vierailija
Sama nainen tulee aina jostain ovesta samaan paikkaan kuin K. Tää oli paras.
Sama nainen tulee aina jostain ovesta samaan paikkaan kuin K. Tää oli paras.
Niin eli voi olla vaikka ihan joku työntekijä myös.Sama nainen tulee aina jostain ovesta samaan paikkaan kuin K. Tää oli paras.
Niin eli voi olla vaikka ihan joku työntekijä myös.
Tavallaanhan tämä on totta.Niin eli voi olla vaikka ihan joku työntekijä myös.
Ehkä K tarvii henkilökohtaisen avustajan mukaan kaikkialle ja kotiinsa 24/7.Niin eli voi olla vaikka ihan joku työntekijä myös.
Tarkoitin, ettei se ovesta kulkeminen ole mikään suhteen vahvistus.Tavallaanhan tämä on totta.
Tottahan toki.Niin eli voi olla vaikka ihan joku työntekijä myös.
Jep, ja parasta kun henkilökohtainen avustaja lämmittää sängynkinEhkä K tarvii henkilökohtaisen avustajan mukaan kaikkialle ja kotiinsa 24/7.
Siis joksujen tik tokissa? 2 pv sitten tulleessa sanoo biisin kertovan rakkaustarinasta joka jäi yhden illan mittaiseksi.Lue Stephanie-biisin sanat ja katso sit vaikka mitä B uusimmassa tiktokissa kertoo biisistä. Eipä tuo asia ainakaan mun mielestä kovin epäselväksi jää.
Mutta sanoo samassa, että se olikin yhden illan juttuNiin, osa spekuloi, että B:n sanat Tiktokissa "a beautiful love story, gone south" olisi todiste siitä, että hän oli rakastunut Sadieen
Ei sano, vaan että pieleen mennyt kaunis rakkaustarina on biisissä tiivistetty yhteen iltaan.Mutta sanoo samassa, että se olikin yhden illan juttu
Hei, hyvä kun muistutit! Täytyypä kipaista naapurissa Verotoimistossa koneellaNiinhän se on ollut viimeiset pari vuotta.
Mutta asiaan.
Paljonko NMn tulot olivat 2023
No voisko joku tuoda sitten mieluummin niitä K viime keikkojen juttuja myös näille palstoille? Ja ylipäätänsä juttuja asioista.Sittenhän minulla jäisi kaikki keikkarapsatkin lukematta niinkuin nytkin kaikki K:n viimeisten keikkojen jutut on kirjoitettu vain tuonne, kun ei ole omaa instaa niin eipä tuosta niin paljoa irti saa, enemmän löytää jopa X ja Tumblr ja kyllä minua fanien jutut kiinnostaa. Niin ja luulen, että joksujenkin keikoista kirjoitetaan vaan tuonne, jos sama kaava jatkuu.
Ne hukkuu niin usein sen jankkauksen alle niin ei oikein huvita kivoja juttuja tänne kirjoitella. Kv-discord on kiva paikka, jos et halua siihen shippidiscordiin liittyä ja jodelissakin on usein ihan ok meno.No voisko joku tuoda sitten mieluummin niitä K viime keikkojen juttuja myös näille palstoille? Ja ylipäätänsä juttuja asioista.
Bojan sanoi yhdessä tuoreessa haastattelussa jotenkin että biisejä syntyy parhaiten kun on särkynyt sydän. En muista sanatarkkaan. Kyllä se vain selvästi purkaa tunteitaan biisien tekoon.Minä en ymmärrä miten te luette tota Stephanieta (tai mitään muutakaan biisiä, samaahan ne Bojere-shipparitkin teki Bluzan suhtee) ja sen promo-puheita sinisilmäisesti kuin piru Raamattua. Jos kyseessä olisi oikeasti tunnetasolla merkittävä juttu, niin eihän Bojan sitä toisi noin tarjottimella esiin ja tekisi biisiä, jonka jotkut jopa ymmärtävät vitsiksi.
Bojanin tavoitteena on myydä omaa musiikkiaan ja bändiään. Jokereiden suurin fanijoukko on teinitytöt tai ylipäänsä nuoret naiset, niille on helppo myydä tämä riipaiseva rakkaustarina ja vielä viitata siinä juurikin tämän faniryhmän tuntemaan kuuluisaan Stranger things -tähteen. Biisille huomiota ja streamauskertoja, kyllä Bojan ja Joksut tämän homman osaa. Ei siinä mitään, sehän niiden homma on. Mutta jos oikeasti olisi sydän särkynyt ja kaipailisi vielä Sn perään, niin ei todellakaan tällaista biisiä olisi tehnyt ja tuonut julki näin pian oletetun suhteen jälkeen.
