Nyt tulee omaa napaa...sorry..kohta luen muuta.
Nyt meinaan v*****taa |O .... viikonloppu jotenkin meni aivan piloille. Erehdyin käymään
kelan sivuilla, katsomassa onko päätös tullut...joo siellä odottikin kirje, jonka siis luin ja nyt olen paniikissa
. Kirjeen sisältö oli lyhykäisyydessään, että hakemuksenne on tullut myöhässä 10.12. (olisi pitänyt olla 2.12.), voimme kuitenkin tehdä myöntävän päätöksen joko kokonaan tai osittain, sikäli kuin katsotaan, että muu ratkaisu olisi hakijalle kohtuutonta. kela pyytää ystävällisesti selvitysta 23.1. mennessä myöhästymiseen johtaneista syistä jne... Siis mitä v***ua :kieh: :kieh: , ... mä olen vienyt hakemuksen töihin 14.11. ja vannottanut, että laittavat kaikkine liitteineen (siis 6 kk työtulot jne) hakemuksen eteenpäin kelaan, niin että on perillä 2.12. Varmistelin asiaa itse vielä marraskuun viimeisellä viikolla, että onhan asiani hoidossa. Nyt olen siis tilanteessa, että mun on selvitettävä miksi hakemus on myöhässä..... työnantajani on ymmärtääkseni mokannut tai sitten posti :kieh: . Oikeasti mä kihisen raivosta ja yhtäaikaa olen paniikkissa, että menetän päivärahani. Kaikkein eniten ottaa päähän, kun en pääse selvittämään asiaa heti, vaan vasta maanantaina :headwall: .
Toinen mitä ihmettelin kelan sivullani, niin siellä oli näkyvillä myönnettynä sellainen äitiys- ja vanhempainvapaa päätös, joka koskee meidän toista lasta v. 2000-2001, siis mitä se siellä tekee, kun ei se aikaisempina päivinä ole siellä näkynyt.????
On varmaan nämä hormoonit, jotka jyllää ja sen takia on tämän asian kanssa täysin lukossa ja olo on ahdistunut...järki ei pelaa... :'(
No sorry vuodatus...nyt menen lueskelemaan teidän kirjoituksia ja vastailen kohta...toivottavasti piristyn =)
Lumianna 37+0 ( joko tää lasketaan täysiaikaiseksi?)