Tereee!
Kiva taas kuulla
Kiinin ja poitsunkin kuulumisia! Hyviä vointeja sinne edelleen, ja elähän nyt meitä toki ihan kokonaan jätä...joookosta??
Nelli...Täällä on kyllä kans ihan joka näköstä eritettä ollut kokoraskauden ajan, että en omalla kohdallani hämmästy enää mistään
. Noh, ehkä sitten jos lorahtaa lapsivedet, niin hätkähdän, että nyt ei ole enää ihan normaalia =)
Shiva...mä kirjottelin kanssa tosta sf-mitan pienuudesta ja mulla ainakin on nimenomaan se, että kun alussa tosiaan mentiin yläkäyrillä ja nyt tosiaan jo toistamiseen jumittaa, eli ei kasva (edes sitä vähää...) ja näin ollen on tiputtu jo sinne alakäyrien tuntumaan. Mutta kaippa se lääkäri sitten ens viikolla pistää lisätutkimuksiin, jos katsoo aiheelliseksi. Pienestä mahastani toki oon tyytyväinen, on se vaan niin helppo
ja itse asiassa terkka viimeks totes, että mulla on vieläkin tuolla ylhäällä runsaasti kasvutilaa, on niin pitkä tuo väli.
Ja noista
paineista...kyllä toi mun tietääkseni on ihan yleinen raja toi 140/90, mutta taitaa siinä olla joku sellanenkin, että jos nousee yhtäkkiä 15 yksikköä aiempaan verrattuna, niin sillonkin on syytä tarkemmin seurata, vaikkei siis ylittyiskään vielä toi raja. Mulla kun on aina ekalla ja tokallakin kerralla ollu viime aikoina yli tuon rajan, mutta sitten useemmalla mittauksella kuitenkin laskee siihen rajan tuntumaan, vähän alle.
Tillukas...niistä kaakeleista tais meiänkin terkka jotain mainita
. Ja tottahan se on aika ankeen olonen paikka, enkä muutenkaan saanu ihan hirveesti irti siitä vierailusta, mutta tietääpähän nyt ainakin, että mihin päin sitten tosipaikan tullen suunnistaa
Mitäs muuta...mä sain revittyä itteni tänään ylös sohvalta ja käpyttelin parin tunnin lenkin, jeeeee! Että mä oon tyytyväinen itteeni
vaan eipä tuo liikkuminen enää käy yhtä kivuttomasti kuin ennen, mutta ehkäpä se on jo ihan luonnollistakin, kun näillä viikoilla mennään.
Mirtsu & sintti 35+6 <---oli ihan pakko kans testailla