hyvää iltapäivää (vai joko se on ilta?) mammat!
jee, vihdoinkin pääsin siedettävää aikaan kotiin ja koneelle, ja ehdin checkata helmikuisten kuulumiset. nämä kyllä piristää kummasti päivää, vaikka välillä vaikeistakin asioista ja huolista puhutaan.
toi
Pöhinän ja
Pupin vaateihmettely kuulosti tosi tutulta, eli kiitokset
Hissukalle neuvonannosta
. itse kävin viimeviikonloppuna (lapsettoman) kaverin kanssa ostoksilla ja ihmettelin ääneen sitä tavarapaljoutta.. kaveri sitten selitti juurta jaksain mulle, miten tarpeellisia ne kaikki mahdolliset variaatiot on ja kuinka tärkeää on hommata sellaisia ja tällaisia kuteita. huh huh, onneksi joillakin on noin hyvä yleistieto..
kiitokset myös
tukivyövinkeistä! täälläpäin bebesin myymälässä taitaa olla noita anitan vöitä tarjolla, joten suuntaanpa viikonloppuna tai ens viikon puolella sinne kokeilemaan sopivaa. tosiaan mitään vaivoja ei ole vielä ilmennyt, mutta ajattelin vain noin ennaltaehkäisevästi hommata sen..
SEElle,
Tarpalle,
Nellille,
kevytmelankolialle ja muille kipeille ja kipuileville kovasti jaksamista tautien ja vaivojen peittoamiseen! kurjalta tuntuu, että teillä menee tää "ihana ja seesteinen" keskiraskaus ikävissä merkeissä. mulla on ainoastaan pieni flunssantapainen (lähinnä nuha) käynnissä, mutta koska mitään kuumetta/kurkkukipua/jne ei oo ilmenny, oon uskaltanu jatkaa elämää ihan samalla tavalla kuin ennenkin.
mies luki eilen sitä neuvolan vauvakirjaa ja siinä kuulemma toistetaan moneen otteeseen, kuinka raskausaika on niiiiiiin vaikeaa ja kuinka naisesta tulee ihan hirviö hormoonien vuoksi. samaan hengenvetoon hän sitten ihmetteli mistä ihmeestä on kyse, kun mä olen kuulemma vaan tasottunu raskauden myötä ja muuttunu huomattavasti lempeemmäks. en ollu itse ajatellukaan asiaa noin, mutta kyllä oikeastaan tarkemmin miettiessä huomaan, etten nykyään hermostu oikein mistään. aiemmin olin aika temperamenttinen, mutta nyt ei oikeastaan mikään hetkauta ja muutenkin tuntuu, että koko vauva-asia on vaan lähentäny meitä ja parisuhde on senkun vaan parantunu (luokittelin itseni jo ennen raskautta erittäin onnelliseksi, mutta näköjään siitäkin on vielä tie ylöspäin
). onkos muut huomanneet parisuhteessa mitään eroa vauvan myötä? ainakin potkuista tuntuvat monet isät ilahtuneen..
ahh, innostuneena luin taas teidän
kirpparilöydöistä ja tulikin mieleeni, että sattuisko joku teistä pääkaupunkiseutulaisista tietämään hyviä kirppareita, joista löytyis lastentavaroita/vaatteita? googlettamallahan noita kirppareita kyllä löytyy, mutta jos osaatte vinkata jotain paikkaa, josta ootte tehny hyviä
lastenvaatelöytöjä niin vinkit otetaan kiitollisena vastaan. en siis tähän asti oo yksinkertaisesti käyny kirppareilla (tiedän, aukko sivistyksessä!) kun omat vaatteet oon ostanu uutena, mutta noiden lastenkamojen kohdalla tuntuis fiksulta hommata osa käytettynä kun jäävät kuitenkin niin nopeasti pieneksi..
okei, tätä rouvaa odottaa nyt crosstrainer-treeni ja sauna salilla, kun ulkona on niin kurja sää, etten viitsi siellä reippailla.. hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!