** Helmikuun Helmet** tammikuu

Iltaa

Mitehän Jahvetin laita? Tulikohan lähtö?

Saunomisestamulla se ei vaikuta suppailuihin.. Ainut on vaan, että on tosi vaikee jo istua siellä lauteilla, ja issias ärtyy eniten kovalla, joten ei meinaa pois päästä. Hetken jaksan olla aina, harmi.

Utta masukuvaa päivitin just profiiliin.. Ihme römppö on :LOL: . AIVAN täysin erilaine ku tyttöjä odotin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
zuku Vähän oliskin näky ja valitus kun me kaikki oltais samassa saunassa!!! :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: Voi hurja mikä mielikuva mulle syntyi tästä kommentista! :LOL: Voisi lauteet notkua :LOL: Sun kuulumisia mä tulinkin vielä kurkkimaan, hyvä että vauva ei vielä sentään ollut tulollaan! =)

Mitenhän Nalle-Puh? Tuntuu että 4.2. LA:n omaavat on tulessa, Kiin jo ehti synnyttämäänkin... tässähän alkaa ihan paineet kasvaa :D No, täällä ei mitään merkkejä mistään tavallisesta poikkeavasta. =)

Jahvetti hyvä että huolehdit tiedonkulusta vauvan syntyessä :D Ei täällä yhtään malttamatonta ja tiedonhaluista porukkaa tietenkään ole, eihän :whistle: Ne on ne hormonit varmaan :LOL: Onnea matkaan jos lähtö tulee =)

Evaellen tahtoo kanssa nuo dvd:t! :p Mä olen kanssa saanut lahjaksi 3 dvd:tä niitä lyhyitä Poirot-tarinoita, hyviä nekin mutta olisi kiva nähdä elokuvatkin. Täytyy kai alkaa miestä pehmittämään :D

Nyt masun viereen nukkumaan... ellei telkasta tule mitään hyvää. Tai no ehkä jääkaapin kautta :D
 
pitänee hakea puhelin tohom viereen :whistle: :D

mulla ei mitään kipuja tms vaikka tänään on tullu riehuttua jonku verran. pesin pyykkiä, laitoin jo pestyjä ja silitettyjä vauvan vaatteita laatikkoon, kaikki ei muuten mahu mitenkään, minne mä ne tungen |O , imuroin koko kämpän, onneks ukko luuttus. vetäs lattiat yht'äkkiä hemmetin liukkaiks, onneks lähti ainaki osaks pois pesulla ois aika ikävää vetää lipat tässä vaiheessa :/ päivällä tehtiin ihan mukava lenkki ja illalla vielä jumppailin noitten käsipainojen kanssa. ja tietty saunottiin B) missään ei tunnu et mula varmaan menee tä raskaus suht samoille vkoille ku toi esikkoki eli 39+. no ei haittaa, parempi et on sit ainaki valmis =) jotenki vaan pelottaa toi koko ku tuntuu jo nyt ettei mahu tonne :eek: mut kai sen sf-mitassa huomais jos jätiks kasvais..?

aika tiivistä on nyt kirjottelu ku tuntuu tapahtuvan, mitäköhän se on helmikuussa :LOL:
 
Linjat kuumina vaan!! Ja ihme kyllä (kopkop ), ei ole aikoihin tökkiny sillai pahasti tää palsta, ainakaan mulla. Vähänkö menis hermot, jos jotain täällä just jännäilis eikä avaiskaan sivua :kieh: .

Eipä ole Jahvetista kuulunut :whistle: .. Ja tosiaan Nalle-Puh kans meinas näytille, ainakin soitella, mitehä hääkii?
Cruella joudut nyt vahtaamaan sen luuris kaa :D
 
Taas yksi päivä takana sairaalassa pojan vierellä :snotty: Bilirubiini on laskussa edelleen, mutta vielä ei uskalleta ottaa valosta pois. Muuten Arthur on tosi hyvävointinen :) Jaksaa vaatia ruokaa kovaan ääneen :D Niin kiire on syömään, ettei malta tissistä ottaa kunnon otetta. Imettelen toistaseksi rintakumin kanssa. Taas se piikuinen jäi silmät suurina meiän perään kattelemaan, kun lähettiin tunti sitten osastolta. Kamalaa jättää sitä sinne :'( :'( Itkeä tirskutin kahdesti tänään jo etukäteen, että illalla pitää poika taas jättää :snotty:

Jahvetti Yrittäisit nyt vielä vähän aikaa pitää jalat ristissä. Tää keskosvauvan vanhemmuus on raastavaa |O

evaellen Mie tuolla joulukuisissa olen nyt käynyt lueskelemassa pari päivää, mutta ei todellakaan tunnu omalta porukalta teiän jälkeen :( Taidan kuitenkin jäädä tänne :D Tuntu siltä, ettei ketään oikein kiinnostanu miun jutut, vaikka kerroin, että meille synty poika keskosena jne. niin kukaan ei vastannu mitään :eek: Ehkä oon turhan herkkiksenä nytten, mutta jotenki loukkas :ashamed:

Cruella Ihana massu :D Ihan lommollaan kyljistä :eek: :heart:

Pissahädästä Miulla kans oli loppuraskaudessa jatkuvasti pissahätä ja vaikka kävi vessassa niin välillä tuli vaan muutama tippa ja kohta taas kusetti :/ Luulen, että oli tosi paljon vauvan asennosta kiinni.

Omia vaatteita ei miulla ollu sairaalassa päällä. Ei kannata ottaa! Mie hikoilin ja vuosin niin, että sairaalan yöpaita oli kokoajan hikinen ja verinen, kun siteestä tuli yli ja ohi :ashamed: Sairaalan kolttu on yllättävän mukava päällä :D eikä omat vaatteet tahriinnu.

Nyt syömään ja sitten leffa-/saunailtaa viettämään miehen kanssa :heart: Rentoudutaan vähän yhessä. Taidan ottaa yhen siiderinkin :p

Kiin ja Arthur 5pv
 
Kiva kuulla Kiin sinusta ja vauvasta! Tule vain tänne meidän matkaan jutustelemaan, sie oot meidän oma :hug: =) . Ja meitä kiinnostaa kyllä Arthurin vointi ja sun ja koko perheen.
Paljon on laittanu mietityttää itellään, että jos syntys kans nyt. Just tuo, että varmaa ois pidempi sairaalassa oloaika, ja ite ei vois jäädä. Matkaa 80km ja kaksi pientä kotona..voivoi, ois niin hankalaa. Ja itseni tuntien itkisin ne ajat, kun en sairaalassa voisi olla. Kaksi kotona ja yksi laitoksella, eipä ois kivaa. Onneksi teillä on kuiteski asiat sillai, että pääsette pojan luo paljon. Siis kun ei muita lapsia, se kyllä rajottas vaan hirmusesti. Kyllä se kottinpaluu vielä Arthurillekin koittaa, tiedä viel kuinka pian, toivotaan.
Paljon voimistumis :hug: ja piliarvojen suurta laskua pikku-miehelle, lähettää nelli :heart: :wave:
 
Hissukka
:LOL: :LOL: Ja sen "valituksen" määrää; "mulla supistaaa", "mä meen p*skalle vauva liikahti", "syntyykö se nyt"!! :LOL: :LOL: Ei vaan vakavia asioitahan nämä. Tiivistettynä vaan jotenkin niin surkuhupaisaa.

Juu Cruella me nyt luotetaan että valvot sen puhelimen vieres koko yön, jos vaikka jotain viestiä tulis. No juu, voit nukkua pari tuntia. :saint: :D

Kiin Olipas kiva kun piipahdit taas. Tulit kyllä mieleen kun synnärillä kävin. On mahtanut olla huoli kun suht aikasilla viikoilla sinne menit. :heart: Onneksi kaikki parempaan päin. Jaksuja teille kaikille!
 
Juu, jää tänne vaan Kiin! Kyllä täältä sulle kohta tulee vertaistukea noihin vauva-asioihinkin! :hug: Kävin tänään tuolla joulukuisissa kattomassa, oisitko jotain sinne kirjotellu. =) Emmäkään haluis mitään porukkaa vaihtaa tässä vaiheessa! :eek: Mitäs muuten nuo bilirubiiniarvot tarkoittaa, ja paljon niitten pitäis olla? Jollain lämpövalollako niitä hoidetaan? En jaksa nyt googlettaa... :/ Uijui, kun kuulostaa hyvältä tuo sauna ja yks siideri... :p

Kirjoittelu on kyllä tosi vilkasta meillä; taitaapi ihan olla listan vilkkain pino... :whistle: B)

Täällä ei yllättäin nukuta yhtään... Mitäköhän sitä tekis... Vauvalla tuntuu ainakin olevan tekemistä, kun se myllää ja mönkii hulluna. :heart: Taidan mennä tekemään yhden joogaharjoituksen ja sit jos yrittäis lukea ja käydä vaikka pitkäkseen...
 
Nyt kun tosiaan olen tässä koneella niin kerronpa vielä että jos varotte saunaa supistusten takia niin kannattaa varoa myös tiputtamasta raejuustoa tietokonepöydän alle. Ei ole mitenkään helppoa saada noukittua sitä sieltä ja sen jälkeen supisti kun olin yhden pienen raejuustomurun noukkinut ylös; osittain varpailla ja osittain käsin. :D
 
Kiin, Kyllä se itku varmaan on herkässä kun pitää pieni sinne jättää...Jospas se sieltä pääsis pian omaan petiin pötköttämään.

Ja mitenhän sen Jahvetin laita...
Pitää mennä pötkölleen jos vaikka vahingossa sais unen päästä kiinni.. vaikkei sille vaikuta yhtään..
Rauhallisia unia kaikille!

 
Vitsi te ootte kyllä aivan ihania :hug: Kyllä mie taidan tänne jäädä turisemaan tuttujen tyyppien kanssa =) :heart:
Vanamo Miulla oli kokoajan kova luotto henkilökuntaan tuolla, ettei yhtään pelottanu synnyttää aikasilla viikkoilla. Tunnen melkein koko henkilökunnan henkilökohtasesti niin synnytys- kun lastenosastolta, kun kummallakin oon ollu harjottelussa :) Turvallinen olo on ollu koko ajan.
evaellen Bilirubiini on hemoglobiinin hajoamistuote, joka vastasyntyneellä helposti kerääntyy elimistöön, kun maksa on vielä kehittymätön. Maksan siis pitäis hajottaa bilirubiinia. Korkea bilirubiini näkyy vauvan ihon ja silmänvalkuaisten keltasuutena, vauva saattaa olla väsynyt ja veltto. Keltasuutta hoidetaan sinivalolla, joka on kirjaimellisesti sinistä valoa ;) Vauva pötköttelee valossa alasti, pelkässä vaipassa. Meiän poika on sellasella BiliBedillä. Läpinäkyvän patjan sisällä on se valo ja poika makaa patjan päällä sellasessa "pussissa" niin, että vaan pää näkyy ulkopuolelle :D Ei siis tarvitse silmäsuojusta UV-säteilyä vastaan.
Bilirubiiniarvon raja lasketaan jokaiselle vauvalle erikseen raskausviikkojen mukaan. En muista mitä se oli meiän pojalla, mutta tänä aamuna bili oli 230, jo alle valohoitorajan ja lääkäri päätti, että pidetään vielä varmuuden vuoksi huomiseen valossa, että arvo laskee kunnolla.

Oli ihana sauna ja siideri :p Nyt unta naamariin, että jaksaa taas huomisen :)
 
Huomenta mammatoverit,

joku on taas heränny aikaisin kukkumaan... :wave:

Vauva tuntuu vielä nukkuvan; hyvä niin, jos enteilee tulevaa rytmiä... Eilisen joogasession aikana ja jälkeen veti muuten hynttyräkin vissiin omat harjoitukset, kun potkiskeli ihan hulluna. :heart:

Vointi on virkeä ja hyvä lukuunottamatta närästystä. |O |O Taas närkkii! Eiksen pitäny olla ohi jo... |O |O |O Vieläkö teitä suht samoilla viikoilla olevia närästelee?

Ja sit ihan semmosta galluppia tuli mieleen, et kun Kaksplussan sivuilla ollaan, niin kuinkas monelle teistä tulee joku vauva-/lapsiaiheinen lehti ja mikä? Mä oon tilannu ton Vauva-lehden ja ihan tyytyväinen oon ollu. :D

Jeps, vauva heräs, kun muljas pari kertaa... Taikka sit se vaan kääns kylkeä ja aatteli, et kukkukoon mutsi yksin... :D

Tääl on vielä hiljaista, taidan mennä surffailemaan muualle, ehkä FaceBookiin... B)

eva & hynttyrä 35+4 :heart:
 
Huomenta siskoset!

Pätkäyö takana, vanhempi neiti taas juoksutti kiitettävästi.Näkee painajaisia ja kaipaa vertaistukea AINA, ku käy pissalla :headwall: . Sinne vaa pitää mennä seisomaan viereen. Sit ukko ei tasan herää mihinkää vaan kuorsaa tyytyväisenä vieressä, vitsi ku panee vihaksi välillä. Minä vaivanen, raskaana oleva ja levon tarpeessa oleva, en saa ees öitäni nukkua, jos oma olo sallis :D :kieh:

Jännittää Jahvetti!!!! Jokohan hälle koitti lähtö? HUI. Kukas kertois sen meille..pitäskö soittaa sinne hänen sairaalaan ja kysellä sellasta Jahvettia :LOL: :LOL:

eva mulle ei tuu nyt mitää lehtee, en juuri ehdi lueskelemaan, vaikka kivahan se ois. Tuli kaksplussa esikoisen synnyttyä pari vuotta.

Nyt pitäs herätä näiden sumppien avulla ja sit alkaa tekee sitä Nalle-Puh kakkua, ku en nyt sitä tyris! Hyvä on ainakin suunnitelma toteutuksesta..ja yleensä olen onnistunut iha jees.

Palataan siskoset :wave:

:heart: nelli&pulla 35+3
 
huomenia :wave:

ei oo jahvetti ainakaan viestiä laittanu yön aikana et tuskin on lähtö vielä koittanu, hyvä niin =) koitetaan sinne 37 vkolle ainakin pidätellä, eikö :hug: niinku kiin sano ni ei se keskosvanhemman osa niin herkkua ole :/ mutta pääasiahan on että vauva on terve ja selviää vaikka sairaalassaoloaikaa tuliski =)

kiin: jää tosiaan vaan tänne meidän kanssa, tuttu porukka ja tiedetään toisistamme jo aika paljon =) vaikea päästä uuteen porukkaan sisään. tehdään vaan sitte uus pino ku kaikki on vauvautunu huolimatta siitä missä kuussa on synnyttäny, kuhan pysyy sama sakki. tää on hyvä porukka :heart: ja toi mun maha, roikkuu joo aika alhaalla, moni sanonu siitä. mitään merkkejä synnytyksestä ei kuiteskaan ole et silleen oon luottavaisin mielin. vaikka voihan se alkaa yhen äkin yllättäin niinku pojastaki mut tuskin. vauva ei oo vielä ees kiinnittyny, vaikka eihän sekään välttämättä vaikuta. hyvä että poitsulle ruoka maistuu ja muutenkin toipumaan päin ni saatte hänet kohta kotiin =) on hän vaan sulonen, eilen kurkkasin mesekuvaketta :heart:

mulle noita vauva-aiheisia lehtiä tulee useempi, sulo vilen iski jälleen, oli hyvät tarjoukset :whistle: :D lukemaan kerkeen hyvin satunnaisesti mut onneks ilmestyy vaan kerran kk ni ehtii lukasta ennenku uus ilmestyy :LOL: seiska mulle tulee myös :ashamed: viikon kulttuuripläjäys :kieh:

nalle-puhin kanssa juttelin illalla mesessä ja sillon oli olo vähän helpottanu eikä hää ollu soittanu synnärille. myöhempää tilannetta en tiedä. toivottavasti on vielä kasassa. viikkojahan hällä on saman verran ku mulla et sillee ihan hyvin mut vielä vois muutaman viikon majailla mielellään masussa.

