:wave: moikka vaan kaikille,en ole jaksanut paljoa palstailla saatikka kirjotella,,oon niin vali vali että kaikilla menee herrrrrmot mun kaa,,mutta niin täällä nkyy muillaki nyppivän =) että jos te sit kestätte mua,,,,eilen kävin TAAS polilla näytillä,kaatuilun jälkeen mulla tuli aivan järkkyjä tuskia vasemmalle mahaan ja sit se kipu siirty navan alapuolelle,ultrasivat niin istukka on oikealla ylhäällä ja ihan ok,ja vauvaki näyttäs voivan hyvin,,,mua alkaa niin tympiä tää vaikea loppuraskaus ja jatkuva huoli ja ravaaminen..niin se oli viimeksiki vaikee ja silloin sanoin etten taho ikinä olla raskaana
,,,että iteppähän oon osani valinnu,,,jees,,huono unisten joukossa mieki edelleen,eikä päivällä jaksas millään olla sitten noiden mukuloiden kaa,,,joku kyseli lapsiveden vähyydestä,mulla oli edellisessäki raskaudessa,viikoilla 36 sanoivat mutta ei kuulemma huolta kun viikkoja jo niin paljon,,,mutta jos kovin aikaisin on lapsivesi vähänä niin toki ne sillon seuraavat paremmin..niin minullahan oli kivuttomia supistuksia yhdestä tulokkaasta ja sitten meni vain yhtäkkiä vesi ja tyttö syntyi,että jos joku ei vielä kärsi suppareista ni voi ne OIKEESTI olla sitten kivuttomiaki,,,mukavaa päivää ja koetetaan jaksaa !!