km:n jälkeen kuumeilevat...

Tämä peeveli hävitti kaiken tekstin, juuri kun olin pitkät rimpsut kirjoitellut. :kieh: En jaksa kaikkee enää uudelleen kirjoitella, mutta Äitee :hug:

ON: Alavatsalla alkaa olla menkkatuntemuksia. Taitaa olla täti kurvaamassa tännepäin, ja vielä etuajassa. Ettäs kehtaa!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Äitee 2 Voimia!

Eilen sain ovistikkuun vahvan viivan, mutta kuitenkin selkeästi heikomman kuin kontrolliviiva. Ohjeissa lukee että pitää olla yhtävahva tai vahvempi, niin ovulaatio tulossa 24 h kuluessa. No, ajattelin että se viiva vahvistuu, mutta tänään samaan aikaan testatessa viiva oli haalentunut. Oliko mulla sit ovis kuitenkin jo? (Olis ollut kyllä tosi aikaisin.) Vai oliko tuo joku häiriö viiva tai mikä. Limoja ei ole näkynyt, vaikka ne 4 ovulaatiota (joista 1 km jälkeen) jotka mulla on ollut imetyksen lopettamisen jälkeen on olleet limaisia. Toisaalta ennen ensimmäistä raskautta limoja ei ollut nimeksikään.

Siis onko kenelläkään kokemusta? Meinaan jatkaa tikuttelua kuitenkin varmuuden vuoksi. Sekstattiin toissapäivänä mutta kävin pesulla heti sen jälkeen, joten en jaksa uskoa että siitä oli jäänyt siimahäntiä tyrkylle.

Voi ei Pulttis
Että se on merkillistä ettei voi omassa keltsussaan tavaroita huoletta säilyttää!!
On sitten joku talon asukki (tai ent.asukki) tarvinnu niitä sitten todella kipeesti.. Mitähän senkin päässä on oikein liikkunu
Joka tapauksessa oikein hyvää matkaa teille!!

Beccy, mulla on hermot menny noiden ovistikkujen kanssa, et valitettavasti en osaa sanoa juuta enkä jaata mitähän tuokin nyt mahtaa tarkoittaa.. :ashamed: Mut sen voin sanoa, että joka tapauksessa niitä peittoja kannattaa heilutella sanoi tikut mitä tahansa!! Joten eikun mars vaan..

Puella Nyt tehdään tädin karkotus..
Pysykööt poissa sieltäkin, ei ole tervetullut!!! :attn:

Pelottaa Onnittelut tädistä! :flower: Hyvä että tuli ajallaan tällä kertaa, seuraavasta kerrasta ei niin väliä vaikka myöhästyisi vuoden..vai mitä? ;)

Haaveissa esikoinen

Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 2/28-29
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 4/32
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 4/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 9/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 11/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 11/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 14/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 16/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 17/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 22/26-30
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 30/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 30/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Beccy......................KM 06/07..............................KP 12/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 21/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 23/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 24/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 24/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 13/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 21/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 24/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 25/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 33/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 14-11/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 25/28

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara

Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille oli pakko tulla kurkkimaan kirjoituksia vaikka päätin et maanantaina vasta tulen,en ole palsta riippuvainen, :snotty:

(.) Olo ei ole muuttunut mihinkään,eilen oli kovia selkäkipuja jotka on ennakoineet minulla vuotoa mutta ei mitään...
Olisko mitään mahollista et se testi muuttuis plussaks?Olen kaiketi hölmö kun niin kovin toivon että se tulos ens viikolla näyttäisi erillailla.Soitin äippäpolille eilen ja kyselin mitä tästä eteenpäin ni käskivät tehä ens viikolla uuden testin ja jos tulos on edelleen sama ni pääsen EHKÄ siellä käymään,meinasin kyllä varata maanantaina yksityiselle ajan samantien enkä odottele ni näkeehän sen ultralla onko siellä mitään.

