Terkkuja perhevalmennuksesta :wave:
oli ensimmäinen kerta tänään ja aiheena säännöllinen synnytys. Mitään uutta tietoa en saanu... :/ Ilmeisen aktiivisesti on tullut tietoa hankittua muualta; kiitos teidän, mammajoogan, vauvalehtien ja tiedonhaluisen luonteeni. B) Myöskään mies ei saanut mitään uutta tietoa...
Ensi viikolla on aiheena epäsäännöllinen synnytys ja katotaan synnytysvideo, josko sillon oppiskin jotain...
Ai juu, tuli siellä semmonen juttu uutta, että kannattais ottaa
omat tossut mukaan. Olin ajatellu, etten ottais, mut päätinkin, et otan nuo mun Crocsit. =)
Civindal: Valitin Fasulle kerran Kettu-karkeista, tai itse asiassa siitä uudesta pussista, niin sain "kiitokseksi palautteesta" pussillisen Kettu-karkkeja.
Oli kyllä paskin hyvitys, mitä oon saanu... Ja oon saanu monista firmoista lahjuksia...
B) Juu, aiheesta reklamointi on kivaa... B)
Hui, miten alhainen
hembba sulla
liirah!
Nousuun ja äkkiä!
Maitohappobakteereista: Mulla on ollu nuo mielessä jo pidemmän aikaa, mutten oo muistanu... Kiitos sille, kuka otti puheeks. :flower: Ostin kaupasta Gefilus-mehua ja Rela-piimää, joten nyt alkoi hapotus täälläkin.
Ja vauvalle aion hankkia myös noita happojuttuja. Tippoinako ne muuten annetaan?
Rintapumppu on hankittuna, Aventin käsikäyttöinen. Sain duunikavereilta vauvalomalleläksiäislahjaks Stockan lahjakortin ja sijoitin sen tohon pumppuun. Helppokäyttöiseltä vaikuttaa. =)
Vauvan kotiutumisvaatteet on pakattuna; laitettiinkin jo joskus aiemmin kuvia tänne niistä... Ainakin Jahvetti ja Kiin tais laittaa mun lisäks... Omat vaatteet pitäis vissiin miettiä... Tai no, eipä niissä kai sen enempää miettimistä oo: t-paita, neule/huppari, lökäpöksyt (varmaan kivemmat kuin farkut) ja aluvaatteet... Tai niin mä ainakin ajattelin, että jotkut rennot perusvaatteet ottais.
Kukas se olikaan käyny
kampaajalla tänään? Vai oliko ees kukaan? Mitäs laitoit ja oliko tuskallista istua siinä pesupenkissä? Mä aattelin mennä ens ma tai ti ja mietin, et pitäisköhän sitä ottaa omat tyyny mukaan selän taakse... :/
kohta saunaan, jiihaa... En ookkaan saunonu tällä viikolla kun joka päivä...