** Helmikuun Helmet** tammikuu

saatiin tänään miehen siskolta vaunut, mut noista puuttuu just mulle 2 tärkeää ominaisuutta, noissa on pehmeä kantokoppa vaikka olisin paljon mielummin ottanu vaunut kovalla kopalla ja sitte tuo tavarakori, rungon putket menee noissa niin ihmeellisesti että kauppakasseja on turha yrittää tonne laittaa ja toi tavarakori on vielä kankainen, vaikka olisin halunnu sellasen metallisen niin olis ollu kestävämpi ja tilavampi, ei pitäis valittaa ku ilmaseksi saatiin,mut kyllä silti ottaa päähän :ashamed: ja noi on vielä emma merkkiset, joita en olis ikinä valinnu jos oltais ite vaunut ostettu ja minun isosiskolla on kans emmat tällä hetkellä niiden pojalla käytössä ja se on manannu ne alimpaan helv*ttiin.. :headwall:

toivottavasti noi vaunut sitte kans kestää tämän uuden tulokkaan ajan ku noi on kuitenki jo 4 lasta palvellu 5 ja puolen vuoden aikana, noi on kuitenki niin tarpeelliset kapistukset niin ei jaksais noitua sitte joka päivä voitten kans..

seksig. ei oikein usein huvita se peittojen heiluttelu, eikä kyllä miestäkään, viimeksikin ku jotain tehtiin niin sitte heti aktin päätteeksi mies tokaisi että voisitko äkkiä nousta, ku tuo sinun maha painaa niin pirusti, niin tuli heti semmonen olo että olis pitäny jättää väliin koko touhu.. :ashamed:

lehtig. minä tilasin vasta itelleni kodin kuvalehden, himottas tilata kaksplussa, mutta en taida enää raskia, ku ei olis ollu kyllä periaatteessa varaa edes tohon yhteen lehteen, mut ajattelin sitte että kyllä nyt joku lehti pitää saada kerran viiteen vuoteen tilattua =)

piipero86 & piipertäjä 33+1
 
Heips.

Ohhoijaa. Kyllä kävi 10km lenkistä tuo suihkussa käynti+ säärien ajo+ vaatetus. :LOL: Nyt on taas ihan uupunut olo.

Mieskin otti jo yhden perjantai kaljan ja siihen tokaisin tiukkana et siihen sit saa jäädä mä en kestäis jos tarttis hänetkin kasassa pitää ja molemmat kuskata synnärille. :LOL:

Muutenkin olisin kyl ilonen jos joku kieltäis tällä hetkellä multa ajamisen. Yhden kolarin meinasin ajaa tossa yks päivä mut ei se olis ollu mun vika. Ihmiset on vaan niin pirun tyhmiä ja ajavat aina punasia päin. Mistä hitosta mä sen olisin voinu tietää et just sen auton kuskilla on kiire ja tulee lämä tiskissä punasia päin. Onneks on hiukan viel tota peli silmää jäljellä liikenteen suhteen ja tajusin pistää kaasun pohjaan enkä jarrutella muuten olis ollu auto kyljestä sisällä. :D

Hikoiletteko te muutkin näin paljon kun minä. Siis pidän kättä nyrkissä alle minuutin ni vesi valuu. :LOL: Niska ihan hiestä märkä jos hiukset on hiukankin auki. :LOL: Ja vaikka kuinka väsyttää ja menee makuuasentoon on tuska hiki päällä ja alkaa levottomuus.

Niisku-neiti & rinsessa 36+3
 
ainiin, (tämmönen tosi oleellinen asia :D ) möin tänään minun auton anopilleni, meinas tulla ihan tippa linssiin ku se oli mun eka auto, rakas corolla -92, ei se ikinä minua minnekkää jättäny ja jos bensaki oli ihan lopussa niin se bensa loppu aina siihen tankkauspaikalle :D voi ku oltas rikkaampia ton ukkelin kans niin olisin kyllä pitäny sen auton itelläni..
 
Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:
Joku kommentoikin täällä, että oli lääkäri todennut, että "hyvä lantio", niin meille kerrottiin synnärillä, että lähes kaikilla on synnytykseen soveltuva lantio ja ongelmia voi syntyä lähinnä silloin, jos vauvan koko on epäsuhtainen suhteessa lantioon. Mutta sehän kai tavallisesti arvioidaan synnyttämään mennessä... :/
Se olin minä. Toki lääkäri antoi tutkimuksen yhteydessä myös kokoarvion vauvasta. Se vaan jäi kirjoittamatta tuossa edellä. Olin jostain kehittänyt itselleni ajatuksen, että minulla on ahdas lantio, niin tuo hyvä lantio -kommentti oli kiva kuulla ja jäi mieleeni. :)
 
|O Mulla halkee kohta HÄPYLUU!!!!!!!!!!!!!! Auts! ja selkä on kun tulessa.... :eek: :eek: Vein just tytön lasten kutsuille ja pitäs hakee puolentoista tunnin päästä pois.. miten minä jaksan? :/ Saunaan meinasin uskaltautua illalla jos helpottas oloa vähän.. SORI VALI VALI... :ashamed:

Tarppa ja toukka 36+3
 
Nyt sattuu |O
Pakko pitää huilitauko pakkaamisesta. Koko päivän pakannu tasasen tappaavaan tahtiin ja nyt on masuasukki vihainen :(
Alamahaan koskee niin pirusti! Hemmetin ukko sitten järkkäs niin et kaikki pakkaaminen jää mulle. Lähti tyttöään suoraan töistä hakemaan,ei suostunut vaihtamaan tytön tapaamista ensi viikonloppuun. Sieltä ajaa hakee kuorma auton ja menee sit hakee lisää laatikoita. Hienosti suunniteltu mieheltä. Mulla verenpäineet koholla ja hb alhaalla. Että näin ajattelevainen mies mulla tänään :headwall: :headwall: :headwall:

Jokohan mä sit ens yönä lähen tätä menoa |O
 
Evaellen mä jännitin ihan sikana polille lähtöä sen takia jos tää Mara on vielä poikittain, mutta vihlonnoista ja nivussärystä päätellen osasin hiljaa mielessäni toivoa että olis kääntyny. Herra päätti sitten pitää otsallaan oikeaa jalkaansa kun häntä katseltiin. :D On se vaan niin hellyyttävä nähdä tuo pikkumies. :heart: :heart: :heart: haluais jo Maran kotiin. :D

Ikäerosta meillä tulee tytölle ja nyt Maralle 1v2kk ikäeroa. hiukkasen on jänskänny täälläkin miten menee kun tyttö ja serkkutyttö 10,5kk ovat todella kateellisia toisten päältään, et kumpi nyt saa mummun huomiota enemmän. Mutta eiköhän se siitä lutviinnu kunhan ei jätä isomaa huomiotta vaan muistaa häntäkin helliä ja hoivailla. =)

jano mulla kans. Tuntuu välillä et saa juoda litratolkulla ja ei helpota.
Vettä menee ihan hulluna...mehut ei uppoa ja limsa janottaa vaan enemmän.

Vessakäynnitkin on täällä tihentyneet ja aina litratolkulla pissaakin...johtunee varmaan tuosta veden killittämisestä.

Nyt pitää taas vessaan kipasta...ja sitten Maran kopan viimeistelyyn...

Jepsu ja Mara 35+3 :heart:
 
Nyt nukkuu poika omassa sängyssä :heart: Tuossa taustalla unissaan ähisee =) On tää kyllä ihanaa, kun vihdoin poika on kotona ja saa olla vapaasti. Sairaalassa kokoajan joku oli kysymässä onko pissa/kakka/röyhtäys tullu, millon imetit, mitä oli syöttöpunnitus... :x Tuntu, ettei ollu hetken rauhaa.
12.3. on lääkärin- ja fysioterapeutin tarkastus lasten polilla. (miksköhän se sanotaan tolleen, "lääkärin" tarkastus? Eihän siellä lääkäriä tarkasteta :D )

piipero Mie kans muistan, kun annoin pois (varaosiksi) jo viimesiä vetelevän ekan autoni :'( Hyvä etten käyny läksiäisiksi suukottamassa :ashamed: Talbot 1510 vm.-84, kirkkaan oranssi ja saikin lempinimekseen "Porkkana" :heart: Kaverit sitä aina kuttu Porkkanaksi, ei koskaan "siun/***n autoksi" :D Festariautonkin virkaa hoiti viimesenä kesänään :flower:

Hih :D Kissa ihmettelee kovasti pinniksestä kuuluvaa ähinää, mutta ei uskalla mennä lähelle kurkkimaan. Kaula pitkällä kuikuilee sänkyyn päin :D :heart:

Tarppa ja mulish :hug: Muistan vielä hyvin nuo kivut :( Ei varmaan kauheesti lohduta sanoa, että pari päivää synnytyksen jälkeen kolotukset helpottaa (ja siirtyvät toiseen paikkaan ;) )
Vieläkin on alapää helkkarin kipeä :kieh: |O Helpotti jo vähäksi aikaa, mutta ilmeisesti nyt, kun turvotus on kunnolla laskenut niin haavakipu alkaa taas |O ja tikit nipistelee :kieh: ja side hautoo ja alapää kuivuu ja kutisee :D *valivalivali*
 
Iltoja.