Joku kyseli et onko rekkaria/tuntomerkkejä ni ei ole :headwall: en edes tajunnu niitä kun katoin et kohta rysähtää,rahtari joka pysähtyi minua auttamaan,sanoi että ohittavassa autossa oli pitkät kilvet ja tais olla ulkolainen joten eipä sitä taida kiinni enää saada.

Pulttis tosi huono tuuri,toivottavasti löydät uudet laukut ja saat ajoissa kaiken pakattua,hyvää matkaa.

Pelottaa Onnea tädistä :flower:

Puella toivottavasti täti siut kiertää kaukaa.

Kiiitos Risukasa, Repa, Epskeps ja Äitee2 :heart: :heart:

Epskeps Juu, ei todellakaan väliä vaikka täti seuraavalla kerralla myöhästyisi vuoden päivät =) =)

Eilen puhuttiinkin miehen kanssa, että ollaan tosi onnellisia että menkat alkoi. Kuten nimimerkkini jo kertoo, pelottaa tosissaan uusi raskaus, joten vaikka ekat fiilikset oli kun täti rupes kurvaamaan tänne, että VOI EI :'( Niin sekunnissa fiilikset muuttuivat tosi helpottuneeksi B) Jos olisin nytkin pamahtanut kerta laakista paksuksi, voin sanoa että se olisi ollut liian aikaisin. Enkelimme syntymästä tulee tänään vasta 2kk täyteen :'( :'( ja olo on sen mukainen...

Tämä kierto meneekin varmasti nopsaa, kun reilun viikon päästä lähdetään reissuun, ja kun tullaan kotiin, on tädin tulemiseen aikaa enää 4-5 vrk, tai sitten se vuosi :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Mulle voipi muuten lisätä tuohon kiertoon missä on 28, niin 28-29. Koska ainakin ennen vanhaan täti tuli aina tiettynä viikonpäivänä, ja kierto oli yleensä 28, mutta joskus 29. KIITOS EPSKEPS :hug:

Puella :attn: Puomit pystyyn :attn: :attn: Tädillä ei sinne asiaa :attn:

Pulttis Järjetöntä pölliä toisen matkalaukut!! Olikohan muuta viety, vai olikohan varkaalla vain kiire matkalle...? TOIVOTTAVASTI LOMANNE ON TOSI IHANA, SÄÄT SIELLÄ AINAKIN SUOSII ;)

Äitee2 En osaa tuohon sanoa voiko testi muuttua vielä plussaksi, mutta ihmeitähän tapahtuu ;) Tee vaan ens viikolla uus testi. Voi kumpa se näyttäisi plussaa +++++++++ :whistle:

Beccy Oon huono kommentoimaan noihin ovistikku-asioihin kun en oo niitä ikinä kokeillut, mutta yhdyn Epskepsin sanomaan, eli peitot vaan heilumaan oikein ahkerasti!! Vaakatangoa vain kehiin ;)

MargeSimpson Mulla kesti jälkivuoto, niukka sellainen kaiken kaikkiaan 3 viikkoa, ja välillä oli täysin kuivia päiviä varmaan 3 peräkkäin. Sitten oli viikko kuivaa kunnes alkoivat ekat menkat. Tohtori varoitteli että ekat menkat on runsaammat ja kivuliaammat kuin ennen, ja niinhän ne oli. Mä sain myös sen maidonestolääkkeen. Ite pähkäilin silloin mielessäni että onko tämä nyt vielä jälkivuotoa vai outoja ekoja menkkoja, mutta sitten kun synnytyksestä kuukauden päästä alkoi niin älyttömän runsas vuoto, niin ei ollut epäilystäkään, tajusin siis että ne outo vuoto oli vain jälkivuotoa, ja ne runsaat ja kipeet oli menkat. Hmmmmmmm, vaikea selittää :/ mutta en usko että se mitään tulehdusta on jos ei ole kipuja eikä kuumetta. Toivotaan että kroppasi pääsee kohta taas "jaloilleen" :hug:

Nyt taidan mennä paketoimaan mieheni synttärilahjaa. 28-vuotta tulee mittariin :heart: :) :heart:

Huomenta!
meillä alkoi aamu ihanasti..mies kömpi saman peiton alle..ja ah! :heart: ;)
joissakin perinteisissä asennoissa sattui ihan älyttömästi alamasulle...lieköhän ;) ;) !
hih...

