Huomenta!!! |O
Tunti jo valvottu..kauheen katkonainen yö :kieh: . Esikko näki painajaisia ja ramppas pissalla..ja just sillo, ku mäolin vasta käyny. Itekki piti käydä varmaa 10 kertaa |O . Sit neiti valvotti 4.30-5.30 ja sit tää toinen einari heräs jos puol seiska..hohhoijaa siis |O .
Cruella
säärikarvat kasvaa hitaammin ja ist ne on vaalentunu. onko muilla tullu muutes mahaan karvaa? sellasta pehmeetä ja vaaleeta? mulla on nyt tullu mut pojasta ei tullu. eikä myöskään linea negraa oo yhtään.
Mulla on ollu joka raskaudessa toi mahauntuvan kasvu. Hävinny onneks myöhemmin. Linea negra oli tytöistä napaan asti, nyt ei viivan viivaa! Säärikarvat ei meinaa kasvaa, jesh! Normaalisti saan ajaa päivittäin. Alapäässä kyllä kasvaa normaaliin tahtiin..ja mä en voi sitää jalkovälissä karvoja! Joten niiden leikkuu aika vaikeeta..eipä tuo bikinirajakaan enää ole näkyvyysaluella, maha roikkuu hienosti siinä päällä :headwall: .
Vaunuista Mä löysin käytettynä 2004 vuoden Emmaljungat, oon tosi tyytyväinen. Työnnelly nyt tota pienempää neitiä sillä istuinosalla. Koppa on siis kova. Ja uskon, että sille on käyttöä ihan ensisänkynäkin. On nii kiva. Ainakin kamujen pikkuvauvat uinuneet siinä hyvin. Mulla oli aikasemmin pehmee koppa ja en kauheesti tykänny, joten vaihtelua on tämänkin =) .
piiperolle :hug: . Minnuu kyllä ärsyttää nuo ukot :kieh: . Sori vaa, ovat nii itsekeskeisiä mulkeroita jotkut. Jonniin sortin kokemusta löytyy multakin kaikenmoisesta.. Toivotaan että skarppaa ja saatte puhuttua. Viinan juonti ei ainakaan sovi vauvaperheeseen, mutta musta ei mihinkään. Jaksuja..josko tuo siitä viisastus!
suurperheen äityli Soskuun vaan ja lastensuojelun puolelle. Kuullostaa nii kauheelle, että mun kersoilla ei ois mitään asiaa tollasen isän luo, oisivatpa minkä ikäsii tahansa! Ja mä oon kans noiden soskujen kaa vääntänyt kaikesta mahdollisesta..hidasta ja rankkaa henkisesti, mutta koita jaksaa :hug:
(.) Kiva ilta oli eilen =) !! Ja saatiimpas me ne peitotkin heilumaan, vihdoin, ja hyvällä menestyksellä!! Piti vähä asentoja miettiä ja käyttää luovuutta, ni johan toimi
B) . Mieskää ei valittanu yhtää löllerö alapäästä
Supistellu ei yhtään sen aikana tai jälkeen. Yöllä paristi ja nyt aamusta vähä juilii siihen normaaliin tapaan. Mutta nyt ei olossa mitään uutta.
Mukavaa päivää kaikille!
:heart: nelli&pulla 36+2