Äitee2 saunan taakse tommoiset kaaharit pitäs laittaa! Ja eikös se vielä ollut niin että se karkasi paikalta? Tosi vastuutonta ja niin väärin että kaiken jälkeen teille käy vielä noin.
Olen tässä jo kaksi kertaa viime aikoina itse todistanut vastaavanlaista, ajettiin Varkauteen miehen kanssa, niin meidät ohitti yksi auto ja vastaan tuli toinen, joka joutui ajamaan semmoiselle levennykselle, muuten olisi tullut kolari. Entä jos sitä levennystä ei olisi ollut siinä kohtaa? Toisen kerran ajettiin siellä Varkauden suunnalla kanssa mökiltä kaupunkiin takaisin, niin että edessä ajoi miehen isä ja me perässä, niin meidät lähti ohittamaan oisko ollut puolalainen paku. Ohitti samalla meidät ja sen miehen isän, muuten ihan hyvä, mut siin oli tuplakeltainen viiva, risteysalue ja vastamutka! Ihan sairasta käytöstä. Oon miehelleki sanonu monesti, kun se on aika kova "autourheilija" et kyse ei ole siit et sä oot hyvä kuski, vaan et siel on seas tommosii arvaamattomia munapäitä jotka voi aiheuttaa sen onnettomuuden...No joo. Oliha taas avautuminen.
Kävin tänää ekan kerran siel kriisipistees. Vielä en osaa sanoa paljonko siit apua, mut sain nyt ainakin viel 2 aikaa lisää sinne. Sieltä lähdettyäni tuli pieni "mutka matkaan" ja heti pillahdin itkuun harmistuksesta. Huomaa et käy tässä läpi vaikeita juttuja, kun ei jaksaisi nyt ottaa pienintäkään vastoinkäymistä vastaan...
Outoa muuten se, et jotenki mäkin odotan kauheesti plussaa, ja varmaan petyn sit niihin menkkoihin, vaikka pitäisi ne yhdet menkat odottaa ja ei olla kuin yks kerta harrastettu nyt seksiä km jälkeen, eikä sekään ollut oviksen aikaan, vaikkakin ilman ehkäsyä. Ihan järkyttävää miten sitä silti toivoo ja odottaa plussaa, vaikka tietää ettei siihen oo mitään mahiksia!
Muuten, jos piristystä ja kunnon nauruja kaipaatte päivään, niin näitä juttuja lukemalla voisi löytyä:
http://www.ircquotes.net/list.php?sort=best
Jaksuja ja plussia ja kaikkee teille ihanaiset! :heart: