babygirl, meillä kakkosella jouduttiin ostaa paljon 50cm vaatteita, ne menikin melkeen 2kk sille päälle, oli syntyessään tositosi laiha ja pikkunen, vaikka numerot onkin 2590/47 =) Pienempiäkin toki olis voinu ostaa, mut nuo meni sit vähän aikaa =) Nyt niitä ei enää oo tallessa enkä oo 56cm pienempää ostanu...äitee saa sit kaupasta hakee, jos pikkuinen tulee :kieh:
Mie sain pitkästä aikaa
nukuttua kunnolla, heräsin vaan YHEN kerran, 1.30...eli se vakio aika :kieh: Siitä sit nukuinkin vajaa 8 asti ja edelleen jatkoin torkkumista 10 asti =)
Asunnon koosta ollu kovasti kanssa juttua. Sillon ku esikoinen synty, nii asuttiin 45 neliön pikkiriikkisessä kaksiossa, 3. kerros, ei hissi--->painajainen
Reilun puoli vuotta siinä sit loppujen lopuksi vauvan kanssa asuttiin ja muutettiin 60 neliön kaksioon toiseksi puoleksi vuodeksi, kunnes rivarinpätkä, kolmio, löytyi =)
Nyt taas, meitä on pian 6 henkeä, neliöitä 120 ja ahdasta on :ashamed: Lähinnä yksi huone uupuu, sekä säilytystilaa :ashamed: No, katsotaan kevääseen asti =)
Mie luulen, että tää vauva... on kääntyny viime yön aikana takas perätilaan!!!!!!!!!!!! Voi paskapaskapaskapaska :'( :'( :'( Tunnustelemalla en saa mitään selkoa, mut liikehdintää ei juurikaan tuossa ylhäällä tunnu, vaan tuolla alakerrassa kaikki :'( :'( Hittojen hitto!!!!!! Pari viikkoa se tais viihtyökin pää alaspäin...onneksi ens perjantaina on se polireissu edessä :'( |O
Mamitreko kyseli supisteluista, niin mulla kyllä supistelee enemmän, kuin edellisistä muttei mielestäni kuitenkaan mitenkään paljoa, saatika kipeesti...en mm. herää öisin niihin, eikä yöllä muutenkaan supistele tms. Liittyy ihan rehkimiseen yms.
Kotiintulovaatteita meinasin tänään katsella valmiiksi ja sängyn pedata. Mie sen kerran peasinkin, mut joulusiivouksessa otin lakanat pesuun, kun olivat jo toistakuukautta siinä pölyttyneet =) Nyt kun on kuusi pois olkkarista, niin vois nuo sitterit yms kantaa sängystä sinne, niin saa sänky olla valmiina =)
Aijai ku taas räpeltää tuolla alakerrassa :'( :'( :'( Toivottavasti ei sit kuitenkaan mun painajainen toteudu, et tää on kuin onkin perätilassa ja päädytään leikkaamaan :'( :'( :'(
Jahvetti 35+3