te huonosti nukkujat, ootteko kokeillu korvatulppia? jos siis siihen mahdollisuus ettei tarvi herätä ääniin jos vaikka pienempiä lapsia. mä kyllä kuulen myös tulppien läpi isommat äänet et sen takia oon uskaltanu ja toi mun poika ei yleensä heräile öisin. tulpat kyllä mulla auttaa tosi hyvin, saan nukuttua paljo paremmin kun en herää joka rasahdukseen taikka korahdukseen. ukolla on sellanen veemäinen tapa et ei kunnolla kuorsaa vaan korskuu sillee pätkissä, raivostuttavaa |O sitä jää sitte oikeen oottamaan et millo taas kohina alkaa :kieh:

mut nyt aamupalalle, hauskaa sunnuntaita :wave:

cruella ja ötö 35+6
 
Jahvetti :hug: osanotto isomummun poismenon vuoksi! :hug:
Kova ikä tuo 99v. :saint:

Kiin älä mee minnekkään täältä palstalta. Vaikka Arthur synty joulukuussa niin kyllähän sä helmikuinen kuitenkin olet. :D Ja on niin ihana kuulla juttuja pikku miehestä ja tietenkin koko perheestä. Jaksuja sairaala-arkeen ja hyvälle vaikuttaa biliarvojen kanssa. :)

Kovasti täällä on porukalla alkanu suppailemaan ja vihlomaan mutta mulla ei suppaile nyt ollenkaan. Päänsärkykin toivottavasti nyt lakkas. Luulen että poju on alkanu menemään oikeisiin uomiinsa ja nivusiin kyllä sattuu.

Mä saan otettua tänään mun isän vanhan rottinki kopan mukaan kun ollaan mun kotona taas käymässä.

nyt alko muuten selkää jomottaa tosi inhottavasti. Sellanen pantamainen tunne alaselässä. Aargh.

Nyt täytyy mennä...palailen myöhemmin ku en muista mitä piti kommenteerata.

Jaksuja kaikille!

Jepsu ja Martti 34+ 5 :heart:
 
Huomenta!
Olen niin unenpöpperössä etten vielä osaa oikein sanoa mihinkään mitään, mutta herännyt olen. Sain jopa nukuttua yöni hyvin. Ihme. Mulla ei ole siitä kiinni et heräisin ääniin vaan siitä etten vain saa unta. Vatsa tuntuu olevan pahassa asennossa jokapäin ja veri ei kulje kunnolla laskimoissa jos oon selällään tai ihan suoraan kyljellään. Ihanuutta. :headwall:

Kiin Se helpottaa kyllä huomattavasti kun tuntee hoitajat. Sama mulla Jorvissa että mutsin tuttuja on siinä varmasti ainakin yksi paikalla ihan uteliaisuuttaankin jo. Anestesialääkäri oli ainakin viimeks tuttu, kävi laittamassa epiduraalin.

evan galluppiin Mulle tulee kans Vauva-lehti. Kaksplus tuli kun esikoista odotin. Mun täytyy kyllä myöntää etten oikeen tosta Vauva lehdestä saa mitään irti. Tykkäsin enempi Kaksplussasta. Mut en sitä tilaa nyt kuitenkaan. Ihan mukiinmeneviä ne on kumpikin. =)

Ja närästää mulla ainakin useemmin nyt kun vatsa painaa ylöspäin. Jonkin verran ehkä helpottanut ihan viikon sisällä kun vatsa laskeutunut hiukan.

Mukavaa loppiaista!

