Huomenet =)
Ootte vissiin kaikki jo pakkaillut sairaalakassiakin valmiiksi ja mä kun sain vasta eilen vauvan vaatteet hoitopöydän laatikoihin eli tekemistä vielä riittää. Ja sänkykin edelleen kasaamatta, miehet :kieh:
Noista omista kotiintulovaatteista et puhtaat alusvaatteet mäkin otan mukaan mutta muuten tulen samoilla vaatteilla takaisin kuten aiemminki, mahtuvat ainakin päälle ja ovat mukavat autossakin istuessa.
Vauvan kotiintulovaatteita olenkin miettinyt kun meillä myös puolen tunnin autossa istuminen kotiin lähtiessä joten varmasti autossa tarkenee vähän vähemmälläkin eli luulen että villavaatekerroksen jätän väliin kun toppahaalari kuitenkin tulee
Seksistä olitte taas gallupoineet ja meillä on kyllä mun toimesta varsin hiljaista. Mies ei moiti millään tavalla isoa masua tai ylimääräisiä läskejä mutta omat halut on kyllä jossain ulkomailla :headwall: Hillittöm't suonikohjut alapäässä ei saa oloa tuntumaan kovin hehkeältä ja päivisin kipuilevatkin kiitettävästi joten siinä varmaan päällimmäinen syy :/
Laitetaas vähän Gallua kehiin aiheesta:
Onko teillä muilla ilmestynyt odotuksen aikana suonikohjuja jalkoihin tai alapäähän?
Hyvä että
Hilarilla vauva masussa ja tapahtuneesta huilimatta pikkuisella kaikki kunnossa :hug:
Nalle-Puhin osalta jännitys vaan senkun kasvaa, toivottavasti kaikki kunnossa siellä molemmilla!
Eilisessä neukussa mulla oli kaikki ok, painoakaan ei ollut tullut kuin 300g/viikko vaikka ajattelin joulun vaikuttavan asiaan ihan toisin
Vähän vaan harmitti kun vakioneukkatäti jäi vuodenvaihteessa vuorotteluvapaalle ja onhan tää sijainen ihan mukava mutta vauvan asentoa ei kokeillut käsin vaan katsoi ultralla. Olisin halunnut kysyä et onko pieni jo kiinnittynyt mutta eipä hyödytö kysyä kun toinen ei olisi osannut vastata kuitenkaan. Äitipolin aika tulee postitse mulle joten sitä odotellessa...
Liirah, sulla kylä hurjan alhaiseksi päästetty hemppa, toivottavasti saat apua asiaan pikimmin!!
Tarpalla vaikuttaisi olevan synnytys jo melko lähellä, eikös tulpan irtoomisesta mee muutamasta tunnista max kolmeen viikkoon kun synnytys alkaa?! Mulla kakkoselta irtos tulppaa viikon sisään aikana ennen synnytystä. Hui miten jännää alkaa olla kun porukka alkaa vähitellen tekemään kukin vuorollaan lähtöä synnärille
Nyt lähden lasten kanssa vähän ulkoilemaan, mukavaa päivänjatkoa =) :wave:
äitsy ja pieni 34+5 :heart: