Moi, taas.
Mobileista meillä on sellanen heräteostos tossa pinniksen päällä. Carlsonilla oli sellanen led valoilla varustettu sini-punainen lentsikka mobile, ni pakkohan se oli pojalle ostaa
. Sit petasin sellaset avaruuseläin tumman sisniset lakanat, ja ku panee sen mobilen palaan, ni on aika himmee viritys
. Tosin
Jahvetin kaa samaa mieltä, että sänky nukkumista varten, mutta myös hyvä, jos jossain viihtyy hetken, ku tarttee hommia tehdä. Ja meillä pinniksessä on varmasti turvassa noilta siskoilta
.
Tisseistä Mulla ei tuu sit tipan tippaa. Mutta ei ole aikasemmin tullu ees laitoksella, vasta kotia päsätyä pakannukkin sit hetkessä täyteen ja räjähtää mainaavat. Nyt toivosin, että en stressais sairaalassa niin paljoa, että maito nousisi jo siellä, en tykkää antaa korvikkeita. Mutta mulla mieliala yleensä aika maassa laitoksella, vaikka kaikki on ennen ainakin ollut loistavasti vauvalla ja mulla. En tykkää sairaaloista ja se vaikuttaa maidonnousuun. Ihan hyvä, että tietää asian etukäteen, en huolestu, tai hoitajat siel turhaa huolehdi, jos ei maitoa sairaalas viel tule.
Nyt on vaa sellanen iha uus juttu,
kainalot on sairaan kipeet |O
. Tiedän, että maitotiehyet tulee sieltä kainalon suunalta ja tissitkin tuntuu turvonneilta, että voisko johtua siihen? Tietoa kellään? On meinaan niin arat, että just kärsii dödöö siellä pyörittää :/ .
Meille siunaantuikin toinen vapaa ilta. Annoin luvan tyttöjen jäädä isälleen toiseks yöks, ku kaikki mennyt hyvin. Ja oikeestaan tää oleminen vaan tuntuu nyt niin hyvälle, että ihan kiva olla kaksin isännän kaa..JOtenki sellanen olo, että ei iha heti jsutiinsa päästä olemaan
.
Kohta saunaan ja sit varmaa vaa telkkua ja tietsikkaa, kuhan öhötetään. Tekee molemmille ton joulun hässäkän ja reissailun jälkeen vaan olla.
On mulla sellanen pikkasne turhamainen ongelma :ashamed: : Mitä pukis pojulle laitokselta lähtiessä bodyn ja puolipotkareiden päälle? Ku toppapuku tulee ym varusteet, myssyt jne ja autolla kuiteski tullaa kotia..eikä siel kylmä ole, mutta vauva taas tarttee sitä kampetta. Nii, että mitkä värit natsais kattokaas yhteen noista päällysvaatteista :headwall: . Isäntä tossa ehdotti äske, että ota tuolta yks nukke ja ala sovittamaan
. ja pakkaa varalta tumma -sekä vaaleetukkaselle omansa
.
Oon muute ollu ihan ihmeen hyvällä tuulella ja tasapainoisen seesteinen
:saint: . Ei tuo ukkokaan taida nyt tajuta olleskaan..sano äske, että en oo ees huutanu kertaakaan eilisen ja tän päviän aikana
.
Tarpasta joku kyseli..muaki mietityttää, joko on poksahtanu? Mä härkin tota meidän yhteistä tuttua tuolla mesessä ja kyselen, ku hää pitää Tarppaan paljo yhteyttä ja tietää varmasti, jos on synnyttään..ellei sit Tarppa ite ilmesty pian tänne..jännää =) .