Jahvetti: Osanottoni :hug:
Hissukka: Sain joulupukilta dvd-boxin, 5 Agathaa, ja vasta kaks oon kattonu. Eilen katoin just ton Idän pikajunan ja tänään katoin Endless Nightin (oli suomennettu Hyytävä yö, mut musta se on kirjoissa Ikiyö... :/ ). Mä oon kans lukenu noi kaikki kirjat, jotkut jopa useampaan otteeseen. Pikajunan ratkaisun muistin, mutten onneks ihan tarkkaan miten se juttu meni ja mikä oli kenenki motiivi, mut tästä toisesta en muistanu ratkaisua. Jotkut hahmojen nimet vaan tuntu tutuilta. Kirjojen lukemisesta on tosin aikaa 5-12 vuotta kirjasta riippuen... Mut on ne vaan aina yhtä loistavia!
Pessi: Mä en aatellu ottaa mitään omia kuteita, paitsi siis ne imetysliivit. Eipähän tarvii pyykätä heti kotiin tullessa... Ties mihin eritteisiin ne siellä sit menis... :x Vauvalle otan oman myssyn, mutta muuten saa vauvakin sairaalan kamppeet. =)
Mihinköhän se Vanamo jäi... Olikohan siellä oikeesti jo synnytys käynnissä... IIK!
Hissukka: Sain joulupukilta dvd-boxin, 5 Agathaa, ja vasta kaks oon kattonu. Eilen katoin just ton Idän pikajunan ja tänään katoin Endless Nightin (oli suomennettu Hyytävä yö, mut musta se on kirjoissa Ikiyö... :/ ). Mä oon kans lukenu noi kaikki kirjat, jotkut jopa useampaan otteeseen. Pikajunan ratkaisun muistin, mutten onneks ihan tarkkaan miten se juttu meni ja mikä oli kenenki motiivi, mut tästä toisesta en muistanu ratkaisua. Jotkut hahmojen nimet vaan tuntu tutuilta. Kirjojen lukemisesta on tosin aikaa 5-12 vuotta kirjasta riippuen... Mut on ne vaan aina yhtä loistavia!
Pisti repeilyttään täälläkin... Hyvä, etten kussu housuun senkin takia... Ei mut tosi, itte kyssärissä oon samoilla linjoilla Jahvetin kanssa, että onneks ei sentään p*skahätä tuu muljuamisesta, koska täälläkin kulutettais pönttöreikää yötä päivää. Joskus tosin pöntöllä ollessa tulee hätä, mut mitään ei tuu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pisti ihan naurattaa, sori :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:Pakko kysäsät onko muilla?
Mullahan on, ja vissiin muillakin, sitä ollu, että vauvan liikkuessa tulee armoton pissahätä.. No tänään ja varsinki nyt illan aikana kahdesti, ollu pakko menää kakkoselle, ku vauva muljus :/ . Äsken saunan jälkeen supisti ja samalla vauva muljautti itteensä, ni meinas peräreikä räjähtää..no onneks räjähti vasta pönttöön :ashamed: :snotty: . Kiva käydä loppuviikot joka kerta istuu joka hädällä, ku tyyppi liikkuu :headwall: :headwall:
Mut jos mulla olis tolleen, ni mie istusin pytyllä 24/7, koska tää liikkuu KOKO ajan :kieh:
Pessi: Mä en aatellu ottaa mitään omia kuteita, paitsi siis ne imetysliivit. Eipähän tarvii pyykätä heti kotiin tullessa... Ties mihin eritteisiin ne siellä sit menis... :x Vauvalle otan oman myssyn, mutta muuten saa vauvakin sairaalan kamppeet. =)
Mihinköhän se Vanamo jäi... Olikohan siellä oikeesti jo synnytys käynnissä... IIK!