**Helmikuun Helmet** lokakuu

Tohon listaan voi mutkin lisätä eli la:21.2 ja viides lapsi ja Tays!
Noniin 20 viikkoa olisi nyt pulkassa ja nyt alkaa tuo selkä taas reistaamaan ja siittä se sitten päiväpäivältä pahenee.. :kieh: noh,turha rutista kun pullat on jo uunissa!Väsyttänyt on aikalailla ja nämä sadekelit ei sovi meikäläiselle tässä tilassa ensinkään:hiki valuu ja on huono olo!
Tukivöitä olen aiemmissa raskauksissa kokeillut jos minkäkin sorttista,mutta jostain syystä ne on jääneet tosi vähälle käytölle,nyt hommasin tollasia raskausajan tuki alushousuja ja nämä on huomattavasti paremmat mun makuuni!
Jaaha,juniori sai jonkun raivarin taas..täytyy mennä...

Mielikki+Eino 20+0

Heippa pitkästä aikaa!!

Lueskellut oon kyllä lähes päivittäin mut oon jotenkin laiska kirjottamaan..Jos nyt yrittäisin pari riviä.

Onnea ultra kuulumisista kaikille siellä käyneille,itse menossa maanantaina ja kovasti jännittää,toivottavasti muksija näyttää haaruksensa!
Täällä ei onneksi ole ollut mitään "häiriöitä" tai syysmyrskyjä kuten maaliskuisten pinossa,osa mammoista jopa poistunut pinosta!!

(.)Maha on jo ISO ja mammahousut olleet käytössä jo kauan.Potkuja ja tökkimistä tuntuu päivittäin ja isi ja tuleva isosiskokin muksauksia tunteneet.selkä kipeytyy herkästi mutta samoin myös edellisissä raskauksissa ja anitan tukivyö käytössä lenkillä ja shopailureissuilla.
Vaatteita olen ostellut jo muutamia :LOL:! Kaapillisen!! Bodyja ,potkuhousuja,potkupukuja,sukkia ja nallehaalarin (esin jumboreissuille).Ultran jälkeen,jos sukupuolen saan tietää menen ostamaan kotiintulovaatteet.

Terkuin

Hanni & Helmi 19+1 (puolivälikahvit lähenee!!!)

Ai niin jos joku vois muuttaa mun LA:N 27.2 ja et kolmas olis tulossa! Kiitos!!

Onnea Tillukas ja Napsuh hyvistä ultrakuulumisista! Ja samoin Äitsy, ihanaa, että vauvan sydän ja syke oli kunnossa =)

Mulla on alkanut toden teolla tuo ristiselkä vihoittelemaan, onneks kipu ei vaivaa muuta kuin töissä... Vielä en aio kuitenkaan sairaslomaa pyytää, yritän niin kauan sinnitellä kuin mahdollista. Ei täs enää oo kuitenkaan ku 2,5 kk töitä, kun joululoma alkaa 22.12. ja sit ylityövapaat perään ja sit ÄIPPÄLOMA B)

Mukava lukea hyviä ultrakuulumisia, ja onnea matkaan sinne meneville!

tukivöistä mulla ne auttaa kans just sen verran kun kaapissa voi :whistle: Tosin supistusherkälle kohdulleni ovat kyllä ennemminkin olleet haitaksi kuin avuksi kipeytyneelle selälle ja alas painavalle mahalle...

joku oli ultrassa ihemetellyt puolivälisen pientä mahaa. Mulla ei kans kyllä sitä paljon oo, tai se jotenkin häviää alas lantioon ;) Vasta uimahallissa veli oli vähän ounastellut pyöristyneen olomuotoni syitä - viime viikonloppuna! Toinen vaimoineen ei mitään osannut aavistella vaikka kyläiltiin edellisenä viikonloppuna... Vain pillifarkut ei mee lantiosta enää jalkaan :LOL: mutta vähän löysemmät normihousut ovat edelleen käytössä.

