Mä voisin kans vannoa, että parina iltana olen tuntenut vauvan liikkeet!! Kyllä ne osaa jo kolmannella kerralla erottaa suolistotoiminnasta =) . Ja sit ku ultrassa olin ja näin mite ylhäältä, siis mun mielestä ylhäältä jo, ultras, ni sain varmuuden, että vauvahan se. Sillo rv10+0 ku oli eka neuvola ja kuunteli dopöerilla ääniä, ne kuulu iha alapään tuntumasta. Nyt ultras mahan päältä ja vähän navan alta , mä jotenki ajattelin, että se ois vieläki siel iha alhaalla.
Nukuin viime yön, ku tukki! Osain peräti mennä ajoissa nukkuu. Eipä sitä enää jaksa samoja määriä heilua, ku normaalitilassa.
Painonnoususta. Mulla on kilo tullu lisää, ja iha oon tyytyväinen. Esikosta oli rv15 mennes jo 5-6kg , sillo tuliki 21kg yhteensä..tokastaki se 16kg. Nyt ei ois ainakaa tarkotus iha noihuimiin lukemiin, koska liikkuminen on todella vaikeeta, ku ylimäärästä kantaa..siis vauvan ym asiaan kuuluvan lisäks.Mut saa nähdä, asenne on ainakin eri ja sen luulis vievän jo pitkälle yrittämisessä .
:heart: nelli&pulla 13+1
Nukuin viime yön, ku tukki! Osain peräti mennä ajoissa nukkuu. Eipä sitä enää jaksa samoja määriä heilua, ku normaalitilassa.
Painonnoususta. Mulla on kilo tullu lisää, ja iha oon tyytyväinen. Esikosta oli rv15 mennes jo 5-6kg , sillo tuliki 21kg yhteensä..tokastaki se 16kg. Nyt ei ois ainakaa tarkotus iha noihuimiin lukemiin, koska liikkuminen on todella vaikeeta, ku ylimäärästä kantaa..siis vauvan ym asiaan kuuluvan lisäks.Mut saa nähdä, asenne on ainakin eri ja sen luulis vievän jo pitkälle yrittämisessä .
:heart: nelli&pulla 13+1