Taas yksi päivä takana sairaalassa pojan vierellä :snotty: Bilirubiini on laskussa edelleen, mutta vielä ei uskalleta ottaa valosta pois. Muuten Arthur on tosi hyvävointinen
Jaksaa vaatia ruokaa kovaan ääneen
Niin kiire on syömään, ettei malta tissistä ottaa kunnon otetta. Imettelen toistaseksi rintakumin kanssa. Taas se piikuinen jäi silmät suurina meiän perään kattelemaan, kun lähettiin tunti sitten osastolta. Kamalaa jättää sitä sinne :'( :'( Itkeä tirskutin kahdesti tänään jo etukäteen, että illalla pitää poika taas jättää :snotty:
Jahvetti Yrittäisit nyt vielä vähän aikaa pitää jalat ristissä. Tää keskosvauvan vanhemmuus on raastavaa |O
evaellen Mie tuolla joulukuisissa olen nyt käynyt lueskelemassa pari päivää, mutta ei todellakaan tunnu omalta porukalta teiän jälkeen
Taidan kuitenkin jäädä tänne
Tuntu siltä, ettei ketään oikein kiinnostanu miun jutut, vaikka kerroin, että meille synty poika keskosena jne. niin kukaan ei vastannu mitään
Ehkä oon turhan herkkiksenä nytten, mutta jotenki loukkas :ashamed:
Cruella Ihana massu
Ihan lommollaan kyljistä
:heart:
Pissahädästä Miulla kans oli loppuraskaudessa jatkuvasti pissahätä ja vaikka kävi vessassa niin välillä tuli vaan muutama tippa ja kohta taas kusetti :/ Luulen, että oli tosi paljon vauvan asennosta kiinni.
Omia vaatteita ei miulla ollu sairaalassa päällä. Ei kannata ottaa! Mie hikoilin ja vuosin niin, että sairaalan yöpaita oli kokoajan hikinen ja verinen, kun siteestä tuli yli ja ohi :ashamed: Sairaalan kolttu on yllättävän mukava päällä
eikä omat vaatteet tahriinnu.
Nyt syömään ja sitten leffa-/saunailtaa viettämään miehen kanssa :heart: Rentoudutaan vähän yhessä. Taidan ottaa yhen siiderinkin
Kiin ja Arthur 5pv