heart: Se greippimehu on kyllä minustakin niin pahaa että
Mä en sitä "raakana" ees juo, blandaan parempaa mehua sekaan..
Tänään en sitä ole edes juonu. Pidän nyt taukoa ainakin viikon verran ja katsotaan sitten jos se kutsumaton vieras ilkeää tänne tulla niin aloitan sen sitten uudestaan vai pitäisköhän sitä juoda nyt kierron loppuun asti? jospa se happamuus sen karkottaisi, siis tädin..


OmaNapa Ei edelleenkään mitään uutta itärintamalta kerrottavana.. Piinaviikko lähtee tästä kohta käyntiin...
 



Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 1/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 3/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 3/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 8/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 10/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 10/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 13/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 15/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 16/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 21/26-30
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 29/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 29/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 11/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 20/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 22/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 23/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 23/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 12/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 20/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 23/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 24/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 32/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 13-10/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 24/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pelottaa:
MargeSimpson onneksi teillä on lapset, he varmasti pitävät arjessa kiinni, vaikka varmasti aina välillä sitä putoaa pohjalle ja syvälle... Tuttu tunne. Ikävä on valtava, eikä se katoa ikinä. Joku päivä vielä voi muistella omaa pikku poikaa ja hymyillä levollisena. Välillä silti tulee hetkiä kun ei saa itkua loppumaan ollenkaan, ja se on ihan hyvä että itkee, se puhdistaa ja keventää kummasti.

Mä mietin silloin kun tänne liityin, että pitäisikö mut laittaa tuohon "Haaveissa kakkonen", mutta jotenkin tuntuu että kuulun tuohon esikois-kohtaan. Toki jos joku tuntematon kysyy multa onko meillä lapsia, vastaan että on yksi. Vaikea asia selittää mitä tarkoitan, mutta mä nyt jotenkin päädyin tuohon koska ei ole yhtään lasta vielä kotona... Mutta kukin laskee tavallaan.
En tosiaan tiedä missä olisin ilman lapsia :heart: ja miestä :heart: jopa koirasta on apua..! Iltalenkki kaikessa hiljaisuudessa... Sitä ei taatusti tulisi muuten tehtyä, mutta koiran kanssa menen ja relaan... B) rauhoittaa kummasti kun on pimeää ja hiljaista... Kannattaa kokeilla ilman koiraakin.

Niin, päällepäin meillä on 2 lasta, ajatuksissa aina 3... Voihan se olla että se vaikuttaa, että kotona on jo lapsia. He puhuvat pikkuveljestä, kokeilivat potkuja ja pitivät sylissä... Samanlainen valokuvakansio on hänelle myös tehty, joka päivä lapset sitä selaavat. Vaikka poika jaksoi vain hetken, hän on meille aina kolmas lapsi, pikkuveli, rakas J.... Anteeksi jos joku ei jaksa enää näitä juttuja :ashamed:

Pulttis laitan jossain vaiheessa vaikka yks.viestiä niin ehkäpä tunnistat =) plussatuulia sinullekin..!

Sonja74 Kiitos..!

Nasuliini Omat murheet jokaisella, mutta tukea taitaa löytyä juuri täältä :hug:

Plussatuulia kaikille ihan hurjasti toivon..! :)
 
Tänä aamuna testasin ja puhdas nega tuli joten se vissiin sitten tästä ja odotellaan että vuoto alkaisi,periaatteessta täti on paripv myöhässä mut kaiketi se jo olisi näkyny jos siellä viel kaikki ok olisi.
Oireita vielä on mutta niinhän miulla oli juhannuksena kaksi viikkoa oireita vaikka "vauva" oli ollu "kuolleena" sen aikaa joten en nyt hirveesti enää usko tähän raskauteen.

Kiitos sille kaaharille joka ei voinut odottaa tyhjää ohitus kohtaa,hänen takiaan todennäköisesti menetämme tämänkin rakkaan pienen ja taas kaikki alkaa alusta,olo on kyllä niin pohjalla jotta ei tosikaan. :'(

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ja plussa tuulia ++++ :whistle:

Mie palailen luultavasti maanantaina,jos siiten olisi jo jotain tapahtunut.

 
Huh |O . Onneksi tää viikko on lopuillaan. Mä oon ollu jotenki niin koomas, etten oo jaksanu edes kirjottaa.

Kaikille uusille - tervetuloa! Täällä listalla on loistavaa porukkaa. Toivottavasti tekin saatte tukea suureen suruunne.

Äitee2 :hug: Olen NIIN pahoillani. Elämä on epäreilua. :(

).( Viime vkonloppuna alkanut (menkka?)vuoto kesti niukkana vain 2,5 päivää. Ylilääkärin lupauksesta huolimatta en mahtunut polin listoille ja mahd. kohtuontelon tähystys tehdään vasta syyskuun puolella. Saas nähdä kauanko tiputtelu nyt pysyy poissa :headwall: Koko kesä tässä on jo mennyt!

Hyvää matkaa Pulttikselle ja muille mukavaa viikonloppua :) :flower:
 
Äitee2: Voi ei... lämmin osaaottava :hug: sinulle ja perheellesi!

).:)tein testin jo 7 aikaan..näin koko yön sellaisia sekavia unia..plussatesteistä ja negatesteistä ja fiilikset oli ku heräsin etten tekiskää testiä ku olin varma että nega tulee....No pissasin kuitennii ja NEGA prkl....
no 4pv etuajassa mutta fiilikset alempana ku maantaso.... :'( :'(
päivä pilalla... :'(
Kaveri uhkas eilen illalla juottaa mut tänä iltana känniin..eilen se tuntu siltä, että ehkä en halua...mutta vaikka tuli nega niin siltikin pieni toivonmurunen elää... :ashamed:

Olis pitäny uskoo sua epskeps...
 
