Oho,
Tarpalla alkaa tosi jänskät paikat olla! Muistahan siekin sitte ilmotella hetivaan kun jotain tapahtuu!
Mun mies on todennut, että on se hyvä ku hällä on netti puhelimessa, voi sitte ihan sairaalassaki käydä täällä lukemassa ja kirjottamassa (kerron sille aina uusimmat juorut täältä).
Rintapumpuista on puhetta. Meikäläinen sellaisen hankkii, kuulema saa sairaalasta lainata/vuokrata tms. Mun on hiukka pakko, kun en kuitenkaan voi imettää tuota pikkuista vielä pitkähköön aikaan.
Munkin pitäis kai
verokortti viedä tohon muutaman sadan metrin päähän työpaikalle, mutta ei jotenkin saa aikaseks. Myöskin mun pitäis varmaan palauttaa työavain, mulla kun sopimus loppuu 31.5 ni enpä sitä enää tarvinne.. Toiseen työhön vois kans viedä kortin, tosin siellä ne kynii melkeen kaikki mun palkasta muutenkin veroihin, perkules.
Tavastialla eilen oli muuten ihan hirmusen paljon odottavia mammoja, ei täältä ketään muuta ollut? Tosiaan joka toinen naispuolinen näytti olevan raskaana.
(.) Meikäläinen innostui imuroimaan ja vaihtamaan melkeen lakanatkin (tartten niihin vähän apua ku on niin iso sänky et ne ei muuten mene hyvin.. Vanhat pois kuitenkin) ja pöllytin vuodevaatteet ja yhen pienehkön matonkin.. Kiltisti tossa parvekkeella..
Mies ihmetteli että mähän innostuin, ja varotteli että mun pitäis levätä. Tänään ei kuitenkaan oo mitään muuta tekemistä, joten ei sillai mua haittaa jos toi kylki kipeytyy. Voin levätä sit illalla..
Tutustumiskäynnille pitäis sairaalaan varata aika, mutta en oikein tiedä mihin numeroon siellä pitäis soittaa. Tai no, varmaan ajanvaraus- numero vois olla oikea. Oon vaan tosi huono soitteleen tollasiin (yritin värvätä jo miestä mutta kuulema se on mun homma). Ens maanantaina olis ultra, kiva nähdä miten iso mollukka tuo jo on, viimeks 33+2 oli 1.8kg.
Kuultiin just, että kaverin vaimoke joutuu olemaan sairaalassa, niin että pääsee vaan "lomille" kotiin. Sairaala kun vielä on heiltä melko pitkällä, asuvat maalla.. Raskausmyrkytys, jonka takia lapsikin syntyy etuajassa. Yrittävät vielä kuukauden sinnitellä..
Mites muuten, tiedättekös jos on
raskausmyrkytys, niin tuleeko silloin automaattisesti sektio? Vai käynnistetäänkö synnytys etuajassa ja kokeillaan normisti alakautta?
valkovuodosta muuten joku on joskus jo aiemmin puhunut. Mullakin tulee tosi vetistä, ja ihmettelin myös yks aamu että oiskohan tihkuvaa lapsivettä.. Meinaan kun lakanat kastui kun sitä sillai hulahteli (ei nyt litroittain mutta mun mielestä suht paljon). Päädyin kuitenkin siihen tulokseen, että tuskinpa on lapsvettä, mutta kuinka herkästi kannattaa lähteä testaamaan tuota jos jatkuu?