Moikka
Jep, mie oksensin kolmosesta...olin sillon 7cm auki ja kätilö sanoi, että "jaahas, 7 sentin oksennus"...että tosi useesti, siinä 7-8cm kohdalla alkaa oksettaa, että on tosi yleistä
Mä oksensin esikoisen synnytyksessä kätilön tokaiseman 4cm:n oksennuksen
. Muute en ei ole ollut pahoinvointia enne synnytystä tai sen aikana..tai en muista ainakaa.
Suppareista
Joku sanokin, että supistellu rv20 ja rutiinia jo on. No näin se mullakin, mutta näihin on onneks tullut positiivinen muutos lähiaikoina, tekee jopa kipeetä ja tosiaan lyhyessä ajassa aukaskin vähä ees paikkoja ja sai ainakin ihan lölleröks ja lyhenemään kanavan
.
C81 Uskon kyllä, että erotat supisteluista sitten, kun tosi on kyseessä, ne sattuu nii maan perkuleesti, verrattuna harjottelusuppareihin. Ja säännöllisyys ei lopu, vaan päinvastoin väli tihenee. Noin niiku pääasiallisesti..voi kai sitä muutenki supistella vaikka synnytys käynnissä. Kauheinta varmaa ois, jos ei tekis kipeetä ja oiski yhtäkkiä kauhee kiirus
(.) Me oltii ulkona taas pari tuntia. Innostuin oikein ekaa kertaa kuukausiin JUOKSEMAAN, ku vedin tyttöä pulkalla hyppyristä
. Kiskoin iha kunnolla..ainut vaa, ku meinaa häpyluu haljeta :/ .
Äsken tuli niin mieletön supistus, että meinas itku paarahtaa, kestiki jo hyvän hetken, sen jälkeen jäi jomottamaan alaselkään, mutta ei tietenkään uudestaan sillai voi supistaa..joten se siitä.
Liirah kyllä mä oon kans nii helvetin kypsä, että mun vauva saa syntyä vaikka tänää, jos haluaa, en paa pahakseni. Tosin henkisesti lataudun siihe käynnistykseen.
Kiin onnea Arthurin kotiinpääsystä :flower: :heart: !!
Ai nii,pakko mainita..ainut oire, mikä tuli siitä eilisestä siivoushulluudesta, on perhanan kipeet kannikat :headwall: :headwall: :headwall: ! Jossain siis lihaksia vielä on ja nehän ne otti ihteensä sit siitä perse pystyssä hinkkaamisesta, kiva, näin meillä ja mun tuurilla B)