sairaslomasta Mullekin jo neuvolassa ehdotteli, mutta yrittäjänä en oikein lomalle pysty kuin pakon edessä :( Yritän ottaa töissä rauhallisemmin, tänäänkin nostin ison laatikon farkkuja rekan kyytiin ja hyppäsin pois lavalta :ashamed: Mulla joululoma alkaa 23.12. ja loppuu oikeastaan 2.1., mutta äippäloma alkaa 4.1, joten enköhän jotenkin järjestele nuo muutaman päivän.

zuku kyseli oulun seudulta olevia. En ihan läheltä, ja pohjoispuoleltakin vielä, mutta Ouluun kuitenkin erikoisostoksille, äippäpolille ja synnyttämään :)

Pojat keksi muuten meidän maha-asukille nimen: Rudi Hassan :LOL: :LOL:
Oli niin hauska, että pakko käyttää, vaikka tyttöä kaikki mulle veikkaavatkin.

neulomisesta vielä. Mistähän kannattais aloittaa, kun on eläissään vaan parit sukat ja yhden neuleen neulonut?

piipero Alapää on turvoksissa täälläkin. Mies ei kyllä ole huomannut mitään, ainakaan ei ole sanonut :ashamed: Kyykistellessä tuntuu, että kohta värkki räjähtää :| Ja välillä tosiaan vihlasee, mutta kai se on niitä liitoskipuja nekin.

Mielikki Pullat uunissa :p Miun rupes tekemään mieli pullaa |O |O Mie olen niin mielitekojeni johdateltavissa :( Pari päivää on pitäny saada sirkusaakkosia.

Tillukas Ettei siulla vaan olis B-vitamiinin puute, kun vedät nuita banaaneja nuin kamalasti :/ Syötkö mitään monivitamiinivalmistetta?

Tuttemui Rudi Hassanhan on ihan kiva nimi tytöllekin :D

Kiin ja My 22+3

Kiitos tuttivieroitusvinkeistä! =) Lyhensin tuttia nyt entisestään, mutta edelleen tyttö siihen päättäväisesti tarttuu hampaillaan ja nauraa, kun saa puhalleltua kivasti läpi... :D Kokeilen tuota asteittain lyhentämistä ensin, täytyy sitten vaan ottaa kokonaan pois jos se ei toimi.

Tuota valkkaria tulee täälläkin paljon :x ja milloin minkäkin laista. Oli tosin hiiva tässä, joten varmaan vaikutti, nyt onneksi parantunut. =) Kyllä se ehti vaivatakin, kaikkiaan 7 viikkoa meni ennenkuin kunnolla parani ja alapää oli koko ajan ihan haavoilla. :kieh: Nyt en ihmettele enää mitään mitä tuolta alapäästä tulee niin kauan kuin ei liiku, pidä ääntä tai ole verta. :whistle:

:attn: Kellään kokemusta tällaisesta: :attn: tänään oli aamulla tosi outo tunne tuolla sisäosastolla, kuvittelisin että lähinnä kohdunkaulan tienoilla... poltteli ja vihloi, mutta ei kuitenkaan supistanut samalla. Makailin sängyssä kunnes meni ohi, mutta jäi mietityttämään... ties mitä mahakipuja on kyllä ollut, mutta ei tuollaista ennen. :/ Ei liitoskipuja, tuntui ylempänä, eikä kohdunkasvamiseen liittyvää koska siihen nähden taas liian alhaalla. Ensi viikolla on neuvola, täytyy siellä kysäistä...

Hissukka rv22+3

Hissukka, meillä kakkoselta otettiin tutti pois tullein leikkelemällä :D Aika kauan se lutkutti sitä tutinretaletta, mutta kyllä se sitten jäi lopulta =)

Jeejee...tänään tuli Kelalta päätös, että äitiyspakkaus on myönnetty :D :D Nyt kuumeisesti oottamaan millon pakettikortti saapuu postilaatikkoon, että saan hakea :D

Olikos kukaan muu meidän pinosta vielä jäänyt saikulle loppuajaksi?? :wave:
Aika tuntuu matelevan...

