pöhinä Vauvan vaatteissa se mikä pätee toiselle, ei välttämättä päde toiselle ja oman tapansa löytää parhaiten kokeilemalla erilaisia vaihtoehtoja. Kannattaa tosiaan ostaa jokaista laatua ainakin se yks kappale, ja hommata lisää sen mukaan, mikä teille tuntuu sopivan. Itse olen tykännyt pienillä kietaisubodeista, ja laadukkaista "kirjekuori"kauluksellisista malleista. Halvat kirjekuorimallit aukeaa eka käyttökertojen jälkeen
Potkuhousuja olen käyttänyt lähinnä yöllä, enemmän tykkään kuitenkin öisinkin kokopotkupuvuista. Mahdollisimman erilaisia ja laadukkaita vaatteita kuitenkin ostaisin.
Hissukka Seurakuntien toiminta on periaatteessa kaikille tarkoitettua ja ilmaista, joten kuntarajoilla ei pitäisi olla merkitystä, kuten ei silläkään kuuluuko itse kirkkoon vai ei. Sitäkin kuulee joskus väitettävän... Uskaltaisin mennä kysymättä etukäteen
(.) neuvolassa käyty tänään ja onneksi ei supisteluista ollut mitään haittaa aiheutunut. Se limaklöntti säikäytti, mutta täytyy viedä fluorinäyte, josko sitten joku oireeton tulehdus...
rr 109/68
hb 118 (ei ole vielä tarvinnut rautaa aloittaa)
symf. 18 eli keskikäyrällä mennään
sydänäänet 150 (välillä 160, tyttöääniksi taas veikkailtiin
)
Painoa tullut kuukauden aikana 2,5kg
ja koko aikanakin vain 200g enemmän! Toisaalta ei haittaisi tuo painontulo, koska bmi oli alussa vain 17.
Jokohan uskaltais taas lenkkeilyn hiljakseltaan aloittaa, jos ei nuo supistelut mitään aiheuta. Olo ei oo niin hyvä, jos paino nousee kovin pikaisesti ja vois auttaa tähän tolkuttomaan väsymykseenkin.