Vanamo+Viltsu 34+4 :D
 
Jahvetti osanottoni myös minulta isomummosi kuoleman johdosta ! :flower: :hug:
Minullakin on ollut ristiselän seutu todella kipeä.maha ollut pinkeä.
Yöt täälläkin on välillä rauhalliset jotta voi nukkua .ja yöt jossa nukun n2-3 tuntia ja herään vessa hätään ja sitten ei uni tule taas torkadan jne.
Mulla vauva liikkuu todella paljon.
Javetti mikä on tilanne?
Pelottaako ketään synnytys ?Mua itseäni ei ainakaan vielä mut kun "H" hetki
varmaan sitten :attn: Välillä toi masu asukki liikkuu niin kovaa teea oikeen sattuu. |O
Äippä70+Vili-Iita 36+2


Alapäässä on ollut silloin tällöin vihlontaa.Olen tämän viikon sairastanut
korva kipua molemissa korvissa. nyt jo luojan kiitos on parantumaan päin.
 
Huomenta!

Täällähän on ollut hirmuisen vilkas ja jännittävä lauantai-ilta! Supistellu ja vihlonu yhdellä jos toisella jo ihan kunnolla.

Jahvetille osaanotto suruunne :flower:
Ja kiitokset meidän pojan puolesta onnitteluista ;)
Mikähän sun tilantees mahtaa olla? Kyllä teidän "kohtalotovereiden" raskaudet vaan pyörii niin kovasti mielessä ja mikäli sä olet jo synnärillä, niin eipä muuta kuin roppakaupalla onnea matkaan =)

Me ollaan vielä täällä mummilassa. Mulla oli ihan täysin oma lehmä ojassa, ku tännepäin tultiin :ashamed: Vietetään siis sukulaisten (mummit, papat, serkut ja pojan toinen kummisetä )kesken pojan 7v. synttäreitä tänään täällä. Mä en yksinkertaisesti jaksanut alkaa taas kotona järkkäillä juhlia... Koko tuo samainen porukka oli meillä just jouluna syömässä. Ja säästyiväthän toiset tällä kertaa ajamiselta.
Kotona pidetään kuiteskin vielä keskiviikkona synttärit pojan kavereille.

(.) ei kuulu oikeastaan mitään uutta. Pahoinvointi jatkuu, yöt on ihan tuskaa ku hyvää asentoa ei löydy, iskias vaivaa toisinaan samoin supistukset. Mutta pääkipu on ehkä hieman helittänyt, kop kop.

babygirl 35+1
 
Kiin: Pysy täällä meidän kanssa vain. Itselläni kaksi aikaisempaa on syntynyt "väärän kuun puolella" ekasta yritin vaihtaa palstaa, mutta eihän niistä mun "kavereita" tullut. Tokalla palstalla olikin päätös, kunhan la on "minun kuussa"...

Jahvetti: :hug: Osanotto suruunne! :hug: Toivottavasti et ole vielä sairaalassa!

(.): Evaellen taisi kysellä onko tarkemmin niistä kohtauksista, diagnoosi on tosiaan tehty murrosiässä, mulla oli monet vuodet epilääkkeet, mutta nyt b2-vitamiinin myötä (lääkintöhallituksen luvalla tosi isoina annoksina), joka oli alunperin kokeiluna migreeniin, pystyi jättämään myös epilääkkeet pois eli tuolla vitamiinilla on yksistään sama teho kuin oli kahdella eri epilääkkeellä yhteensä ja on vielä kaiken lisäksi vauvalle turvallisempi, eikä estä äidinmaidon luovutusta. Mä olin omavaltainen ja päätin kokeilla muutaman päivän ilman insuliinia, sillä noi kohtauksen alut joista puhuin ovat päälle päässeinä kohtauksina sellaisia, joita pelkään kaikkein eniten (kohtausten aikana olen vaaraksi itselleni ja muille). Yöllä oli supistuksia (reilua kuukautiskipuluokkaa, johon särkylääkkeet eivät auttaneet ) 3 minuutin välein, mutta mä en yksinkertaisesti jaksanut tehdä mitään sairaalaan lähtöä ajatellen, koska olin niin väsynyt, nukahdin aina supistuksen välissä.

Heltu 32+6
 
Hissukka ja VanamoBr :LOL: :LOL:
babygirl mun pikkusisko on kaikissa neljässä raskaudessa oksentanu viimeset viikot..ei kiva ison mahan kanssa..alku pahoinvointia sillä ei ole ollu ollenkaan :hug: toivottavasti sulla helpottaa..

mulle ei tule mitään vauva lehteä, siskot "raahas" odotuksen alussa mulle muovikassillisen vauvalehtiä, niitä ku lueskelin, ni sain jotenki suut ja korvat täyteen vauva asiaa :( tuli vissiin yliannostus.. ku liki samat jutut kiertää lehdissä.. mulle ei taija ammatti lehtien (3kpl) lisäksi tulla muuta kuin aku ankka :LOL: tosin sen olisin lopettanu mut isäntä ei antanu.. mut onhan se mukava lehti ja onpahan isommilla lapsilla lukemista ku tulevat kyläilemään..
nyt tää taitaa lähtä keksiin tuosta hirven paistista jotain syötävää..
 
Täällä ollaan :wave:
En eilen enää sit tullu koneelle, kun tuo miesväkikin siinä kotiutu koko päivän reissusta =)

Tosiaan n. klo 20-23 supisteli säännöllisesti (etenkin levossa ollessa!!!) 4-10min välein. Suunilleen joka toinen supistus tuli 4min ja joka toinen 10min välein...kipeetä ei tehny, mut kyllä huomas, et ne voimistu koko ajan. Pahimma supistuksen aikaan en pystyny ees liikkuu ja maha veti AIVAN kuopalle tosta keskeltä |O Mut ei ne sattunu yhtää :/
Kävin sit 23 jälkee nukkuu, nukahinki aika hyvin ja ilmeisesti sit supistelutkin loppu, koska kun heräsin 1.30, ei enää supistellu =)
Varmaan siis ärsyynty tuosta siivoomisesta yms sitte niin paljon...mut positiivista, et tää lisäs mun uskoa siihe, et tää todellakin voi käynnistyä itekseen!!!! :attn: |O
Ja tiettyä pakokauhua alko taas tulemaan...että mihin sitä on taas ittesä tyrkänny...ennen se on aina vasta salissa tullu :headwall: :D :saint:
Supistaa taas...meen hetkeks pötkölleen, kun just tultii ulkoa...lueskelen noita teidän juttuja myöhemmin =)
Tää oli tällänen ilmotuskäynti vaan, että nou panik!! :D

Jahvetti 36+3
 
Kiinin kommentin tuossa viel huomasin, et tiedän tunteen...itellä ei kyllä keskosvauvaa ole, mut 2 noista on ollu vauvateholla heti synnyttyään viikon verran :ashamed: Kuopuksella oli mm. keuhkokuume, kakkosella ei sokerit pitäny yhtään jne...tiedän mitä se siellä osastolla ravaaminen on ja kun joutuu vauvan sinne jättämään :hug: :hug: Isot halit ja tsempit teille!!! =) :hug: :attn:
 
Moikka,
jaa, ei mitään uutisia Jahvetista... No, ei kai sille lähtö ole tullut, jollei "päivystäjälle" ole viestiä tullut ;)

Evaellen, mä tilasin nyt Vauva-lehden, eka numero tuli just. Oon lukenut yhdeltä kaverilta hirveät pinot vanhoja Kaksplussia ja Vauva-lehtiä ja jotenkin tossa Vauvassa on nimensä mukaisesti enemmän vauva-asiaa, Kaksplussassa enemmän myös taaperoista.

Jaahas, mies purkaa tuolla joulukuusta ja ajattelin ne havut hyödyntää kukkapenkkien peittelemiseen. Tietty niistä enää mitään hyötyä oo, kun pakkaset on ehtinyt todennäköisesti kaikki kasvit jo palelluttaa, kun ei oo lunta suojana :LOL:
 

Yhteistyössä