Joo, ja meidän Lindexistä oli ne toppapussukat loppnu, olisin eilen ostanu!!!!! :'(

Heipsuli kaikille!

Noviisi täällä miettii kaikenlaista... Sellaista nyt pohdin, että kun kyseessä on talvivauva, niin olisko sukkahousujen hankinta vauvalle hyvä idea? Vai onko ihan syvältä ideana? Kertokaapa kokeneemmat, oletteko käyttäneet vauvoilla sukkahousuja vai olisiko ne puolipotkarit/potkarit HELPOMMAT käyttää?

Onko kellään muulla sellainen olo, että helmikuu ei tule ikinä vaikka tuntuukin, että yleisesti otettuna aika menee hirveän nopeasti???! Siis, olikohan tuo nyt ihan viisaasti esitetty... Siis, että millään ei malttais odottaa siihen, että saisi sen oman vaavin syliinsä... äidinvaistotko heräilemässä?

heissan :wave:

huonosti nukuttu yö takana, koko päivä menny punaselle ristille. käytiin sentäs avoimessa mut sielläki lojuin sohvalla ku oli tilaisuus :whistle: mulle ei noi retaferit sovi ollnekaan tai ainaki niistä oletan näitten mahakipujen johtuvan. välillä vetää ummelle ja välillä on pakki ihan sekasin niinku eilen ja tänäänki vielä :/ sano neuvolassa et ton ne voi tehdä. vaihdan obsidaniin kun siitä ei ainakaan viimeks tullu mitään. mulla hemppa oli kyllä 125 vaikka aika usein unohtelen noi raudat et jonku aikaa oon nyt ilman. saan kaverilta sen jäljelle jääneet obsidanit ni ei tartte ostaa ainakaan vielä.

goldy: kokeilemallahan sen löytää et mitä tykkää vauvalla käyttää kun mitä oon täällä ja muualla lukenu ni maut vaihtelee hirveesti :) mä oon käyttäny molempia, tosin sukkahousuja en vauvalla mut tältä pohjalta sanoisin että puolipotkarit on helpompi pukea. ite oon haalinu niitä ja tavan potkareita sekä bodeja ja kietasupaitoja. kietasubodeista tykkäsin sillon kun poika oli pieni, helpot pukea ja suojas myös selän kun ei päässy nousemaan ylös niinku kietasupaita.
ite välillä ootan kauheesti helmikuuta ja välillä oon onnellinen et sinne on vielä pitkä aika. ekaa oottaessa enempi toivoin et syntyis jo, nyt on ristiriitasia tunteita sen takia et oma jaksaminen ja esikoisen suhtautuminen pelottaa niinkun moni muukin täällä on kertonu pelkäävänsä.

jahvetti: eiköhän lähetä kahville joku päivä? :whistle:

ja sitte vähän nolompi kysymys :ashamed: seksistä yllättäen ja asennoista, nyt kun mahaa alkaa jo olemaan enempi niin mikä on se paras asento? galluppia tytöt :whistle: B)

Tyttiliini
Kiitos muruset tuhannesti valaisevista valkovuotokertomuksista B) Käväisin vielä päivystyksessä eilen illalla, kun tuli palaverissa hirvittävän kipeäksi vatsa ja kun lähdin hakemaan esikoista päiväkodista duunin jälkeen, en meinannut pystyä kävelemään. Kysyin sitten lääkäriltä kivuista ja valkkarista. Kivut ei sen mielestä olleet vakavia, kun paikat olivat ihan kunnossa ja vauva samaten (lukuunottamatta sitä ikuista hematoomaa, joka ei kait ikinä aio sulaa pois grrr). Ja valkovuodosta se sanoi, että kyllä se voi olla ihan minkälaista tahansa, että ainoa, johon pitää erityisesti kiinnittää huomiota, on paha haju tai sitten se, jos tulee hirveästi juoksevaa vuotoa. Siksi siis, ettei ole lapsivettä. Enpä tiedä, esikoista odotellessa mulla oli jatkuvasti sellasta ihan vetistä vuotoa, mutta olin onnellisen tietämätön oikeastaan kaikesta, enkä huolestunut ;)

