V
vierailija
Vieras
Mut ei se aiemmin ole yhtä suoraan tuonut esille että tuo on hänen tarinansa.
Onko Bojan suoraan sanonut, että on hänen oma tarinansa. En ole ihan kaikkia haastatteluja katsonut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mut ei se aiemmin ole yhtä suoraan tuonut esille että tuo on hänen tarinansa.
Mutta se mitä on nähty ulkopuolelle tukee tuota tarinaa. Mä en ymmärrä mitä syytä sitä on epäillä mitä hän sanoo. Rakastui mutta suhde meni mönkään. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Elämä on välillä sellaista.Tuon kaltainen lausunto voi ehkä vaan olla sitä varten, että sillä saa kuulijat pähkäilemään, onko kyse Bojanin omasta sydämestä.
Puhelee sen verran ympäripyöreitä, ettei sitä suoraan voi noin tulkita.Onko Bojan suoraan sanonut, että on hänen oma tarinansa. En ole ihan kaikkia haastatteluja katsonut.
Ei viitattu K:n sormiin mitenkään. Luin ja oon eri.Lue Marraskuun Hymylehti.
Ei varmaan sanatarkkaan mutta sanoisin, että aika suoraan viitannut siihen suuntaan.Onko Bojan suoraan sanonut, että on hänen oma tarinansa. En ole ihan kaikkia haastatteluja katsonut.
Minusta biisin idea on hyvä, mutta ei siinä suurta draamaa ole voinut olla, jos tuollainen biisi syntyy. Jo tuo lausahdus, ettei rakkaus ja onni ole häntä varten, tuntuu niin epäuskottavalta, kun vertaa siihen, miten onnelliselta B on näyttänyt. Tietysti aina voi näytellä, mutta epäilen silti.Bojan sanoi että biisin piti olla kevyt rakkausbiisi mutta osoittautui että rakkaus ja onni eivät ole häntä varten ja biisistä tuli surullinen. Tosi toimivalla tavalla saivat tuon humoristisen keveän alun muutettua surulliseksi ja pidettyä sellaisen itseironian siinä. Musta se on loistobiisi ja tarina siitä miten biisi syntyi käy järkeen, kun miettii miltä ne tapahtumat on ulkopuolelle vaikuttaneet.
Monessakin kohtaa, mm. haastattelu, tiktok, stoorit.Ei varmaan sanatarkkaan mutta sanoisin, että aika suoraan viitannut siihen suuntaan.
Onko Bojan suoraan sanonut, että on hänen oma tarinansa. En ole ihan kaikkia haastatteluja katsonut.
Voi sitä olla muuten onnellinen elämässään, mutta kokea että kun rakastuu, se ei ikinä onnistu ja olla siitä asiasta surullinen.Minusta biisin idea on hyvä, mutta ei siinä suurta draamaa ole voinut olla, jos tuollainen biisi syntyy. Jo tuo lausahdus, ettei rakkaus ja onni ole häntä varten, tuntuu niin epäuskottavalta, kun vertaa siihen, miten onnelliselta B on näyttänyt. Tietysti aina voi näytellä, mutta epäilen silti.
Kaikki B:n biisit kertoo K:sta, koska hänellä ei ole muuta elämää ja ajattelee joka ikinen sekunti K:ta.
Ulkopuolelle ei ole kyllä nähty mitään tuollaista. Nuo rakastumiset ja mönkään menneet suhteet on kaikki täysin kuvitelmaa.Mutta se mitä on nähty ulkopuolelle tukee tuota tarinaa. Mä en ymmärrä mitä syytä sitä on epäillä mitä hän sanoo. Rakastui mutta suhde meni mönkään. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Elämä on välillä sellaista.
Tää aamupäivä oli aika hulvaton parhaimmillaanLuen ketjua jälkikäteen ja hitto kun naurattaa nää jotkut tosi osuvat servaukset.
Mä en muista tällaista ollenkaan.Onko Bojan suoraan sanonut, että on hänen oma tarinansa. En ole ihan kaikkia haastatteluja katsonut.
Justhan tuohon laitettiin yhdestä haastattelusta sitaatti.Mä en muista tällaista ollenkaan.
En minäkään usko tälläiseen, siis, että olisi ollut rakastunut S, kavereita ovat koko ajan olleet.Ulkopuolelle ei ole kyllä nähty mitään tuollaista. Nuo rakastumiset ja mönkään menneet suhteet on kaikki täysin kuvitelmaa.
“The song was originally written as a happy song, but in the end, it turned out that ‘happiness ain’t built for people like me, and love ain’t built for people like me,’ so it ended up with a sad twist,” admitted Bojan Cvjetićanin, adding, “It’s a song about a night when I met and lost the love of my life.”Mä en muista tällaista ollenkaan.
Musta näyttää että vaikka hän pitäis tiedotustilaisuuden asiasta jotkut ei haluaisi uskoa sittenkään. Ja samapa se, uskoo kuka uskoo.Ulkopuolelle ei ole kyllä nähty mitään tuollaista. Nuo rakastumiset ja mönkään menneet suhteet on kaikki täysin kuvitelmaa.
Aivan varmasti saa ja ehkä tuossa ajassa ei vielä ehtinyt syntyä kovin syvää suhdetta. Jos sellainen loppuu, kyllä se yleensä vie mielen aika matalaksi, eikä siinä voi erotella asioita niin, että muu elämä on onnellista.Voi sitä olla muuten onnellinen elämässään, mutta kokea että kun rakastuu, se ei ikinä onnistu ja olla siitä asiasta surullinen.
Ei nyt ehkä kannata ottaa tuotakaan ihan sanatarkasti. Toki Bojan käyttää siinä minä-sanaa, koska laulussakin sellainen on. Onhan se esim Ne bi smelistäkin sanonut että on tositapahtumiin perustuva, mutta ei sitä silti pettäjäksi epäillä, vaikka siinäkin pettäjä on se laulun minä-kertoja.
Joo nää on tän ketjun suola, hihittelin eilenkin näille juna-, bussi- ja kanoottikeskusteluilleLuen ketjua jälkikäteen ja hitto kun naurattaa nää jotkut tosi osuvat servaukset.
Miksi sen olisi pitänyt näkyä ulkopuolelle? Jos B sanoo Stephaniesta noin niin silloin se on noin. Ei sun tarvitse kaikkia sen elämänkäänteitä tietääUlkopuolelle ei ole kyllä nähty mitään tuollaista. Nuo rakastumiset ja mönkään menneet suhteet on kaikki täysin kuvitelmaa.
Mediatiedotteesta.Justhan tuohon laitettiin yhdestä haastattelusta sitaatti.
Musta taas vaikuttaa että vaikka se pitäisi tiedotustilaisuuden siitä että näin ei ole tapahtunut, sitä ei uskottaisi. Eiku hetkinen, sehän on jo kertonutkin sen.Musta näyttää että vaikka hän pitäis tiedotustilaisuuden asiasta jotkut ei haluaisi uskoa sittenkään. Ja samapa se, uskoo kuka uskoo.