Huomenta :wave: ,
Niinkuin arvelinkin rytmit ovat pyllyllään, illalla myöhään nukkuun ja aamulla myöhään ylös, tänään herättiin puol kakstoista :ashamed: ja jotenkin tuntuu että päivä jo ohi...
Parisuhteesta.. kovasti olen saanut varoitteluja että sitten se muuttuu ja tulee kriisiä jne.... ja näin varmaan osittain onkin, varmasti kaikilla on ensi vuosi aika myllerrystä, ja uskosin että kriisiä voi tulla siinä vaiheessa kun sitä suhdetta pitää uudelleen sytytellä, tai tiä häntä, vaikee sanoo kun omaa kokemusta ei ole ?! Oma mies on sitä mieltä että ei tietenkään tuu, puitää vaan muistaa hoitaa parisuhdetta, raukalla kun ei oo mitään realististä kokemusta vauva-perheen arjesta
. Itellä on kanssa vähän samoilla linjoilla tuo parisuhde kuin
äippäHki kirjotteli, että mies on täysillä mukana ja pitää kyllä huolen että voin hyvin, mikä on ihanaa :heart:, varmaan osin siitä syystä että esikoista odotellaan ja mies on ollut valmis isäksi jo 18 vuotiaasta saakka (nyt 33v). Alkuraskaudessa käytiin kädenvääntöä kaljottelusta, ite en juurikaan alkoholia käytä, enkä tykkää että lapsen tarvii ihmetellä että miks isi/äiti on noin kumma. Olen sitä mieltä että pystyn ja haluan tarjota lapselle raittiin lapsuuden, ja toivon että myös lapsen isä näin toimisi. Kuitenkin ollaan saatu elää tätä "aikuisuutta" jo sen verran että nyt on lapsen vuoro. Varmaan osansa tuohon suhtautumiseeni tekee omat epämielyttävät kokemukset isän juomisesta. Ja kyllä tuo mies sen sitten ymmärsi, missään vaiheessa en painostanut, annoin vain mahdollisuuden valita
. Ei tuo mies nyt mikään alkkis ole koskaan ollut, mutta vaikka onkin iso mies niin ei montakaan kaljaa tarvi kun rupee humalatila tutumaan varsinkin puheessa.
No se siitä paasaamisesta
.
Lenkkeily tääläkin koitetaan hoitaa päivittäin, ja toisinaan se ihan hyvin meneekin ja toisinaan taas ei. Eilen kun tuolla liukastelin niin ei supistellut, mutta vihloi ikävästi tuolla alakerrassa (saan aina lenkeillä nauraa ihan kippurassa kun mies keskittyy vahtaamaan että mä en kaadu, niin johan se siellä ite spagaateja meinaa vedellä harva se lenkki
).
Karvankasvu on ihan käsittämävöntä, ikinä ennen ei oo ollu ongelmia kainalokarvojen kanssa, hyvä että kerran kuussa on tarvinu ajella ja nyt ihan hirveet puskat, samoten alakerrassa, sheivata en taija viittiä kun sänkii on varmaan kauhia --->kutina, joten joskos saksilla uskaltasin hiukka siistiä..mahassa myös karvoja löytyy vaaleita semmosia.
(.)ma napa; ittellä on tässä menny pari päivää siskon asioita murehtiessa, Sisko joutu lähtä perjantaina päivystykseen kun supisteli ja huimas ja ei oikein jalat kantanut ( rv 26 ja rapiat). Ylläripylläri äippäpolilla kiirettä ei päässyt sinne, joten ensiapuun jonottelemaan. Sielä sitten oli kandi joka oli sanonut että varmaan vaan virtsatulehdus, mutta että
haluaako siskoni että tehdään sisätutkimus ..no tietty!!! No oli sitten sitä mieltä että liian auki, äkkiä eteenpäin. Niinpä sitten siskoani vietiin ampparilla lähimpään sairalaan, ja nyt pari päivää siellä maattuaan tuloksena oireeton virtsatulehdus joka mennyt munuaisiin, viime tiistaina oli viimeksi neuvolassa käynyt. Ja ilmeisesti kohdunkaula on lyhkäsempi kuin pitäisi joten joutuu käydä loppuraskauden ajan kerran viikossa kontrollissa. Noh, tällä hetkellä kaikki ok. Kurjinta tietty on että siskoni odottaa yksin, joten voin vaan kuvitella miten rankkaa välillä voi olla. Itelllä kun on kaksi huolta kantamassa, onhan siskolla toki äiti ja minä apuan, mutta meilläkin välimatkaa 600km niin ei sit ihan nopsasti hätiin saavuta.
G; kuinka monella rupee olemaan nimi asiat mietittynä? Kovasti oon koittanu nimikirjaa selailla mutta aina vaan samoihin palannu
Eli jos on tyttö niin Lilja Inkeri (Ellen, Ella, Menni, Mila, Alma, Meeri, Helmi) ja jos taasen poika niin Lenni Juhani (Luukas, Leo, Elias, Miko)
Päiväkoti alalla kun on töissä niin hiukka meinaa rajoittaa tuota nimiasiaa, aina tulee joku mieleen
. Oon jo sukulaisillekkin kertonut mahdollisen nimet, ai miten niin malttamaton
Hyviä vointeja :hug: , Nipsuli, joka myös tänään joutu luopumaan sormuksista :/