Hilunen, mä ajattelin ryhtyä esikoisen kanssa nyt shokkiterapiaan ja siedätyshoitoon. Pakkohan sen on tottua, joten yritetään nyt nähdä tota mun pikkuista siskonlasta mahdollisimman paljon. Kutsuin ne tänäänkin kylään ja vielä varmemmaksi vakuudeksi mun hyvän ystävän, jolla silläkin on vauva. Ja toisaalta taas pitää muistaa kehua ja helliä esikoista oikein kunnolla. Yks mun ystävä sanoi, että kyllä esikoiselle sitä huomiota pystyy antamaan, se tapahtuu sitten kuopuksen kustannuksella, mutta kuopus ei siitä kärsi, kun ei paremmasta tiedä.. Niin kait se on.

Tuntuu ihan tyhmältä ensin pelätä, että selviytyykö vauva, ja sitten seuraavaan hengenvetoon huolehtia, miten me selviydytään, jos vauva selviytyy! Hohhoijaa että sitä osaa olla vauhko.

Mukavaa viikkoa kaikille, toivottavasti flunssat sun muut talttuvat pian. Niin ja onnea kaikille, jotka taas olivat saaneet hyviä ultrauutisia!

Heippa taasen ja kiitos niille jotka vastailivat kysymyksiini.. Otin rinnan mustasta vuodosta yhteyttä neuvolaan ja huomenna meen labrakokeisiin ja ens viikolla lääkärille. Tutkivat prolaktiiniarvoja ja kilpirauhasia.. Huomenna myös rakenne ultra ja hieman jännittää..

Bedluna 19+1

Cruella....Tuohon seksi kyssäriin niin, kyllä se nainen alla mies päällä aseto on jo aikas huono.
Me ollaan tykätty nyt takaapäin, sivuttain ja niin, että mä päällä.
Vähänkö noloo täällä kertoa asentojaan :D :ashamed: :D
bedlunalle78 Onnea huomiseen ultraan :wave:
Ja hienoa, että muilla ultrassa käyneillä on ollut kaikki hyvin =)
Ja Jahvettiko se jo kohta saa pakkauksen, vähänkö olen kade :p

SEE
Onnea kaikille hyvistä ultra/neuvolakuulumisista!
Hilunen: Onnea huomiseen ultraan, tulethan heti kertomaan kuulumiset!
Kiitos kaikille jotka toivotelleet paranemisia!

Täällä kuume & oksu viimein helpottaneet. Eilen oli jo kuumeeton päivä joten tänään mentiin anopin kanssa katsomaan vaunuja. Päädyin Emmaljungan City Crosseihin ja niihin siis kova koppa + hoitolaukku+jalkapeite rattaisiin. Tosi näppärät ja kätevän tuntuiset olivat. Käytiin myös lastentarvike kirppiksellä ja mukaan tuli sylillinen vaatteita, sekä siellä oli myös avain uusia ilmeisesti jonkun itsetekemiä peittoja , tyynyjä jne. jotka oli aivan ihania pakko oli ostaa peitto ja koristetyyny. Nämä siis ekat ostokset mitä olen tehnyt eli tähän asti olen pystynyt itseni hillitsemään, pitää nyt yrittää hillitä itseä ettei nyt ihan älyttömyyksiin mene tää shoppailu.
Masussa touhu käy kovana, varsinkin kun pitäisi itse käydä nukkumaan niin kaveri on niin vilkkaalla päällä ettei nukkumisesta tule yhtään mitään. Eilen illalla käskin miehen leikkisästi jo pienokaista komentamaan ja mies sanoi että jos et ole kunnolla et saa nimeä, naurettiin ihan älyttömästi. Eipä tuntunut komentamisesta olla hyötyä kun vauhti vaan kiihtyi
:LOL:
Tälläistä siis meillä :D