Kyllä taas sillasta on. Tekis mieli valittaa ihan kaikesta. Tuo samainen luu ollut minulla kipeä jo keskiviikosta asti. Ja vautsi tänään tullut yksi supistus. :LOL:

Nyt rupee niitä soittojakin tulemaan et joko jo??? ja neuvoja mitä kannattaa kokeilla. Eli seksi siivous ja sauna. En edes usko noihin. :LOL: Se on istukan välittämästä hormoonista kiinni mikä alkaa tuottamaan sitä supistus hormoonia. Joten ei mitenkään minun päätettävissä ja kaiken lisäks vauva tietää kyllä koska itse on valmis. Voihan sitä itse edesauttaa rehkimällä niin mutta minulla aiheuttaa vaan turhaa ylimääräistä kipua. :LOL: Tai kyllähän minulla eilen supisteli 19-22 mutta ei tuntunut/käynyt kertaakaan mielessä et ne olis nyt niitä oikeita. :whistle:

Taas alkaa kiukku nousemaan miten kestänkään kaikkien läheisten+kavereiden jatkuvaa soittoa jos meneekin yli. Ne varmaan sekoo ja mä laitan puhelimen siin vaihees kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:
onko teillä ollut hiukset tosi hyvässä kunnossa ja kynnet kasvanu hulluna nyt raskausaikana?

Hiuksissa en oo huomannu juuri muutoksia...ehkä hieman kuivemmat on ollu :/
Kynnet ei juurikaan kasva...varpaankynsiä leikannu ehkä 2 krt , sormissa ny ei kasva muutenkaan, kun jyrsin ne, mut tosi hitaasti kyllä...
Ja lisäksi mielestäni säärikarvat kasvaa hitaammin kun normaalisti...tai sit en kiinnitä tälleen niihin niin huomioo :LOL:
 
Mä jo lopetin puhelimeen vastaamisen, kun en kertakaikkiaan jaksa sitä kyselyä, joko syntyy, joko teet lähtöä...
Ja nyt kun en vastaa ne soittelee miehen kännyyn ja luulee mun olevan sairaalassa.
Voi vitsi, että nuo lapset jaksaa riehua ja viskoa sohvatyynyjä, ihan kohta kyllä huudan niin, että koko huusholli räjähtää :kieh: |O :kieh:
Mikä ihme on, kun ei taaskaan millään usko mitään mitä sanoo.
Naapurit varmaan ihan ihkuna kuuntelee, kun täällä raskaushormoneissani kailotan.
Helpotti vähäsen, kun sain teille avautua :ashamed:
 
Niisku-neiti Me tajuttiin miehen kanssa vasta synnytyksen jälkeen, että mehän harrastettiin sitä yhtä S:ää just ennen synnytystä. Yöllä neljän aikaan pöllyytettiin peittoja ja yheltätoista heräsin supistuksiin seuraavana aamuna :eek: Eihän myö arvattu, että se niin pahasti vois vaikuttaa :ashamed: Vaikka tuskin sillä oli tekemistä pojan ennenaikasuuden kanssa :/
 
Kiin Meillä ei pelkoa. Mies ei eilen suostunut ja tänäänkin jo ilmoitti et turha marista. Ei hän ole valmis lähtemään synnärille... Noh tuskimpa tulee olemaan sitä ikinä mut ei raukka tajuu sitä :LOL:

Taas äsken tuli yks supistus. ylhäältä alas asti veti oikein kipeästi. Nyt taas ei mitään. Tunnin välein :LOL:

Nalle-puh Juu lähinnä tuo luu on tosi kipeä ettei taas kävelemään kykene. alaselkä on kans tosi kipee. Hyviä istuma asentoja saa etsimällä etsiä. :kieh:
 
Iltaa

kevytmelankolia
nelHM Piti kysymäni, että ottaisitko vastaan mun känny numeroni, niin voin ilmotella jos laitokselle jään ja jos sattus, että oltaskin yht`aikaa siellä.
Jos nyt ei aikasemmin tuu lähtöö sitten, eihän sitä koskaan tiedä.
Mun käsittääkseni siellä sai kännykkää pitää, ihan varma en kyllä ole.
Juu, laita yv:nä numero, mä laitan kans sulle. Ompahan sit tännekin ilmottaa, jos toiselle tuleelähtö enne sitä =) .

