H
urrrjasti onnea Kiinille ja koko perheelle pikkumiehen syntymän johdosta! =) Kyllä on komean kokoinen poika viikkoihin nähden, meidän poitsu syntyi viikolla 38+6 ja kokoa oli 3084g ja 50 cm...
Eipä nuo ultran sukupuoliveikkaukset koskaan tosiaan satavarmoja ole, näkee varmaksi kun syntyy kumpaa sorttia sattuu olemaan-ja onhan se sukupuoli kuitenkin ihan toissijainen juttu, pääasia että kaikki on lapsella kunnossa! Yhtään vaaleanpunaista en ole itse ostellut vaikka rakenteessa meille tyttöä veikkasivatkin, katsotaan sit kun on sylissä minkälaiset vehkeet löytyy ja mitä väriä ostellaan!
Peräpään roplaamisesta on ollut puhetta...Kyllä mulla kokeiltiin lantiota b-rapun kautta ennen esikoisen syntymää 2005. Ajatuksena ei tosiaan houkuta, mut ei ollut kummoinen juttu ja kesti tosiaan muutaman sekunnin. Lääkäri selitti et sitä kautta saa jotenkin paremman kuvan lantion todellisesta koosta tms.
Omassa olossa ei erityistä, supistelee kyllä aika ajoin mukavan napakasti, mut sellaisia ovat vielä että treenistä on vaan kyse. Vauva on raivotarjonnassa mut keikkuu vielä ylhäällä, terkkarin mukaan ei enää ylemmäs pääsisi-kivasti nuljuttaa peppua kylkiluiden alle, välillä tekee aikas pahaa kun tunkee vaan ylöspäin vaikka ei mahdu! Eipä se ollut poikakaan laskeutunut lantioon vielä silloinkaan kun synnytys oli jo käynnissä, joten saa nähdä keikkuuko tämäkin ylhäällä siihen asti kun on aika syntyä. Kyllähän tässä jo viikkoja ja päiviä laskee sinne helmikuulle, sen verran maha menoa rajoittaa ja vaikka ei nuo supistelut pahoja olekaan niin kuin joillakin täällä, niin painaahan tuo pieni jo ihan mukavasti. Sen verran itsekin pysäytti tuo Kiinin nopea lähtö, että laittelin jo vauvalle sängyn ja hoitotason valmiiksi, vaatteet olin pessyt aikani kuluksi jo aiemmin!
Jaksamista kaikille!
hilunen & kuukkeli rv 33+5