Otin tossa torkut, kävin koirien kanssa ulkona ja nyt vaan möllötän. Mies imuroi ja teki jo aiemmin ruokaakin. Mä mietin eilen sille että pitäiskö alkaa jo tekemään pakkaseen ruokaa, niin se totesi että hän on vauvan syntymän jälkeen heti kaksi viikkoa kotona, jolloin hän kyllä huolehtii ruoanlaitosta. Sit kun menee takas töihin, mun pitää muistaa syödä. Toki ostaa mulle vaikka joka päivä jotain.. Mutta ehkä mä vaika alan laittamaan ylös mitä vois pakastaa, kun mulle tulee vaan mieleen makaroonilaatikko :ashamed: . Lihapullat..lasagne.. ehdotuksia?
Hassua olla ilman sormusta mutta ehkä se on fiksumpaa. Ei mun sormet mitkään kauhean paksut ole mutta turha kai itteään kiusata (ja rikkoa pahimmassa tapauksessa kallis sormus..).
Saatiin peitotkin heilumaan oikein urakalla, ihmekös nyt väsyttääkin
Mulla on alkanut toinen rinta olla kipeä. Kaiken lisäksi sama jossa oli useamman kuukauden ajan rintatulehdus.. Tiiä sit onko maito nousemassa vai taas tulehdus..
Hassua olla ilman sormusta mutta ehkä se on fiksumpaa. Ei mun sormet mitkään kauhean paksut ole mutta turha kai itteään kiusata (ja rikkoa pahimmassa tapauksessa kallis sormus..).
Saatiin peitotkin heilumaan oikein urakalla, ihmekös nyt väsyttääkin
Mulla on alkanut toinen rinta olla kipeä. Kaiken lisäksi sama jossa oli useamman kuukauden ajan rintatulehdus.. Tiiä sit onko maito nousemassa vai taas tulehdus..