Kiva kuulla miukuli että olet ollut jo paremmilla mielin. Päivä kerrallaan vaan... Ja toivon todella, että se kirja auttaa sinua yhtä paljon kun mua vaikka ei mikään ihmeteos olekaan. Ja kuten jollain muullakin, meilläkin myös mies jaksoi lukea kirjan ja uskon, että senkin takia osasi ymmärtää muakin ja tuntemuksiani paremmin.

Äiteelle suuri :hug: Miten elämä joskus voikin olla niin syvältä... Kaikki toivo ei kai kuitenkaan ole ihan vielä menetetty joten toivotaan vielä parasta. Voimia ja jaksamista sinulle!

Nasuliini suotta pyytelet anteeksi omien muka vähäpätöisten ongelmien purkamista. Sitähän varten tämä ketju on, että jokainen voi mm. huonoa mieltään täällä purkaa. Ja kuten Epskeps hienosti sanoi, yhdenvertaisina täällä ollaan.

MargeSimpson allekirjoitan täysin tuon koira-asian! Km:n jälkeen kun tuntui ettei jaksa mitään eikä saa itsestään mitään irti oli ainakin pakko raahautua koiran kanssa lenkille. Ja se jos mikä teki hyvää - hiljaisessa metsässä kävely, raittiissa ilmassa, omien ajatusten kanssa. Ja jokainen koiranomistaja varmasti tietää koiran terapeuttisen vaikutuksen muutenkin. Ihania otuksia. Tuo meidänkin karvakuono on kyllä ollut suureksi avuksi tämän surun käsittelyssä... :heart:

aurinkoenergiaa :hug: sinulle. Pidä vain kiinni siitä pienestäkin toivonmurusesta! Peli ei välttämättä ole vielä kuitenkaan menetetty.

Omasta navasta sen verran että olen tässä elänyt toiveissa että epämääräiset tuntemukset alavatsalla viittaisivat ovikseen mutta tiedä häntä sitten. Se vain tarkoittaisi sitä, että täti olisi parin viikon päästä tulossa ja päästäisiin aloittamaan tämä leikki uudelleen. Toisaalta rinnoista tihkuu välillä vielä todella vähän maitoa, joten mietin vaan voiko se sittenkään mikään ovis olla... Noh, olen jo valmistautunu siihen, että täti ei meille löydä ja siksipä sain jo gyneltäkin reseptin kierron käynnistämiseen jos niikseen on, että niitä kuukautisia ei vain kuulu. Mutta katsellaan nyt...
 
bulttis tuttu juttu täälläkin..välillä ottaa (kohtuun??) aika kipeästi kun mies oikeen innostuu :D mutta yhteisymmärryksellä päästään jatkaan hyvillä mielin :LOL: haluaisin kyllä itekkin tietää mistä mahtaa johtua moinen?!?

äitee2 ihan kauhean epäreilua.. tietäisipä aiheuttaja mitä oikeasti on saanut aikaa :kieh: kiukkua pukkaa!! voimia teille tonneittain sinne!! ja pidetään peukkuja ja varpaitakin pystyssä -naapurinkin- jos kaikki meniskin vielä hyvin.. :heart:

niin sitten omaan napaan.. mulla sitten tosiaan alkoi ensimmäiset (menkat???) vuodot keskenmenon jälkeen kovien kipujen ja runsaan vuodon kanssa maanantaina ja jo torstaina olivat ohi??!! mitäköhän tarkoittivat..toivottavasti olivat sitä mitä luulen, ihmetyttää vaan toi kesto. :/ mulla olis jälkitarkastus tossa ens keskiviikkona..toivottavasti kaikki olis niinkun pitää. sitten odottelemaan niitä seuraavia vuotoja - ja ehkä vielä kolmansia jos jaksaa :D ja sitten saa heittää ne (ÄLLÖTTÄVÄT) kumit nurkkaan ja oikeen todenteolla yrittämään uusiksi. olin eilen jo niin innoissaan ja tilasin netistä ovulaatio/raskaustestitikku-paketin odottelemaan kaappiin :D eipä kummempia tähän väliin..

plussatuulia kaikille ja voimia raskaina hetkinä :hug: palataan!!
 
Jestas että täällä on ihania ihmisiä :heart: KIITOS :flower:

On tää sitten omituista, en enää tiedä mitä ajattelis. Eilen sitä kohdunnapukkaa kokeiltuani masennuin, kun sieltä hieman sitä verta tuli mukana.

Illalla iski kauhean suuri paha olo kun join kaksi olutta. Meinasi oksennus tulla, en ymmärrä, ei ole koskaan tuolleen tapahtunut, olut meinaan on lempparijuomani! Paha olo kesti siihen asti kun nukahdin, kun heräsin välillä, oli myös paha olo. Aamulla lämmöt koholla, 37,12!!! Sitten kun yritin taas kohdunnapukkaa kokeilla, en meinannut millään ylettää, oli mennyt paljon ylemmäs vielä. Kauheella ponnistelulla sain yhden kerran sinne kosketuksen, nyt ei tullut verta yhtään, vain valkkaria..
Tää kaikki saa mut niin sekasin, ei tiedä mitä ajatella. Toivoisin niin kovasti sitä plussaa, mutta sitä vaan ei kuulu eikä näy. Huomenna teen aamusta testin, jos ei ole edes haamua, luovutan vähäks aikaa.
 

Yhteistyössä