T:SEE rv 20+6

heippa äipät pitkästä aikaa.Joka päivä mä täällä oon käynny lukemassa teijän kuulumisia mutta ite oon päivän päätteeks niin poikki että toi kirjautuminen tuntuu jotenkin niin vaivalloiselta :whistle:
Mulla olis sitten huomenna toi niin kauan odotettu ultra :D Ja tietysti toivon että näkyis nyt sitten kumpi sieltä on tulossa.Hiukan kyllä harmittaa kun mies just ilmotti että ei pääsekkään mukaan kun töissä on kiire :headwall: (taas sen arvojärjestys) :'( Hiukan ottaa päähän.
Oli kiva esittää että ei harmita ollenkaan,hittoa mä sille mee sanoo että ottaa päähän ja kovaa kun tietää sen jo kuitenkin etukäteen.
Duin eli niin täällä.Maha senkun kasvaa ja potkut senkun kovenee.
Oon huomannu että kohta toi napakin taas pullahtaa esiin :D

Kaikille onnea hyvistä ultra kuulumisista :flower:
Katotaan jos huomenna jaksan tulla kertomaan kuinka meillä massussa voidaan.

melon rv 20+4

Eipä näytä meiltä mammoilta huolenaiheet loppuvan. Minä esikoistani odottamassa ihmettelen, että miten sitä esikoisen kanssa oikein pärjää ja miten elämä muuttuu. Jo lapsia omistavat tuntuvat niin "viisaille".... totuus taitaa olla että joka kerta hieman jokainen jotain pelkää ja pohtii... ;)

Minä kipasin taas sieneen ja nyt odottaa puhdistusta lähemmäs 10 litraa suppilovahveroita :LOL: Kyllä oli ihana tuoksu metsässä. Ilma on täällä Helsingissä sumuinen ja sateinen, mutta puissa on aika hienot värit.

Pitäisi jaksaa lähteä vielä hoitamaan "sosiaalista elämää". Olen ollut niin mökkihöperöitynyt, että on ihan pakko riuhtaista ittensä täältä kodin suojista.

Minulla on edelleen intohimona "perinteiset ruuat", joten nyt lämmittämään perunamuussia, jauhelihakastiketta ja raakaraastetta kyytipojaksi!

Seksigallup: meillä on seksi aika harvassa... :ashamed: Minun syytäni kaikki...en kyllä ole ole koskaan mikään seksipeto ollut... voi mies parkaa, mihin on päänsä pistänyt. Henkisesti ollaan kyllä lähestytty toisiamme tosi paljon näinä kuukausina. Ei olla jaksettu tiuskia toisillemme tai tapeltu. On niin ihanaa kun toinen tuntuu läheiseltä ja on täysillä mukana tässä projektissa.

Nyt pistämään hieman punaa poskille. Vaatetusta ei "onneksi" tartte miettiä. On tasan ne yhdet housut, jotka mahtuu ilman kiristystä!

Goldy minusta tuntuu kans että *helmikuu* ei tuu koskaan, vaikka aina ku kuu vaihtuu niin pitää aina ällistellä että kylläpä taas nopeasti kuukausi meni.. :D

Seksigallup: meillä mennään samoilla linjoilla Pupin kans, seksi ei pahemmin kiinnosta, mies kyllä käy kierroksilla, mutta minua välillä ihan yököttää pelkkä ajatuski ja se on miehelle kyllä rankkaa.. :ashamed: mut eipä sen auta muu ku kestää tilanne kuin mies..

Tänään oli taas neuvola, sain todistuksen kelaa varten ja piti heti kiikuttaa se sinne nyt vaan odotellaan pakkasta! :D Tänää ei ole supistellut kun muutaman kerran! JEE!!! ;) Jospa tästä levosta on tosiaan hyötyä.. Kaikki oli ok vauvan syke 160... ja potkiskeli valtavasti ettei meinannu saada mitattu mikä se kohdunpohjan korkeus nyt olikaan.. jotain 21-22 cm toukan liikkeiden tahtiin... :whistle: paino oli puonnu mulla melkein kilon :eek: vaikka tuntuu että olen vaan maannut ja syönyt kun possu. :ashamed: Tässä kuussa on vielä kaksi käyntiä toinen polilla ja toinen neuvolassa ;) Ihan hyvä että nyt tiheemmin pitää käydä tarkkailevat ettei toukka ota varaslähtöä! Kerrankin on parempi mieli :D Tämmöstä tähän iltaan ja kohta saunaan :wave:

Tarppa ja tyttötoukka 22+2

Ja unohdin JIPII; meidän ala oli päässyt sopimukseen palkkaneuvotteluissa parin vuoden ajalla 11% palkankorotus ja ensivuoden alusta 3kk palkallinen äitiysvapaa... :D

Minkä kokoinen hattu sopii vastasyntyneelle? :whistle: :ashamed:
Mä kävin ostamassa itelleni alushousuja ja tottahan toki piti mennä näpräämään vauvan vaatteita.. ja mukaan tuli sitten 50cm pitkähihainen body sekä samankokoiset plyysihousut. Hattujakin kattelin mutta sit aloin epäilemään vauvan pään kokoa ja hatut jäi ostamatta.

Meillevauva 35cm on suunnilleen vauvan pipo syntyessä :wave:

Seksigallup Mie en oikein seksistä perusta. Puoliväkisin sitä tulee harrastettua, että sais edes joskus tuo miesparka :ashamed: Siis mies ei vonkaa vaan mie tarjoan vaikka itteä ei oikein huvittais. Alkuraskaudessa hyrräsin kuin höyryjuna ja kokoajan piti olla saamassa :p Nyt on ihanaa vaan helliä, silitellä ja suukotella :heart:
Lähetyssaarnaaja on tukala, mutta muutkaan asennot ei houkuttele, kun niissä maha ja tissit jokatapauksessa hölskyy, tekee kipeetä ja jälkeenpäin supistaa :( Mies kyllä yrittää olla kovin hellä :heart:

Frigidi-Kiin ja My 22+3

Noppeesti käväsemässä...

Victoria Crown: Mikä tuo hahtuvainen kosteusalusta on? Onko siihen ohje jossain? Voisin vinkkasta anopille siitäkin... :whistle:

Ihanaa, Jahvetti sä saat pakkauksen kohta! =) Mä en millään malta oottaa... Laitoin äippälomapaprut tiistaina menemään, mutta meillä paprut kiertää ekku oman palkanlaskijan kautta, joka sitten laittaa ne eteenpäin Kelaan. Eli en tiiä, millon saan pakkauksen... :(

Kävin tänään Sokkarin kolme + ykkösillä, mutta en löytäny mitään kivaa vaaville, ihmeellistä... :whistle: Kummipojalle ostin Ratian autobodyn. On ihan kivan näkönen, ja saadaan se sit varmaan tulevaisuudessa ittelle lainaan... :whistle:

Petipuuhat ei oo täälläkään kiinnostanu aikoihin... :| No, eiköhän ne ala taas kiinnostamaan joskus...

Sitten kysymykseen, jota olen pohtinut aina välillä ja tänään taas pitkäänkin: Mistä te ostatte talvitakit ittellenne? Tavan kaupoissa ei ainakaan oo vielä näkyny sopivia, eikä tuolla Lindexilläkään mammamallistoissa viimeks ainakaan ollu. Voihan se olla, että sinne on tulossa niitä. Ei viittis ihan hirveesti sijoittaa, mutta pakkohan se joku takki on ostaa. :/

kuulemisiin,

evaellen & helmieemeli 22+1

Evaellen, miksi paperit täytyy kierrättää palkanlaskijan kautta? Mulle Kelassa sanoi, että he saavat palkkatiedot suoraan verotoimistolta.
Jos mä joutusin työmaan kautta noi viemään, niin saisin päätökset varmaan, kun tää lapsi olis 10-vuotias!!!! |O Niin hyvin siellä hommat pelaa ;)

Tosin luin äsken muissa asioissa TESsiä ja satuin kattoon äitiys yms juttuja sieltä, niin meillehän vissiin maksetaan täysi palkka ekoilta 72 arkipäivältä..?? :eek: :eek: Olin kyl siinä uskossa, että ei makseta! Pitää huomenna selvittää asiaa...ja jos näin on, niin mennä Kelan kautta selvittää asia myös =)

Cruella, pitää vaan löytää sopiva aika ja paikka mikä käy :D

Meillevauva, jos oikein muistan, niin meillä on syntyessään pipon koko ollut 35cm, 32cm ja 35cm...eli tooosi pienen pipon sille vastasyntyneelle saa ostaa :D
Itse ostin Kappalista sellaisen ihanan pörröisen myssyn, jossa narut tulee kiinni ja ihanat pienet korvat siinä, tosi ihana :D Kokoa siinä ei kyl ollu, mut sellanen vastasyntyneen koko olis =)

Mä oon nyt koittanu kovasti miettiä, että mitä kaikkee sitä nyt sitten pitäs hommata noiden vaatteiden lisäksi...ei sitä enää neljännellä kerralla muista :LOL:
Rintapumppu ainakin ehdottomasti, harsoja lisää, liivinsuojia...öööööh :LOL: Mitään ns. turhaa en aio etukäteen nyt ostella :whistle: Saa nähä miten hyvin pitää, nyt kun aikaakin on ;)

Jahvetti 23+0, jo 24. raskausviikko käynnissä :heart:

Evaellen:

http://www.kolumbus.fi/wilhelmiina/neuleohjeet.htm

^tuolta sen keksin, lankana tosin lanoliinilanka mut täältä päin sitä ei saa joten teen hahtuvasta ja kylvetän sit lanoliinissa. Toi ohje on suuntaa antava, riippuu ihan langasta ja neulojan käsialasta tuo silmukkamäärä mut aika helposti sen laskee kun pienen koetilkun tekee.

Iltaa

Seksigalluppiin Mä oon ihan ihmeissäni itseni kanssa :eek: . Tyttöjä odottaessa ei juuri seksi voinut vähempää kiinnostaa ja varmaa iha säälistä miestä kohtaa annoin. No entäs nyt.. Mulla on aika kuivat paikat tuolla alapäässä, saharaaaaaa, jotenka mä laitan välillä suihkun jälkeen sellasta Lipolan intime öljyä (tosi hyvä, suosittelen ) ja se saa mut ihan hulluks :ashamed: :whistle: :p . Siis mä pari suihketta hieron alapäähän ja pakko saada HETI! Nyt on tarvinnu alkaa miettiä, millo sitä viitti edes käyttää, vaik kuinka kuivais, ku ei viitti koko aikaa sekstailla. Mullaki supistelee seksin jälkeen, mutta kyllä se tuntuukin superhyvälle..isäntäki tuntuu tykkäävän..alapääkin turvonnu aika paljon.
No jooooooooo, se siitä sit.

Eipä mulla kyllä muuta asiaa/kommentoitavaa ole. Illanjatkoja, Housea kattoon!

:heart: nelli&pulla-pojun-pallero 22+0

Yhteistyössä