Äitee: miten monta rv sulla oli jo?
eihän sitä tiedä jos istukka on vaikka shokissa ja ei tuota tarpeeksi sitä hormoonia tms. ja siks näytti negaa...kaikki on vielä mahdollista! voiihan se olla ihan hyvä idea jos käyt yksityisellä ultrassa ja varmistaavat..saispahan itselle varmuuden...mie varmaan sinuna menisin.. :hug:

epskeps: mitenkäs teillä fiilikset?tuntemukset?
kattelin noita päiviä, että oot vaan pari päivää jälessä... ;)

Eliisa: myös sinä...aika lähellä...jospa meillä tullee 3plussaa viikon sissään ainakin.... ;)

hei kysyisin tällaista ei mitään aiheeseen liittyvää, eli mitä ootta antaneet miehelle hääpäivä lahjaksi??
meille tulee 26.9. 4v ja uusia ideoita kaipaisin..!!

Pikaisesti livahdin tänne vaikka pitäs olla jo kauppaan menossa....

Beccy:Ei ole kanssa ovistikuista mitään hajua mut oon kuullu et vaikka se ovis oliskin niin paljon mahdollista ettei sitä saa siihen tikkuun bongattua...ja ihan hyvä kun pupuilitte silloin toissailtana,ei haittaa vaikka menit pesulle,ne siittiöt ampaisee matkaan sillä sekunnilla kun "irti"pääsee ja ovat sitten siellä sisuksissa tyrkyllä ;) Joten kun pesulle oot päässy niin ne on jo menneet menojaan :D

Puella:Toivottavasti se punainen vihollinen ei löydä sun luokse... :kieh:

Aurinkoenergiaa:hyvä kysymys,meilla oli eka hääpäivä tossa heinäkuun alussa enkä oikein mitään keksiny :ashamed: Kun mies ei tykkää koruista tai mistään tommosista....Ostin sit sellasen aiheeseen sopivan kirjan ja tein lahjakortin kokovartalohierontaan ;) Leipoakkin ois voinu jonkun kakun kun oon intohimonen leipuri,mut en sit kuitenkaan leiponu...

tykkääMoikka mamit!
margesimpson munkin on tehny mieli ostaa yhet ihkut ä-housut, mutten oo kehdannut..nyt varmaan kehtaisin kun tiedän et on muitakin! :saint:

aurinkoenergiaa on pitäny sanomani että sulla on kiva nimimerkki, tosi positiivinen.. ja nyt kun aurinkokin paistaa niin hyvin ajankohtainen ;) mulla ei kokemusta hääpäivälahjoista vielä, mutta oisko joku sellanen juttu, mistä mies oikeesti tykkää.. siis toki sä sellasta ajattelitkin varmaan, mutta tarkotan jos esim. sillä on harrastuksia ni jotain niihin liittyvää? Tai löytyykö jos nimellä varustettu taskumatti tms.? Itse annoin 3kymppislahjaks sellasen korun mistä tiesin mieheni pitävän ja nyrkkeilyhanskat, kun se harrastaa nyrkeilyä, oli tosi ilonen!
beccy sama mun mielipide ku joillakin muillakin, en luota PÄTKÄN VERTAA ovistikkuihin!! Pelkkä oikea toimina kehiin vaan! Mulla kokemusta viime raskaudesta..tikutin melkein koko s.aatanan kuukauden ja rahaa paloi-tikku aina nega! Tulin raskaaks kuitenkin siitä kierrosta;) Raskaustesti vain toimi=) ja nytkin mitä jäi yli tikkuja ni oon tikuttanu, ja negaa aina vaan näyttäny, ei muka ovista, no nyt 2 päivää menkat myöhässä ja jännään josko masuun ois jo saapunut asukas.. tosi pelottava aika kun koko ajan pelkää et ei kai vaan ala menkat.. huomenna EHKÄ testaan.. iiks!