Tarppa mulla kans tuntuu, että häpyluu räjähtää iha just, törkee kipu ja paine |O

Niisku-Neiti

En usko minäkään tuohon 3 ässään :kieh: . Siivottu on, saunottukin ja seksiä aion kyllä saada hitto soikoon vielä kerran ainakin! Kyllähän tietty kaikki aiheuttaa suppailua, joka edesauttaa kypsymistä, MUTTA ei ihan mee nii yks yhteen.

Hiukset ja kynnet kasvaa täälläkin! Mutta hyvä niin..kyllä ne imettäessä viimestään tippuu :D :snotty:

(.) Meitsi vetäs iltalenkit ja reippasti viel pystyin. Sit etin stepperin esiin ja sillä jyskytin hetken. Suihkussa taiteilin bikirajat, voi vidulainen, mitä tuskaa |O |O . Ei mahda iha symmetrinen rajaus olla, ku lotolla vetelee :whistle: ..
Nyt pitää panna kone kiinni ja koittaa saada noi turnerit nukkumaan joskus..sit vois kellistää ton ukon. . No joo, tuskin, mutta kuiteski, luvattiin olla ilman koneita molemmat tänään.

Ai, nii Kiin Mullehan tuli heti mieleen, ku lähit synnärille sillo, että josko se teidän sänkypuuhastelu ois vaikuttanut. Taisin täälläkin mainita. Muistan ku kerroit, että aikaa oli edelliskerrasta ja tyynyjen kaa väsäsitte :D . Mut joo, ei pakosti ennenaikasuuteen kyllä vaikuttanut, mutta kyllä se luonnon oma oksitosiini VOI tehdä ihmeitä, varsinkin, jos paikat yhtää kypsyneet.

Nyt, illanjatkoja ja huomiseen :wave:
 
Minäkin täällä tankkaan nestettä oikein olan takaa....Just tulin kaupasta karpalotiivistettä kainalossa. Alkaa noita mehuja kulua liian nopeaan tahtiin kun vois yhden litran juoda ihan tosta vaan.
En esikoista odottavana tiennytkään, että tuolla janolla voisi olla tekemistä maidon tuotannon kanssa.... ja yöllä sitten se pukkaa sitä nestettä ulos ja hiki virtaa! Että aineenvaihdunta on vissiin aika aktiivista.
Mukavaa perjantai-iltaa!
 
Nalle-Puh Mä en noista supisteluista tiedä, mun käsittääkseni mua ei oo supistellut vielä yhtään (koskaan). Mua sattu kanssa muutaman tunnin, ja painetta tuolla alhaalla melkein koko ajan. Lepäsin tosiaan, ja nyt kaikki kivut ja säryt poissa (hetken ainakin). Huono olokin mua vaivas, ja hiukka oli vessahätä (tosin sai kyllä vääntää että jotain ulos tuli).
Auttoko Panadol?

Melkeen alkaa jo pelottaa ettei mitään synnytystä enteile. Mies kun on just lähössä tavastialle taas, emmää sitä humalassa synnyttään halua. Meillä on tiedossa kaikenlisäks se, että nää gastroskiisivauvat lähtee etuajassa syntyyn yleensä.
 
Joskus tulee yölläkin niin nälkä että meinaa olla paha olo. Vaatiiko vauva extrapaljon energiaa tässä vaiheessa, vai kuvittelenko vaan?

Paras herkku tällä hetkellä on nuo uudet Dr Oetkerin marjavanukkaat (paratiisi+riisi/tropiikki+riisi). Vievät kielen mennessään... :p
 
Nalle-Puh Voi ei, nyt kyllä istutaan jalat ristissä sitte loppuilta ja yö! Toivottavasti sulla lähtee nuo kanssa pois, tosiaan mulla lepo autto. Nyt ku oon hetken jo kukkunut taas ylhäällä, niin pikkusen särkee taas, mutta en millään haluis maata koko ajan... :(
 

Yhteistyössä