Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

Alkaa tällä äidillä jo toivo hiipua siitä kolmosesta. Yk 6 mennään eikä vieläkään, vaan täti tuli aamupäivällä kylään. Alkoi eilen jo hieman hymyilyttää kun olis eilen pitänyt alkaa ja mieskin jo näytti onneliselta kuten vielä tänäkin aamuna.
Ensimmäistä tehtiin puolisenvuotta ennen kun tärppäs(olin syönyt pillereitä ennen) toinen tärppäs ekasta yrityksestä. Missä kolmas??
Viime tammikuussa poistettiin hormonikierrukka ja kuukautiset ovat sen jälkeen olleet ihan säännölliset.Kierrukan poiston yhteydessä todettiin normaali kysta jonka sanottiin häviävän ajankanssa. Onkohan näin vai vaikuttaako tuo raskautumiseen.

Alkaa itselläni olla jo niin kurja olo ettei haluaisi nähdä edes sukulaisten vauvoja. Tiedän kyllä että yritystä ei ole edes kauan takana , mutta silti ihana saada jonnekin purkautua kun ei tuo mieskään ymmärrä kuinka kovasti sitä kolmosta toivon.
 
Meillä sama homma, kolmatta yritetään, eikä tärppää. Nyt yk n.12. Aikaisemmin tullut tosi helposti raskaaksi, niin nyt jännittä ku ei meinaa millään tulla raskaaksi. Mä oon kyllä huomannu, että äsyttää raskaana olevat tai just vauvan saaneet, alkaa olla semmonen kateellinen olo, että miksi nuo, mutta ei me :'( Ehkä se meidänkin kohdalla kohta tärppää :heart:
 
Hei! Tällainen ketjuhan onkin kiva, joten saanen liittyä seuraanne :wave:

Olen 32v, mieheni 30v ja lapseni -01 ja -96 syntyneet. Olemme uusioperhe, miehelläni ei ole lapsia, tämä olisi siis ensimmäinen yhteinen lapsemme, jos sellainen meille joskus suodaan.

Olemme yrittäneet vauvaa jo yli vuoden. Syyskuussa sain ensimmäisen keskenmenoni 8+ viikoilla. Toisen keskenmenon sain helmikuun lopussa 6+ viikoilla :'(

Sen jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut muuta kun täti kerran kuussa aika säännöllisesti, vaikka olen minä lähes joka kuukausi testannut, eli hätiköinyt ennen aikojani. Melkein aina onkin täti sitten tullut kun olen testaillut :/

Että tällaista, nyt vaan kaikille meille erittäin paljon onnea tähän kiertoon. Missä vaiheessa teillä muuten mennään? Minulla on menossa 14/28-30. Niistä voisi listankin tehdä =)
 
On selkä sillälailla kipee, että melkeenpä tiedän että alkaa. Koko päivän on ollu pahaolo, just noin mulla menkat alkaa :( Mutta toivotaan, ettei ala. No, katotaan jos ens kierrossa parempi onni. Tämän kierron aikana alotin ne foolihappokapselit, niin katotaan sitte, että onko niillä vaikutusta.
 
kp 1/26-27
Onkos noista foolihappokapseleista hyötyä raskautumiseen? En oo kuullukaan, no täytyis varmaan niitä kokeilla.
Greippimehua tuskin pystyn juomaan kun maku on mielestäni karsea. Toisaalta voisihan sitäkin koklata kun alkaa usko loppumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuku:
kp 1/26-27
Onkos noista foolihappokapseleista hyötyä raskautumiseen? En oo kuullukaan, no täytyis varmaan niitä kokeilla.
Greippimehua tuskin pystyn juomaan kun maku on mielestäni karsea. Toisaalta voisihan sitäkin koklata kun alkaa usko loppumaan.
On siitä jollain kokemuksia että olis auttanut, tiedä siitä sitten että mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on, mutta ostin, koska kaikkeni haluan yrittää. Kun menin luontaistuotekauppaan niitä ostamaan ja sanoin että haluan niitä, että eikös ne auta pienesti raskautumiseen, niin kyllä se mamma siellä heti sanoi kyllä ja nyökytteli, että ei nyt ihan uus juttu hänelle ainakaan ollut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Greippimehakin ostin, mutta oli niin pahaa, ettei pysty juomaan :snotty:
Minä muuten tykkään siitä, on ihan ok. Ei nyt mitään lempparia, mutta kuitenkin ihan hyvää. Todella suuri osa ei siitä tykkää, olen huomannut.

Seuraavaks kait sitten käyttöön tuo punaviini, sehän kait vilkastuttaa emättimen verenkiertoa =) Se kuulostaa oikein mieleiseltä kokeilulta. Vaikka se lasillinen illassa oviksen tietämillä B)
 
Täälläkään ei kolmosta kuulu yritystä takana puoli vuotta kierto on olllu ihan säännöllinen aina tähän asti nyt siis meneillään kp 39 yleensä kp 29 kun täti saapuu. Raskaanakaan en oo kun ainakin 5 testiä näyttää negaa, en kyl ymmärrä mikä nyt on? ekasta tasin raskautua tokalla yrityksellä ja tokasta ekalla yrittämällä. Joku oli tää palstalla joskus kysyny joltain asiantuntijalta, et onko kreippi mehusta hyötyä raskautumiseen, niin hän sanoi et ei mut sit sitä foolihappoa kannattaa kai käytää. Ostin apteekista sellaisen vitamiini purkin joka oli tarkoitettu raskautta suunnitteleville ja raskaana oleville naisille.
 
Moikka!
Täällä myös tuo kolmonen olise enemmän kuin tervetullut!
Poika on 3,5vuotias ja tyttö täyttää vuoden elokuun alussa. Meillä ollaan ihan ilman ehkäisyä oltu tytön syntymästä lähtien, mutta eipä ole ainakaan vielä onnistunut :( Imetyksen lopetin kokonaan noin kuukausi sitten, et olisko ollut imetyksellä vielä jotain merkitystä, vaikka menkat alkoivatkin jo neidin ollessa 5kk.
En ole miettinyt koska ovis on tai tikutellut mitenkään, muutaman kerran olen ihan kokeillut, enkä ole saanut mitään viivoja, joten päätin lopettaa senkin sitten.
Esikkoo "tehtiin" vuosi, kakkonen tulikin jo puolenvuoden yrittelyn jälkeen, mutta vielä ei ole kolmonen ottanut onnistuakseen.
Olisin tietenkin toivonut et tuo kolmonen olisi tullut pienemmällä ikäerolla kun 2,5vuotta.
Kaikille onnea yrityksiin!!!
 
Niin ne menkat vaan taas alkoi :headwall: On kyllä taas niiiin hermot kireellä... Eipä täs auta ku ruveta vaan uudestaan yrittämään ja toivotaan parempaa onnea :/ Pitäis lopettaa päivien laskeskelu ja peuhata pedissäkin sillon ku huvittaa, eikä päivien mukaan, ehkä sekin vois auttaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Niin ne menkat vaan taas alkoi :headwall: On kyllä taas niiiin hermot kireellä... Eipä täs auta ku ruveta vaan uudestaan yrittämään ja toivotaan parempaa onnea :/ Pitäis lopettaa päivien laskeskelu ja peuhata pedissäkin sillon ku huvittaa, eikä päivien mukaan, ehkä sekin vois auttaa...
Oon tosi pahoillani :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Niin ne menkat vaan taas alkoi :headwall: On kyllä taas niiiin hermot kireellä... Eipä täs auta ku ruveta vaan uudestaan yrittämään ja toivotaan parempaa onnea :/ Pitäis lopettaa päivien laskeskelu ja peuhata pedissäkin sillon ku huvittaa, eikä päivien mukaan, ehkä sekin vois auttaa...
Oon tosi pahoillani :'(

Maanantaina oli kyllä huono päivä, olin aivan räjähdyspisteessä koko ajan. Nyt alkaa jo mieli kohota. Ovistestejä ajattelin hakea, vaikka tuo ovis nyt yleensä on n.12-13kp, jos se ny heittelee. Ei pysty olemaan laskeskelematta noita päiviä :kieh: Onneksi kauheen moni ei edes tiedä, että yritetään, niin ei tarvi vastata kyselyihin. Anoppi kyllä alkoi itkemään, ku yrityksestä kerroin... Toisaalta ihan kiva, että joku tietää ja jollekin voi jutella. Kavereita ei oikeen niin läheisiä oo, että niille huvittais ruveta kertomaan. Onneksi täälä saa tuntojaan purkaa :/
 
Mullakin on kaksi edellisestä liitosta, syntyneet 93 ja 95, miehellä ei ole lapsia. Ilman ehkäisyä on oltu kohta vuosi tämän uuden puolison kanssa, mutta mitään ei vaan tapahdu :( Takana on 6 raskautta (km:ja, tuulimuna), joista viimeisin 2000, joten ei pitäisi olla vaikeutta raskautua. Vuoden 2001 jälkeen en ole käyttänyt mitään ehkäisyä, koska ex-mies steriloitiin silloin. Alkaa olla aika epätoivoinen olo, vauvakuume olisi kova; on ollut jo useamman vuoden.

Missä vaiheessa olisi hyvä lähteä tutkimuksiin? Ja mistähän kannattaisi aloittaa?
 

Yhteistyössä