nyt lähen rantsuun viettään hellepäivää!!
plussapuhurit täältä meille kaikille!!!!!!!!! :whistle: :whistle:

Ai niin ,unohtu mainita....
Olin surun syövereissä eilen,liekö toi työväsymys aiheuttanu että rupesin vaan itkemään illalla....mies oli ihan hukassa ja yritti lohdutella. ja sitten se sano että tässä kierrossa kyllä meinaa vietellä mut niin totaalisesti ja usein että varmasti tärppää :D Ihan hyvä uhkaus.... :LOL:

Ja kohta lähetään mökille joten huomiseen :wave:

kiitos kaikille, pidetään mukava reissumieli päällä ja otetan aarinkoo ja uidaan kovasti. ja tietenkin- syödään paljon :LOL: :p
uusi laukku ostettuna, maksoi omaisuuden mutta on niin iso että sain meidän kaikkien 4 vaatteet sinne (ja mulla kun tapana tyhjentää koko vaatekaappi mukaan) joten iso laukku on ja hieno :whistle:

putkikassiin laitoin sitten muuta pientä+ potan kun en ole varma onko siellä, saa nuorempi ainakin siinä istua kun harjoittelee vasta seisaaltaan pissaamista ja monesti ei sillein tuu- potta varma tapa B)

enään 4h ja kentälle päin,alkaa lomakuumetta olemaan. yön nukuin huonosti, samoin esikoinen.. joten saapi nähdä millainen lento tulee kun ilman päiväunia mennään nyt jotta koneeseen nukahtaisivat (toivottavasti) :xmas: :whistle:

aurinkoisia päiviä kaikille. ja sänky laulamaan :p :wave:

Repa: ihanasti sun mies sanonu...vietellä...huh huh... :heart:

Katherine: kiitos! ajatuskin oli että lois jotain positiivisuutta, ku ihan varmasti täti aika ajoin masentaa meitä kaikkia täällä ja tietty myös negat! :saint:

Nyt käytän ajan hyödyks ku pärjäävät siellä mummilassa kuulemma ihan kivasti niin pesen pyykkiä, laskostelen pyykkiä, silitän pyykkiä, järjestelen vaatekaapit, siivoon keittiön ExtraSiistix...
on muuten kumman lailla virtaa näin ennen kahta, sitten kahden aikaan tulee se armoton väsy kohtaus, jolloin pitää ottaa torkut...
:eek:
hassua...
Mutta nyt keittään kahaveet ja sitten takas hommiin.. :D

katherine huii,jännää ++++++++++++++++++++ :whistle:
=)

epskeps :LOL: :LOL: hihittelin illalla itekseni noille sun ukkeleille =)

juu ens viikolla olis jännät ajat, vaikkakin tänään jo jotain tuhrunpoikasta tulikin :| no mutta en nyt kokonaan toivoa kaivoon heitä että aurinkoenergiaa,puella ja epskeps jännäillään kyl yhessä

esikoinen lähti jo mummilaan, pikku-ukko menee vasta myöhemmin vähän jänskättää kuin pienempi pärjää kun ei oo ennen tuolla miehen vanhemmilla ollu yötä, meiän äitillä vaan pari kertaa, jotenkin on vaan mieluummin sen sinne vieny, mutta kylläkai se tuollakin hyvin sujuu,innolla odotan kyl vapaailtaa.......

