Kiiitos
Risukasa, Repa, Epskeps ja Äitee2 :heart: :heart:
Epskeps Juu, ei todellakaan väliä vaikka täti seuraavalla kerralla myöhästyisi vuoden päivät =) =)
Eilen puhuttiinkin miehen kanssa, että ollaan tosi onnellisia että menkat alkoi. Kuten nimimerkkini jo kertoo, pelottaa tosissaan uusi raskaus, joten vaikka ekat fiilikset oli kun täti rupes kurvaamaan tänne, että VOI EI :'( Niin sekunnissa fiilikset muuttuivat tosi helpottuneeksi B) Jos olisin nytkin pamahtanut kerta laakista paksuksi, voin sanoa että se olisi ollut liian aikaisin. Enkelimme syntymästä tulee tänään vasta 2kk täyteen :'( :'( ja olo on sen mukainen...
Tämä kierto meneekin varmasti nopsaa, kun reilun viikon päästä lähdetään reissuun, ja kun tullaan kotiin, on tädin tulemiseen aikaa enää 4-5 vrk, tai sitten se vuosi
Mulle voipi muuten lisätä tuohon kiertoon missä on 28, niin 28
-29. Koska ainakin ennen vanhaan täti tuli aina tiettynä viikonpäivänä, ja kierto oli yleensä 28, mutta joskus 29.
KIITOS EPSKEPS :hug:
Puella :attn: Puomit pystyyn :attn: :attn: Tädillä ei sinne asiaa :attn:
Pulttis Järjetöntä pölliä toisen matkalaukut!! Olikohan muuta viety, vai olikohan varkaalla vain kiire matkalle...?
TOIVOTTAVASTI LOMANNE ON TOSI IHANA, SÄÄT SIELLÄ AINAKIN SUOSII
Äitee2 En osaa tuohon sanoa voiko testi muuttua vielä plussaksi, mutta ihmeitähän tapahtuu
Tee vaan ens viikolla uus testi.
Voi kumpa se näyttäisi plussaa +++++++++
Beccy Oon huono kommentoimaan noihin ovistikku-asioihin kun en oo niitä ikinä kokeillut, mutta yhdyn Epskepsin sanomaan, eli peitot vaan heilumaan oikein ahkerasti!!
Vaakatangoa vain kehiin
MargeSimpson Mulla kesti jälkivuoto, niukka sellainen kaiken kaikkiaan 3 viikkoa, ja välillä oli täysin kuivia päiviä varmaan 3 peräkkäin. Sitten oli viikko kuivaa kunnes alkoivat ekat menkat. Tohtori varoitteli että ekat menkat on runsaammat ja kivuliaammat kuin ennen, ja niinhän ne oli. Mä sain myös sen maidonestolääkkeen. Ite pähkäilin silloin mielessäni että onko tämä nyt vielä jälkivuotoa vai outoja ekoja menkkoja, mutta sitten kun synnytyksestä kuukauden päästä alkoi niin älyttömän runsas vuoto, niin ei ollut epäilystäkään, tajusin siis että ne outo vuoto oli vain jälkivuotoa, ja ne runsaat ja kipeet oli menkat. Hmmmmmmm, vaikea selittää :/ mutta en usko että se mitään tulehdusta on jos ei ole kipuja eikä kuumetta. Toivotaan että kroppasi pääsee kohta taas "jaloilleen" :hug:
Nyt taidan mennä paketoimaan mieheni synttärilahjaa. 28-vuotta tulee mittariin :heart:
:heart: