Hakutulokset

  1. S

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Säikähdin sit äsken oikeen kunnolla neuvolareissulla.. Kaikki oli muuten ok, SF mittakin nätisti kasvaa eli nyt 40 :whistle:, mutta syke oli 170-173 kun se norm. ei mene yli 150. Äippäpolilla kävin käyrillä, siellä ensin kans keskisyke pitkästi yli 160 mut laski sit myöhemmin normiks...
  2. S

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    evaellen :wave: Samoilla päivillä mennään ja pystyssä ollaan täälläkin. Pari viikkoa oli rt tos rv 30 paikkeilla, mut nyt taas pää kylkiluissa ja persus painaa alas NIIN kipeää.. Mä olen käyttänyt kaikki keinot (joista 80% varmaan puppua) että saisin kaverin kääntymään, mutta kun ei. :/
  3. S

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Imetystyynyistä ollut puhetta. Mulla on monta kuukautta ollut petikaverina :laugh: :laugh: tällanen tyyny http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9403&productId=106061&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= ajattelin et sitä vois käyttää imetystyynyn tapaan sit myöhemmin...
  4. S

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Kokeile Niisku-Neiti kuivattuja aprikooseja. Mulla oli alkuraskaudesta niihin himo joka sitten kostautui vessassa istumisena.. :laugh: :laugh: Jonkun ruotsalaisen äitiyslehden mukaan niissä olis myös paljon rautaa.
  5. S

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Tänään oli pikavisiitti neuvolaan. Kun "oikea" täti mittas niin SF olis nyt vain 38... :kieh: Kaveri ei meinannu antaa kuunnella ääniä ollenkaan vaan karkas koko ajan alta pois, tiedä meinaako tuo tulla ulos ollenkaan sen verran tukevasti istuu perätilassa. Toissayönä nukuin niin makeasti että...
  6. S

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Kiinille hurjasti onnea!! :flower: :flower: :flower:
  7. S

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Kiinille onnea matkaan! Meinas paniikki iskeä äsken kun tajusin et h-hetki lähenee vauhdilla :o Kävin neuvolassa tänään, kaikki ok. Oma th oli lomalla, sijainen ei osannut sanoa miten päin Onni makoilee ja SF mitaks sai 40,5cm?! :D Ei sijainen luottaut itseensä, perjantaina pitää sit...
  8. S

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Babygirl en usko että tähän oloon tottuu. Vaikka raskaus tähän asti ollut "helppo" ja olen siitä kovasti nauttinut, niin nyt rupee tuntuun siltä että riittää jo kohta. Unettomat yöt, jomotukset ja kolotukset sekä pahimpana saamattomuus/avuttomuus saa pään kohta hajoomaan.. :headwall: :headwall...
  9. S

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Viimeiset tortut leivottu, kinkku uunissa.. Jalat ja selkä aivan puhki, mutta nyt on hyvä alkaa nauttia joulun tunnelmasta. Kateissa ollut joulumielikin pikkuhiljaa löytymässä =) :xmas: :xmas: Rauhallista joulua kaikille! :xmas: :xmas: Sutska ja Onni 33+4
  10. S

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Musta tällainen palsta on hyvä just siks et saa valittaa niin paljon kun ehtii. Ei raskaana olevat kaverit ei aina jaksa ymmärtää et elämä pyörii vaan mahan ymprillä.. Neuvolassa kans käyty RV 33+1 RR 125/79 painoa +400g/vko U-prot + (kuten oli jo viimeks..) Hb viimeks 133 niin ei...
  11. S

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Siruko mulla kiloja tullut reilu 17 :ashamed: eli tiedän miltä tuntuu kun leviää. Raskausarpia ei onneks oo paljon tullu kun iho oli löysä viime talven laihdutuksen jäljiltä :laugh: :laugh: SF mitta oli 34, mut Onni majailee tosi ylhäällä ja se kasvattaa mittaa. Viimeks kun kävin neuvolassa...
  12. S

    PCOlaisten lapsettomuushoidot

    Tuolta odottajien puolelta tunkeilen.. Mulla todettu PCO jo vuonna -96. Kaikki mahdolliset PCOS oireet löytyy, ylipainoa, liikakarvoitusta, huono iho ja kuukautisia ei tule kun ehkä kerran vuodessa ilman lääkkeitä. 02/07 aloitin Metut ja söin kaksi kiertoa Terolutia että saatiin...
  13. S

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    Sokea on sokea :whistle: jos ois lukenu vähän alaspäin ois huomannu et asiaa Jahvetti oli jo aikaisemmin tiedustellu.. Oli niin kiire lukeen teidän kuulumisia, että jäi muut otsikot lukematta.
  14. S

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    Olipas kertynt luettavaa muutaman päivän aikana. Pari päivää oltu isännän kanssa lomailemassa Helsingissä, käveltyä tuli aika paljon ja jalat on nyt ihan an paisuksissa. Taitaa tuo isäntä kyllä olla shoppailusta väsyneempi kun minä :laugh: Liityn sairaslomalaisiin minäkin, selkä ei kestäny...
  15. S

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    Marraskuuta kaikille! Toista päivää s.loman ja loman jälkeen töissä. Istuminen on yllättävän raskasta, varsinkaan kun ei aina pääse jaloittelemaan kun siltä tuntuu. Goldy unettomuutta täälläkin, olin jopa s.lomalla sen takia. Yöllä kun heräs vessaan klo 3 niin saattoi mennä loppuyö...
  16. S

    **Helmikuun Helmet** lokakuu

    Mielenkiintoista kuinka eri tietoa Kelalta saa.. Mulle sanoivat että 2005 vuoden verotus on se vahvistettu ja näkevät koneeltaan toistaiseksi vain sen. Eli sillä mennään kun ei tulot ole nousseet tarpeeks.
  17. S

    **Helmikuun Helmet** lokakuu

    [/b]Piipi[/b] tuolta http://www.garnstudio.com/lang/fi/kategori_oversikt.php löytyy jotain. Muilla kielillä löytyy vielä enemmän. Jotain oon neulonut ihan Novitan langoista, vähän silmukoita muunnellen. Vähän harmittaa kun anoppi on jo kovasti kutonut, itsekin jotain haluaisin tehdä. Ommella se...
  18. S

    **Helmikuun Helmet** lokakuu

    Saat Pöhinä musta kaverin, painoa tullut saman verran. Toki mulla BMI 24,9 ennen odotusta. Joka kerta saan saarnan neuvolassa B) Teen istumatyötä ja sillon kun ei ehdi jaloitella työvuoron aikana kertyy kyllä kivasti nestettä jalkoihin. Yövuorot tuntuu olevan pahimpia, toki silloin ehtii nostaa...
  19. S

    **Helmikuun Helmet 2008** syyskuu

    Pitkästä aikaa ajattelin kans kirjoitella. Tuntuu ettei ole mitään kirjoitettavaa aikoihin ollut, lukemassa käynyt kuitenkin päivittäin. Vaivoja ei ole pahemmin ollut, paitsi kamala väsy ja saamattomuus, joka vaivaa edelleen. Eilen oli rakenneultra, kaikki siellä ok ja koko vastas viikkoja...
  20. S

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Meillevauva: linkissä voit laskea tarkan päivän http://asiakas.kela.fi/vrlaskenta_app/VRLaskentaApplication

Yhteistyössä