:wave:

mennään yhdelle tuttavapariskunnalle istuun iltaa ja ehkä käydään sit illalla jossain paikallisessa, katotaan sitten......
tyttö on 4v 9kk ja poika 1v 7kk noi miehen vanhemmat asuu 10 kilometrin päässä et senkin puolesta vietiin nyt sinne kun on lähempänä kun meiän äitille taas on tunnin ajomatka.....
meneekö teidän tyttö nyt ekalle vai eskariin ja minkä ikänen toinen on?
meiän neidillä alkaa eskari sit vuoden päästä, nyt jo ihmettelen kun on niin nopeesti menny aika =)

Eliisa: ekalle...mie oon niiiiiiin vanaha..mulla on jo ekaluokkalainen.. :eek:
kauhia ressi äidillä tuosta asiasta... :LOL:
ja poika täytti just elokuun eka 3v...huoh..isoja lapsia..nyt olis ihan jees tulla raskaaks, niin tulis sitten taas melkein 4v ikäero... ;)

siekö oot syntyny -80?
Mie kans....
mistäs päin olette?

niinpä kauheen nopeesti on menny tuo aika..... juu 80 oon syntyny ja asutaan täällä vähän tampereen alapuolella.....
meiän lapsilla on ikäeroo ton 3v ja on ollu mun mielestä kans tosi hyvä, mut nyt ei kyl olis mitään väliä vaikka tulis vähän vähemmän, tulis vaan nyt pian =)

Alkuperäinen kirjoittaja katherine:
margesimpson munkin on tehny mieli ostaa yhet ihkut ä-housut, mutten oo kehdannut..nyt varmaan kehtaisin kun tiedän et on muitakin! :saint:

no nyt 2 päivää menkat myöhässä ja jännään josko masuun ois jo saapunut asukas.. tosi pelottava aika kun koko ajan pelkää et ei kai vaan ala menkat.. huomenna EHKÄ testaan.. iiks!

nyt lähen rantsuun viettään hellepäivää!!
plussapuhurit täältä meille kaikille!!!!!!!!! :whistle: :whistle:

Mä aina hamstraan jos löytyy jotain hienoa, kerrankin sopivaa kokoa ja alennuksessa :saint: :whistle:

Aika lupaavalta kuulostaa jos jo 2 päivää myöhässä..! Peukut pystyssä..! :)

Aurinkoenergiaa tämähän on ihan alussa vielä ja just muistelin et pojiltakin näytti kun oli jo yli 5rv joten en heitä viel kirvestä kaivoon,ens viikolla uusin testin ja jos nega ni sitten lääkäriin.

Anteeksi kun jankutan tätä samaa asiaa koko ajan,kohta hermostutte ja heitätte miut pihalle täältä.

[/b]Äitee Tsemppiä sinulle. Toivoa on vielä. Ei kai ne olis sieltä äitipoliltakaan käskeneet testailla uudelleen jos tilanne olis jo menetetty. Toivotaan, että kaikki käy vielä hyvin. Eikä yhtään haittaa vaikka asiasta kirjoitteletkin, olet muutenkin jatkuvasti ajatuksissa, niin on hyvä kuulla aina kuulumisia.

Katherine Plussaa toivon sinulle!

Epskeps Mahtavia nuo sinun ukkelit. Tulee ihan hyvälle tuulelle!

Minä juuri palasin töistä tyhjään kotiin. Mies meni lasten ja anopin kanssa eilen mökkeilemään ja minä työläinen jäin kotiin. Ihan mukava välillä olla yksikseen, harvinaista herkkua. Koiran ja kissan jättivät minulle kuitenkin kaveriksi, varmaan ettei tulisi kiusausta "huonoille teille" lähteä. ;)

Tätioireita edelleen, vielä on kuitenkin pysynyt poissa. Flussaakin pukkaa ja lämmöt vähän koholla. Taidan ottaa illalla parit oluet ja kattella telkkaa ja syödä jotain hyvää. Siinäpä luksusta!

Iltaa!

