Meidän nelkille menevä tyttö liian muotitietoinen,argh!!

Siis ongelmana 10-vuotias prinsessamme joka tuntuu olevan liian muotitietoinen. Tykkää shoppailla saman ikäisen kaverinsa kanssa molemmille samanlaisia vaatteita ja monet kädenväännöt käyty napapaidoista, minihameista ja nirunaru topeista.

Etäisänsä (hyvätuloisena) mahdollistaa nämä shoppailukierrokset syytämällä tytölle rahaa kielloistani huolimatta. Joka kerta isän luota tuodaan uusia vaatteita, vaikka olen sanonut ettei saa vaatteita ja tavaroita niin paljoa ostella.Alkaa pikkuhiljaa tulemaan jo pelko persauksiin oppiiko tyttäreni ollenkaan rahan oikeaa arvoa, kun saa sitä isältään niin paljon. Löytyykö muita samojen ongelmien kanssa painivia?

Voi apua miten samalta kuulostaa tuo kun meilläkin :/ Tyttäreni on pian 11-vuotias, ja jestas sentään sitä "muotitietoutta"...!! Hän monesti sanoo kaupassa, kun kauhistelen jonkin vaatteen kauheutta, että "mutta äiti, tää on muotia" :headwall:

Siis en halua lapselleni samaa kun itse olen kokenut, äitini päätti teiniksi asti mitä laitan päälleni, se toi mukanaan koulukiusaamisen ja muut ongelmat, mutta rajansa kaikella. Herranjumala sentään minkälaisia vaatteita tehdään nykyään lapsille. Itse niin mielelläni tyrkyttäisin niitä ihanan suloisia vaatteita, mutta ei, vain ne "muotia" olevat käy. Olenkin sanonut tytölle että onhan nuokin muotia, mutta tyttö katsoo mua kun hullua ja sanoo että "noi on joillekkin vauvoille" (vaikka kokoja oliskin 160 senttiin asti :attn: )

Meillä ei ole pelkoa, et lapsen oikea isä mitään ostais, näkihän se lapsen 11v. sitten. Meillä on myös ollu noita muotivaate ongelmia, mutta neiti pukee päälle vaan sitä mitä suostun ostaa. tyttö on 15v. Jos mun lapsen isä ostais paljastavia vaatteita, mä laittaisin ne takas isälle tai pistäisin piiloon kaappiin.

tossuliini
Meillä on kans toi sama ongelma paitsi että meillä tykätään kovasti farkuista, sinänsä hyvä juttu ja on niitä minihameitakin mutta mitään narutoppeja meillä ei osteta niin kauan kuin minä sen päätän. Isänsä onneksi ostaa asiallisia vaatteita neidille (vielä).

Yhteistyössä