Moikka taas
Kyssäriä.. onko teillä muilla alkanu supistelee tosi paljon tiheemmin, mut kuitenkaan ei aina kipeemmin? Mulla supistaa lähes jatkuvaan, ja nää on aika ahdistavia hetkiä, kun maha tuntuu taas viikossa kasvaneen, tai vauva siis. Kaikki ruumiinosat tuntuu melkee läpi, ilman, että edes liikuskelee. Maha jatkuvaan ihan kivi ja PALLO. Siis kattokaa mun profiilista kuva, onko muilla tollasta palloa
? No, toisaalta mä toivonkin, että supistelee päivittäin, ni alkas kypsyttään noita paikkoja. Mulla ollu molemmissa synnytyksissä avautuminen nii tuskasen hidasta. Ja enne synnytystä olen supistellu kipeesti ja säännöllisen epäsäännöllisesti päivän kaks, ei kiva. Tulis vaa sellanen synnytys nyt, että alkas kerralla kunnon suppareilla ja homma etenis suht nopeaan.
Voi että..mä en oikeesti muuta taida enää aatella, kun synnytystä :ashamed: . Enkä kehtaa tota ukkookaan koko ajan piktkästyttää näillä jutuillani..teitä voin härnätä iha luvan kaa
B) .
Jänskää, mitä neuvolassa huomen sanoo, pääsen yhelle toiselle terkalle, sellanen about 30v alalla ollu, eka käyntini kävin hänellä sillo heinäkuussa. Ja saa nähdä, mitä se mun oikee terkka sit seuraavalla kerralla sanoo, kun lukee noi KYSin paperit..se lääkäri tosiaan kirjotti suoraan niinhin, että vois harkita terkan vaihtoa, kun ei tunnu ymmärtävän/antavan tukea tietyissä asioissa tarpeeksi
. Oikeesti, miltä kuullostaa: Se ei edelleenkään muista, tajua, halua muistaa tmv, että tää mun mies ei ole lasteni isä! Isäntä käytti molemmat neidit infulenssa roktuksien toka käynnillä, ni siellä vaa leperteli tytöille, että isin kaa tulivat jne. Muutenki jos tytöt mukana, sanoo niille aina, että kertokaa isille sitä ja tätä.. Juu, isihän tuo niille jo on, mutta jos tytöt itse kutsuu nimellä, ni ei mun mielestä pidä mennä muiden siihen muuta sanomaan. Ku välillä hää on isi, välillä taas iha omalla nimellään oleva hemmo =) . Juu, ja onhan mun nuoremman tytöt tukka sen mielestä harakanperse
..siis terkan. Ei kauheen asiallista mun mielestä..
No vähät tuosta, ei enää kauaa. Onneks en ole ekakertalainen ja osaan luottaa vaistoihini jonniiverra´n. Jos askarruttaa joku, soitan äitipolille Kuopioon
.
Blaablaablaa..sori, puheripuli :headwall: