Hakutulokset

  1. M

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    tyttö syntyi 22.3 klo: 21.35 hätäsektiolla, sydänäänten laskun vuoksi. Mutta sieltä tuli terhakka ja terve tyttönen 49cm ja 3660g täydellinen pakkaus. Paksu tumma tukka :heart: Nukkuu ja syö paljon, todella rauhallinen tapaus. :flower:
  2. M

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    mäkin voisin hieman ilmotella itestäni, lukemassa olen käynyt useasti teijän juttuja, mutta oon vaan niin ihmeellisen laiska kirjottamaan.. Onnea kaikille jotka ovat jo vauvan saaneet :heart: Viimeisellä lääkäri käynnillä käyty ja painoarvio oli 2kg 800g eli lasketun ajan tienoilla vauva...
  3. M

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    mulle voisi lisätä tyttölupaus =) ultrassa kaikki hyvin. Pieni tyttö löytyi.
  4. M

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    Ens viikolla rakenneultra, pitää ilmoitella sitten kumpaa veikkaavat.. =)
  5. M

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    hep hep, täällä ollaan.. !!käyn useesti lukemassa teidän juttujanne, mutta kirjoittelu jää vähemmälle. :flower:
  6. M

    **Maalismasut 2009* lokakuussa

    HEP!Täällä viellä ollaan, olen seiraillut kirjotuksia, mutta kirjottanut en ole vähään aikaan.. mulla on ihan poikaolo, jos voisi päivittää tuonne kiitos =) mulla kahen viikon päästä toinen ultra vähän jännittää.. tähin asti kaikki ollut loistavasti. melisha ja pikku 17+3
  7. M

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Eli synnäri olisi kätilöopisto.
  8. M

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    moikka, mäkin voisin vielä ängetä tänne.. =) mulla laskettu aika 28.3 En aikasemmin tajunnu että esikoishaaveilijoilla on oma odotussivu.
  9. M

    ~[Esikoisesta Haaveilevat]~

    heippa kaikille :heart: en ole vähän aikaan käynyt lukemassa juttujanne, mutta onnea kaikille plussanneille :flower: Itelläni paha olo oksetus jo takana päin, ja oikein energiseltä tuntuu.. kävin eilen mammavaate ostoksilla, kun maha alkaa olla jo niin turvoksissa. Mies pelottelee kaksosilla...
  10. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mullakin maha pömpöttää ihan kamalasti, turvotusta... :whistle:
  11. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    myymälle voimia :hug:
  12. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mulla oireina ollut kamala nälkä, maha turvoksissa, rinnat todella arat. Välillä mahan nippailuja. :flower:
  13. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Suunnistaja: Ollaan kumpikin sitten maalismasuissa =) ja vielä samana päivänä laskettu aika. Hyvä että sullekkin vihdoin tuli se selkee plussa.
  14. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mulla olisi laskettu aika 28.3, ensimmäistä lasta odotellaan mieheni kanssa. Ja synnytyssairaala luultavsti kätilöopisto.
  15. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    moikka.. mahtuuko viellä mukaan ? =)
  16. M

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    TinyAngel: Mä testasin 2 päivää ennen oletettuja menkkoja gravidan merkkisellä, sen pitäs olla herkempi.. mutta tänään oli pakko viellä testailla semmoselle apteekin omalla. ja vahvaa plussaahan se näytti.. =) Pakko vaan uskoa että masussa pikkunen on..
  17. M

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    mulla oli ainakin tämmösiä oireita.. maha turvoksissa, kamala nälkä koko ajan, maha kipeä välillä, niinkuin menkat ois alkamassa, mutta ei alkanu. Rinnat todella arat.. että tämmöstä :) nyt ois vasta 4+3 :heart: ajattelin täällä vielä välillä hillua jos saapi.. ja toivotaan myös MISS...
  18. M

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    mä olin jo valmistautunut odottamaan, jos ei tärppää heti, kun en kuvitellu että tulisi ekalla yrittämällä, mutta iloinen yllätys. =) toivotaan vaan että se pysyy siellä loppuun asti :heart:
  19. M

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    kiitos paljon onnitteluista :heart: toivon kovasti että kaikki plussaa piakkoin :hug: lähetän täältä hirmuisia plussatuulia++++++++++++++++!!! kaikille! :)
  20. M

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    En malttanut olla testaamatta Tattaraa... Sieltä tuli 2 viivaa, PLUSSA :heart: ei niin tummanpunanen, mutta selkeä viiva heti!! oih tuli pari tippaa linssii ja piti soittaa miehelle, joka lähti just töihin.. hän oli niin ilonen =) mä en voi uskoo tätä, pitää toivoo että plussa pysyy...

Yhteistyössä