Poitsu meni nukkumaan äsken ja mulla on vihdoin omaa aikaa!! Mies on veljellään toisessa kaupungissa juhlimassa, lähti aamulla ja tulee huomenna jossain vaiheessa B)

Hellettä on saanut tällä viikolla riittämiin! Huh huh! Vähän jo odotan viileitä syksyilmoja ja farkkuja ja villapaitoja :D

Mulla loppui jälkivuoto keskiviikkona eli kesti vain viikon! Ihanaa! Naama kukkii ihan täysillä kun varmaan ne raskaushormonit puskee ihon kautta pois kropasta. Nyt sitten vain odottelemaan ekoja menkkoja ja aloittamaan koko homma taas alusta. Pitää koittaa pitää negatiiviset ajatukset pois mielestä, välillä kun tulee sellaisia epätoivon ajatuksia, että jospa ei ikinä enää lapsia saada ja turhaan olen säästänyt kaikki vauvan vaatteet, turvakaukalot, vaunut, tuttipullot, rätit... :'( Ei, pois se minusta, nuoria ollaan ja varmasti saadaan vielä rakkauspakkauksia kun ekakin tuli niin nopeasti ja raskaus sujui moitteettomasti. :heart:

Tällä viikolla olen kuullut kavereilta 2 vauvauutista. Onneksi osaa vielä iloita toisten puolesta. :)

moi kaikille pitkästä aikaan(ainakin melkein viikko, etten oo kirjoitellu).

heti heitänoman navan tiskiin: meillähän mies lähti 5 päivää sitten ja palaa viikon kuluttua, että meillä tää kuukaus on sitten poissa laskuista, siis tärppilaskuista. oon yrittäny hillitä mun kuumeilua, ja olla vaikka pari päivää erossa tästä pinosta. jotenki musta on tullu sellainen hullu, että jokainen "turha" kuukausi ottaa hitosti pattiin. olen varma, että kaikilla muilla tärppää tässä kuussa ja mä ei saanu edes mahd. yrittää tai jännää.....ja sitten mä mietin koko ajan kuinka paljon aika muka rientää. mulla ei ole koskaan ollu minnekkään kiire, ja nyt tuntuu et kello tikittäis koko ajan kaulassa.hullu hullu hullu :headwall:

mahtavia oireita monella ++++++++++ ja äiteelle voimia.
olisimpa yhtä reipas ku eevarouva ja en olis tälläinen muka onnellinen muiden puolesta, ja osaisin oikeasti iloita muiden iloisista uutisista, mut mä oon sellainen piilo piru, että kiristelen sitten kotona hampaita vauvauutisia kuultuani. lähetä siis reippauta mulle.
nyt nukkuilee, että jaksan tän mun yh-viikon kunnialla :)

Kirjotin tossa just piiitkäään stoorin ja se katos jonneki. Ei nyt jaksa kirjottaa uudestaan...

Lyhykäisyydessään loma ohi, ihan rentouttava pikkasen pelottaa mennä duuniin maanantaina ekaa kertaa keskeytyksen jälkeen mutta joskus se on tehtävä. Ovista yritin bongata lomalla mutta lopetin kp19 ilman tulosta, joten ei tärppiä tässä kierrossa :( ekat menkat olikin kyllä sen verran oudot etten ihmettele ei taida vielä olla kroppa kondiksessa. Uusia nyt sitten odottelen muutaman viikon sisällä alkavaksi. En jaksa edes mitään oireita miettiä kun ei oo mitään toivoa plussasta, haikeeks vetää kun ei tuu kevät vauvaa, mutta uutta yritystä vaan.

Uusille suuret lohtu :hug: tänne joutumisesta, täällä kyllä on mahtavaa porukkaa.

Uusille plussanneille jätti onnittelut ja tarrasukkia mukaan matkalle.

Piinailijoille, plussatuulia +++++ ja tsemppiä.

Täytyy lueskella tarkemmin pinoa myöhemmin, mutta nyt pitkän ajomatkan uuvuttamana nukkumaan...

SadMam

Hmm, jotain tiputtelua on taaskin :headwall: mut voiskohan silti olla jotain oviksen tapaista kun tänään kuitenkin kp 14-11 ja jotain sen tapaista fiilistä ollut tänään alavatsalla :whistle: lievempänä kuitenkin kun aiemmin, siis joskus vuosi sitten... No, olkoot mitä on, odottelen silti innolla miestä kotiin :saint: :heart: :D

Yhteistyössä