Hakutulokset

  1. S

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Tyttiliini mulla paino noussut 3,2 kg viikkoja13+2. Hävetti nousta puntarille eilen neuvolassa. Ei vaan jaksa liikkua :ashamed: Neuvolassa kyllä lupasivat että väsy kohta loppuu ja tulee energiseksi. Jään odottamaan Istumatyötä kans teen, meillä virkavaatteet eli äitiysvaatteet pitää...
  2. S

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Eka lääkärineuvola takana, kaikki oli niin kun pitääkin ja pienen sydän hakkasi vimmatusti. Leijun pää pilvissä. Yritä siinä sit keskittyä työntekoon.. B) :whistle: Rakenneultra on 11.9. viikot sillon 18+6. Virallisesti LA on 6.2, jos voisit Saanukka sen päivittää.
  3. S

    **Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

    Muistelenko omiani vai pitääkö paikkansa että LA:ta ei vaihdeta jos ei heitä tarpeeksi monella päivällä? Vai oliko tää joku meidän neuvolan oma juttu.. Taidetaan koko pino kulkea samanlaisissa farkuissa... :laugh: :laugh:
  4. S

    **Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

    Mäkin täällä katellisena luen teidän ultra-kuulumisia. Vaasakaan ei tarjoa kun rakenneultran. Onneks oli edes tuo alkuraskauden ultra hoitojen takia, muuten en ehkä uskois olevani raskaana. Rintojen arkuutta ja mielialavaihteluja lukuun ottamatta olo on normaali. Jaksamisia teille jotka voitte...
  5. S

    **Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

    Napsu: jos vaan menee alas niin kokeile piimää, auttaa ainakin mulla. Joskus pakko turvautua Rennieen. Me kerrottiin alkuviikosta kummankin vanhemmille. Anopin itkusta ei meinannu tulla loppua, sit se oli jo nuttuja kutomassa. Niitä sit vissiin ehtii tulla aika monta. :D Mun isällä meni yks...
  6. S

    **Helmikuun Helmet 2008**

    Olen todella pahoillani puolestasi Ninna! :hug: Itse olen tänään käynyt sekä ultrassa että neuvolassa. "Onnilla" kaikki ok. Neuvolan täti meinas että LA 6.2 mutta ultrassa vastas viikkoja 7+4, joka tod.näk. vastaa todellista. Epätodellinen olo, siellä se todellakin on!
  7. S

    **Helmikuun Helmet 2008**

    Tillukas mulla oli vielä viime viikolla niin kovia kipuja ettei välillä suorassa voinut seistä. Iltaisin tuntui pahenevan, nyt kuitenkin vähentyneet. Lääkkeitä yritin välttää ja totesin lämpötyynyn auttavan hyvin. Sillon panikoin sitä kipua, nyt kun se on loppu hätäilen sitäkin.
  8. S

    **Helmikuun Helmet 2008**

    Huomenta Viikko mökkeilty miehen kanssa keskellä ei mitään, kyllä riitti palstalla lukemista... Paluu arkeen kesäloman jälkeen on aina yhtä vaikeaa. Onneksi ei ainakaan vielä ole pahoinvointia, teen puhelintyötä eikä aina voi rynnätä ulos tosta vaan. Vaikea keskittyä töihin kun odottaa...
  9. S

    **Helmikuun Helmet 2008**

    Mä oon kauhulla odottanut sitä ummetusta, kun siihen muutenkin on taipumusta, mut pöntöllä juoksen monta kertaa päivässä. Tuntuu että on melkein "läpipaska"..

Yhteistyössä