onko mahdollista...

Eli tein aamulla mammaksin (herkkyys 10) raskaustestin ja yksi viiva tuli :( Mutta äsken kattoin uudestaan niin haamuviivahan siinä oli!!!! :) Voisinko olla raskaana sittenkin? Tiedän ettei testejä pitäisi "lukea" enää 5 min. jälkeen mutta silti...toivon niin kovasti olevani raskaana.Ja oireitakin on (mukamas ainaki) ollu!!Nytkin on niin etova olo ettei paljoa puutu että vessaan tarttee lähteä!Miten teillä muilla ton testin kans? Niin ja menkkojen piti alkaa eilen eikä onneks vieläkään näy!!
 
mulla oli kerran samanlainen juttu apteekin oman testin kanssa, mutta en ollut kuitenkaan tuolloin raskaana. monesti lukee näistä vastaavista tilanteista ja kyllä tuo "roskishaamu" on monilla tarkottanu ihan oikeaa plussaa!

sinuna tekisin kyllä uuden testin huomenna - jos jaksaisin siihen asti odottaa ;)
 
Negaa näytti tämän aamuinenkin :/ Mut onneks menkkojakaan ei vielä näy. Toivoa vielä riittää :saint: Laitoinkin jo toiseen ketjuun et testasin eilen päivällä uudestaan siitä aamun roskishaamusta huumaantuneena :D ja se päivätesti näytti noin 10 min. päästä selkeesti punertavaa viivaa...en tiedä kyllä tässä hupsuksi tulee kohta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aippa3:
Negaa näytti tämän aamuinenkin :/ Mut onneks menkkojakaan ei vielä näy. Toivoa vielä riittää :saint: Laitoinkin jo toiseen ketjuun et testasin eilen päivällä uudestaan siitä aamun roskishaamusta huumaantuneena :D ja se päivätesti näytti noin 10 min. päästä selkeesti punertavaa viivaa...en tiedä kyllä tässä hupsuksi tulee kohta =)
Onko sulla mikä kp nyt menossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aippa3:
Tai taitaa olla kp 31/28
Jos sulla vaan sen raskaushormoonin määrä lisääntyy hitaasti? Mä ainakin ajattelisin tossa vaiheessa olevani raskaana :) Mutta teeppä parin päivän päästä uudelleen, sitten asia voi olla jo ihan toisin ja selkeämpi plussa ilmestyy heti :heart:
 
Minulla tosiaan on vahvasti tunne että olen raskaana =) eikä menkkojakaan vielä näy onneksi.Ajattelinkin et jos viikonloppuna testais uudestaan.Täytyis malttaa pitää muutama päivä taukoa testailussa. Itse olen miettiny että jos se aamupissa on niin laimeeta kun illalla tulee töissä juotua vettä niin paljon tällä helteellä ettei siinä kunnolla näy :whistle: :D En sitte tiedä voisko olla noin ;) Toivotaan niin :heart:
 

Yhteistyössä