Kuvamuokkaus on ainakin taattua Jan Peteh -laatua.Kukahan Joksuista on Saksassa, kun saksankielinen mainos storyn kuvassa?
Ehkä toi kuva on otettu silloin, kun Jan oli Saksassa?Kukahan Joksuista on Saksassa, kun saksankielinen mainos storyn kuvassa?
Se on sanonut samaa joissain vanhoissakin haastatteluissa. Toki taiteilijat purkavat tuntojaan luovaan työhönsä, mutta ei ne lopputulokset silti suinkaan aina ole ammennettu suoraviivaisesti omasta elämästä. Itse asiassa varmaan hyvin harvoin on niin.Bojan sanoi yhdessä tuoreessa haastattelussa jotenkin että biisejä syntyy parhaiten kun on särkynyt sydän. En muista sanatarkkaan. Kyllä se vain selvästi purkaa tunteitaan biisien tekoon.
Mut ei se aiemmin ole yhtä suoraan tuonut esille että tuo on hänen tarinansa.Se on sanonut samaa joissain vanhoissakin haastatteluissa. Toki taiteilijat purkavat tuntojaan luovaan työhönsä, mutta ei ne lopputulokset silti suinkaan aina ole ammennettu suoraviivaisesti omasta elämästä. Itse asiassa varmaan hyvin harvoin on niin.
Tässä luot nyt kyllä taas kuvaa B:stä taas jonain ihme pyrkyrinä, itse en usko B:n ajatelleen mitään S:ään yhdistämistä ja suosion hakua hänen kauttaan ollenkaan. Se on kuinka sinä itse tulkitset, moni muu taas näin ei tee. Lisäksi on ystävä ja kollega niin usko B:n haluavan mitään suhteen kuvittelua tähän, kun on niistä juoruista kiusaantunut, eikä niitä S shippaajia edes ole niin paljoa.Minä en ymmärrä miten te luette tota Stephanieta (tai mitään muutakaan biisiä, samaahan ne Bojere-shipparitkin teki Bluzan suhtee) ja sen promo-puheita sinisilmäisesti kuin piru Raamattua. Jos kyseessä olisi oikeasti tunnetasolla merkittävä juttu, niin eihän Bojan sitä toisi noin tarjottimella esiin ja tekisi biisiä, jonka jotkut jopa ymmärtävät vitsiksi.
Bojanin tavoitteena on myydä omaa musiikkiaan ja bändiään. Jokereiden suurin fanijoukko on teinitytöt tai ylipäänsä nuoret naiset, niille on helppo myydä tämä riipaiseva rakkaustarina ja vielä viitata siinä juurikin tämän faniryhmän tuntemaan kuuluisaan Stranger things -tähteen. Biisille huomiota ja streamauskertoja, kyllä Bojan ja Joksut tämän homman osaa. Ei siinä mitään, sehän niiden homma on. Mutta jos oikeasti olisi sydän särkynyt ja kaipailisi vielä Sn perään, niin ei todellakaan tällaista biisiä olisi tehnyt ja tuonut julki näin pian oletetun suhteen jälkeen.
Kyllä aika köykäinen rakkaustarina on ollut, jos tällaisen biisin sen päätyttyä tekee. Mä en kyllä oikein ymmärrä tätä kuviota, kun jotain heillä näyttäisi olleen viritteillä ja jo senkin pitäisi olla syy siihen, että B pysyisi hiljaa. Entä jos suhde jatkuu, siinäkin tapauksessa kuvittelisin B n olevan siitä hiljaa. Kuinka moni joksujen faneista edes tietää Sadiesta, siis kuinka paljon joksut hyötyy S yhteydestä.Minä en ymmärrä miten te luette tota Stephanieta (tai mitään muutakaan biisiä, samaahan ne Bojere-shipparitkin teki Bluzan suhtee) ja sen promo-puheita sinisilmäisesti kuin piru Raamattua. Jos kyseessä olisi oikeasti tunnetasolla merkittävä juttu, niin eihän Bojan sitä toisi noin tarjottimella esiin ja tekisi biisiä, jonka jotkut jopa ymmärtävät vitsiksi.
Ne tulevat pisamista, ei Sadieen yhdistämisestä. Eihän ne naiset ole olleet edes Sadien näköisiä.No ei tunnu nyt haittaavan yhtään että on yhdistetty Sadieen kun jakelee fanartia missä Stephaniella on punaiset hiukset.