Heissan, :wave:
onpas täällä taas tapahtunut. Tsemppiä kaikille lähtökuopissa oleville tasapuolisesti! :hug: :heart:
Suonikohjuja ei onneks oo ilmiintyny. =)
civindal: Enpä ollu Tavastialla eilen, enkä itse asiassa oo tosta bändistä aiemmin kuullukkaan... Luin kuitenkin tän päivän Hesarista sitä koskevan jutun. Et sattunu siinä kuvassa olemaan? =) No, ei se tainnu kyllä raskaana olla siinä...
Ihania uutisia
Kiin! =) Tsemppiä kovasti kotioloihin! :hug: Muistahan käydä kuulumisia laittelemassa, kun jakselet/ maltat. =)
Oltiin tänään
Kätilöopistolla tutustumassa. Todella positiivinen kuva jäi sekä mulle että miehelle. Tilat oli osastoilla ja synnytyshuoneissa viihtyisät; tarvikkeita oli mukavasti saatavilla ja henkilökunta oli miellyttävän ja asiantuntevan oloista. Erityisen ilahtunut olin vauva-, äiti- ja perhemyönteisestä ilmapiiristä ja lapsentahtisuuden kunnioittamisesta. Nähtiin käynnillä viikon vanhat kaksoset, rv 36 syntyneet, jotka oli nyt noin 2,5 kiloisia. :heart: Tosi suloisia olivat! Uskomatonta ajatella, että omassa massussa köllii suunnilleen samankokoinen pikkuepeli. :heart:
Tuttia ei muuten Kättärillä ainakaan alkuun suositella, kukin perhe tekee tietysti siten kuin haluaa, mutta vakuutuin kyllä siten, etten aio tuttia vauvalle mukaan ottaa.
Vointi on parantunut sitten aamun, väsynyt tosin olen tänään ollut normaalia enemmän, vaikken mitään isompia kotitöitäkään ole tehnyt. :/ Saunottu on, taas, ja täälläkin, ruokavaliosta huolimatta :ashamed: on syöty karkkia tänään; Aarrearkkupussi tuhottiin miehen kanssa.
:ashamed: Nukuin päiväunet, mutta nyt taas väsyttää vähän, joten taidan käydä kohtapuoliin potslojot.
eva & hynttyrä 36+1 :heart: