~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

yöperhonen- täytyy nyt katsoa kehtaankos mennä kauppaa ostamaan...siis pelkään että tietenkin joku tuttu sattuu samaan kauppaa samaan aikaan.
Se on aina niin, että kun en haluu nähdä ketään niin varmasti tulee kaikki vastaan esim. kun meen äkkii kauppaa tukka paskasena ja naama meikittömänä niin aina joku tuttu tulee vastaa...ajattelevat varmaan että ompas tuokin aina likaisena liikenteessä..heh! :D
 
Heippa tytöt!

Täällähän on ollut kiihkeä tunnelma!
Tädistä kärsiville :hug: ja yleisesti plussatuulet kaikille ++++++++ :whistle:

Siis voi paska, eipä näy tätiä eli en sitten todennäkösesti ole ovuloinut kun kp:t on taas reippaasti yli 30...ärsyttää aivan älyttömästi. Hienoinen masis minullekkin iskenyt, tuntuu ettei me koskaan sitä vauvaa saada, taisi olla muillakin samanlaisia tuntemuksia. Kun tullaan reissusta, meen kyllä sinne lääkärille.
Niin, mulla tulee nyt varmaan sellanen viikon palstatauko huomisesta, kun ollan reissussa, vieläkään ei ole matkakohde selvillä, mutta eiköhän se selviä :D Toisaalta ihan jees pitää pikku tauko, ei sitten ajattelis ihan koko aikaa näitä vauva-juttuja :D
 
Kiitos TA =)

Pitäis pakata, mut ku ei oikein huvita, mieluummin istusin koneella :LOL:
Mä mietin, että pitäskö mun testata lauantaina, vaikka se turhaa onkin, tietäs, että voiko siellä keikalla juoda muutakin kuin vettä. Mun serkku kerto tänään, että niille syntyy toinen vauva, olin kyl kieltämättä hieman kade...
 
Duffy joo täällä koneella on kivaa, vaikkakin nää kaksplussan sivut tökkii taas kerran!!!
No munkin piti testaa vasta lauantaina, mutta kuinkas kävikään kaikki testit jo kulutettu..heh!
pakko kait se on testata lauantai aamuna kuitenkin (ellei täti tuu) koska mennää juhlimaan meidän 1v hääpäivää...ja tosiaankin otan siiderin tai kaksi jos ei vieläkään meidän unelma toteudu.
 
Duffy munkin ystävä on saamassa vauvan. Olen todella onnellinen hänen puolestaan ja suorastaa ahmin tietoa raskauden etenemisestä...olen niin onnellinen hänen puolestaan!!!:heart:
ja pakko myöntää mutta tosiaankin oon kateellinen siitä kuinka helposti se heiltä kävikään...
 
TA joo kyllä minäkin oon onnellinen hänen puolestaan ja kaikkien työkavereidenkin puolesta, mut kyllä aina tulee ajatus, että miksi minä en oo raskaana :(
Noo, ei muuta ku vi**tus-kännit lauantaina. Heh täällä varmaan porukka aattelee, että mä oon ihan juoppo ku nyt kesällä tullu juotua jonkun verran :D yleensä syksyllä ja talvella en jaksa käydä missään tai juoda tms, mut kesällä on kiva istua patiolla. =)
 

Duffy:
Nyt mie painun suihkuun ja nukkumaan, moikka! ja oikein ihanaa matkaa vielä kerran...
ja vaikka puheet ei auta niin pakko sanoo että kyllä mekin vielä plussataa ihan varamasti...kyllä minä ainakin vakaasti uskon siihen. :D
:wave:
 
mulmul :hug: jaksamista sulle kovasti! Ei auta muu kuin uskoa että se vauva vielä tulee.

Talvis, tosi hyvä vinkki toi et menee oman profiilin kautta edelliseen viestiin!!! hassua miten sitä ei tajua noin simppeliä asiaa... :D Sitähän sitä sanotaan, että kaikista nerokkaimmat keksinnötkin syntyvät sattumalta ja johonkin oikeaan tarpeeseen. hih.

TA kyllä se plussa sullekin tulee! Ihan varmasti! Malta nyt oottaa pari päivää ennen uutta testiä... :hug:

Mie: siippa tulikin kotiin eilen illalla! :heart: mut nyt kun en tiiä että missä menee mun oikea kiertopäivä (kun eilen ja toissapäivänä tuli ihan kuin ovislimat.... pöh) niin täytyy vaan nyt pupuilla tässä kun ehitään. :) Maanantaina siippa lähtee taas reissuun ja lauantaina ollaan mökillä niin siellä ei päästä hommailemaan... :p No koitan ottaa rennosti. Jos ei päästä ovisaikaan liikenteeseen niin sitten ei.
 
Mäkin merkkailen tänne aina! :D
Musta oli kyllä niin ihana tänään kun mulle tuli jotenkin huono olo, tiedä sitten mistä johtui ;) niin äiti sano ekana että joo, se on raskaana :saint: Vähän oli kivaa että sano noin vaikka en tietenkään tiedä olevani, tuli vaan hyvä mieli :D Ilo irti pienistä asioista...!
 


18.7.2008

Kride........................kp 58/20-30..................................yk 3
Santtuli....................kp 50/27........................................yk 3
Humu82..................kp 46/27-33.....................................yk 3
Talvis.......................kp 41/30-31(-46).............................yk 3



Hebbeliini..................kp 38/28..............................................yk?
Piglet...................... kp 36/27-.................................(taustailee)
Duffy........................kp 35/?? .............................................yk 3
Kukkaiskeiju.............kp31/29-36........................................ yk1
TinyAngel.................kp 30/29-30........................................yk 4





Nera-85....................kp 29/28-35.......................................yk 3
johanna83...............kp 26/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 25/30-33..............................(tjottailee)
HaLPe......................kp 24/24-27.......................................yk 5
Lumikeiju.................kp 23/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 23/34..............................................yk1
Kauris-82.................kp 23/30............................................yk 4
outsa5.....................kp 21/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 21/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 20/39-41......................................yk15





Emiliana.................. kp 17/28-33...................................... yk 4
Noomi-.....................kp17/22-26........................................yk1
Sannya.....................kp 15/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
Arabel......................kp 14/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 14/28...............................yk 4(yht.yk 7)
Louvre...................kp 11/32-35.....................................yk5
kiharapää............... kp 11/32-35(-43).............................yk 11
ElinaMaria..............kp 11/28...............................................yk 6





Siniviuhka............... kp 10/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 9/26-41.......................................yk 6
mulmul.................... kp 7/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 7/28...............................................yk2
Laala...................... kp 4/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 4/23-25..........................................yk6
nibbler.................... kp 3/28.............................................yk 14
Ouska......................kp 3/28-??.......................................yk 5
Terhi82....................kp 3/28...............................yk3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 2/28-38........................................yk 3
Veena......................kp 2/24-28.......................................yk 15
Jouskari-82.......................................................................yk11



[color]

HAAMUJENGI:

Suunnistaja.............kp 26/26-28........................................yk 4




Taustailee:
Inkaliina-83
Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
teddybear82...........kuumeilee, esikoisen yrittäminen alkaa elokuussa
Valma.....................Taustailee
Henuliini.................. taustaileepi
papaijaa8
[color]




PLUSSANNEET:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
kesk.arvo = yk 4,62 (185/40)


 
En malttanut olla testaamatta Tattaraa... Sieltä tuli 2 viivaa, PLUSSA :heart:
ei niin tummanpunanen, mutta selkeä viiva heti!! oih tuli pari tippaa linssii ja piti soittaa miehelle, joka lähti just töihin.. hän oli niin ilonen =)
mä en voi uskoo tätä, pitää toivoo että plussa pysyy.. Oireet ei ollu siis kuviteltuja vain, vaan totta :flower: ihanaa...
 
Melisha ONNEA plussasta!! Ihanaa. Täälläkin tuli tippa linssiin :flower: Oon nyt viikon lueskellut näitä keskusteluja. Ihana lukea onnellisia uutisia ja ihmisten pohdintoja. Ja uskomattoman tuntuista että meillä sama projekti käynnissä. En ole oikein sitäkään vielä sisäistänyt =)
 
Onnea Melisha..

Ja sitten omaa napaa.... en tieädä alkoivatko ne kuukautiset vihdoin ja viimein... illalla tuli ihan pieni punainen läiskä pyyhkiessä...ja aamulla pikkasen isompi mutta sekin vain semmoinen vaaleanpunainen läntti vessapaperissa... toisaalta tämä virtsaputken tulehdus on aika kovana...jäin kotiinkin täksi päiväksi....joten sekin voi aiheuttaa nuo pienet veritahrat... Omat kuukautiset on yleensä aika runsaat... ja varsinkin kun ne on ollu jo 11 pv myöhässä, niin luulisin niiden alkavan rytinällä... mutta katsellaan...
 

Yhteistyössä