Joko olette lukeneet crispr tekniikasta?

9MM
Oon täällä kirjaston lukusalissa ja tuoreessa tieteenkuvalehdessä lupaava artikkeli. Mut siinä oli et leukemiaa sairastavalle oli annettu yksi pistos kun muuta vaihtoehtoa ei ollut ja kuukaudessa pistoksen jälkeen syöpä oli hävinnyt kokonaan. Tosi mullustavaa uutta tutkimusta se muokkaa niitä geenei ja parantaa korjaamalla sairastumisen aiheuttava perimän osa. Auttaa haitalliseen proteiiniin ja diapetekseen.
Suosittelen lukemaa uusimman tieteen kuvalehden mielenkiintoinen artikkeli josko alettaisiin sairauksista päästä eroon.

vierailija
Oon täällä kirjaston lukusalissa ja tuoreessa tieteenkuvalehdessä lupaava artikkeli. Mut siinä oli et leukemiaa sairastavalle oli annettu yksi pistos kun muuta vaihtoehtoa ei ollut ja kuukaudessa pistoksen jälkeen syöpä oli hävinnyt kokonaan. Tosi mullustavaa uutta tutkimusta se muokkaa niitä geenei ja parantaa korjaamalla sairastumisen aiheuttava perimän osa. Auttaa haitalliseen proteiiniin ja diapetekseen.
Suosittelen lukemaa uusimman tieteen kuvalehden mielenkiintoinen artikkeli josko alettaisiin sairauksista päästä eroon.
Kiva et viitsit sinne saakka ja luetkin

vierailija
Joo siis kyl mä käyn säännöllisesti lukusalissa. Hyvä ku siellä kymmeniä eri lehtiä mitä lukee. Hyvä et on noi lukusalit ja kirjoinin tykkään lukea. Mä tykkään kun pääsee kirjan maailmaan ainoo ongelma kun löytyy hyvä kirja ni saatan ni ei malttais lopettaa. Mitäs mieltä tosta aiheesta?
olen lukenut joskus mut enemmän kirjoista. Voisin kurkata omaan hyllyyn jos vain ehtisin

9MM
Mut mitäs jos siis päästäisiin kaikista sairauksista. Ni tulisko meistä jotain super ihmisiä? Olisko teillä huolia kyseisen piikin suhteen? Auttaisiko se elämään pidempään ja tapahtuisiko ihmismäärien kasvu liiaksi ja entäs kannustaisiko paheisiin kuten tupakka? Ku aina sais parannuksen tyylin keuhkosyövästä? Mitä teille tulis tommosesta mieleen?

Jo vuosikausia ovat palstamammat kauhistelleet gmo-elintarvikkeita, geenisaksilla (crispr) tuo viljelykasvien (ja eläintenkin) muuntelu onnistuu entistä helpommin.

Teksiikka toi keksijöilleen Nobel-palkinnon:

Crispr-tekniikalla on tuotettu esim. itsevalaisevia akvaariokaloja

Viimeksi muokattu:
9MM
Jo vuosikausia ovat palstamammat kauhistelleet gmo-elintarvikkeita, geenisaksilla (crispr) tuo viljelykasvien (ja eläintenkin) muuntelu onnistuu entistä helpommin.

Teksiikka toi keksijöilleen Nobel-palkinnon:

Crispr-tekniikalla on tuotettu esim. itsevalaisevia akvaariokaloja
Pakko myöntää et juuri tollanen emanuelle viehättää. Esim avlla aina yks kysyy missä naisten keksinnöt ni tässähän yksi. Mut muuttuisko mieli jos todetaan parantumaton syöpä johon auttaisi enään toi ruiske toki silläkin in sivuvaikutuksensa mut kuitenkin n moni ottaisi tuon piiki. Voisi ainakin saada lisä aikaa.

vierailija
[QUOTE="9MM, post: 34293543, member: 13 ...myöntää et juuri tollanen emanuelle viehättää. Esim avlla aina yks kysyy missä naisten keksinnöt ni tässähän yksi. Mut muuttuisko mieli jos todetaan parantumaton syöpä johon auttaisi enään toi ruiske toki silläkin in sivuvaikutuksensa mut kuitenkin n moni ottaisi tuon piiki. Voisi ainakin saada lisä aikaa.
[/QUOTE]
Tuo ei voi koskaan olla piilossa. Joku Niilinahven löytää sen varmasti

Yhteistyössä