Mulish mulla HB ollu vaihtelevasti 109-120 välillä. Oisko viimeksi ollu 116 jos en väärin muista
nelHM jepjep...sama on tullu mulla mieleen, että ME ollaan ne, joilla menee 2 viikkoa yli ja sittenki käynnistyksellä
:wave: tai minä ainakin, kun ei mulla nuo muutkaan oo ilman käynnsityksiä tulleet :kieh: :kieh:
Mutta toivottavasti ei...kyllä tässä on kärsitty :'( :'( Miekin oon tosta selästäni kärsiny jo viime talvesta asti (!!!!), muta rv 12+ se otti ison harppauksen eteen päin, etten enää kaikkia töitäni pystyny tekee ja rv 19 alkaenhan mie oon saikulla ollu, kun ei mainaa enää pystyy yhtää olla pystyssä :snotty:
Mutta viikko 36+1 tarkottaa, et maksimissaan 6 viikkoa :wave: :heart:
Juuh, ei paljo naarata :headwall: :headwall: :headwall:
suurperheen äityli mulla arvioitiin tänään (36+1) vauva 2,7 kiloseks ja meinas, et syntyessään, siis la:na, olis sen 3½kg paikkeilla =) ELLEI sokereiden takii tee pomppausta painossa viel lopussa :/ Mutta kuten tuo aiemminki sanoin, ni huonosti sai mittoja otettuu, et tuo on suurinpiirtein arvioitu koko =)
Se nyt vähän jäi vaivaamaan, kun sano, että pää ja raajat vastais rv 34+ ja vartalo 36+, mikä nyt siis onkin :/ |O Mut kuulemma tyypillistä sokerivauvoilla...??? :wave: :wave: Vaikkei mulla todellakaan paljoa tuo sokeri oo koholla ollu
No, kai ne lääkärit tietää...