Täällähän on taas tekstiä vaikka kuinka.. Näin netissä sitä on paha mennä sanomaan, millainen kukin on, joten mitään turhaan syväänluotaavia analyysejä toisen persoonasta on, ainakin mun mielestä, paha mennä tekemään. (Esim mun tekstejä täällä on lähinnä niinä huonoina hetkinä/piinailtaessa. Lisäksi suurin osa koskee luonnollisesti vauvahaaveita. Ne on luonnollisesti hyvin tärkeä asia mulle, mutta mulla on sentään edelleen muutakin elämää jne.) Ellei sitten satu tuntemaan jotakuta IRL. Kuitenkin, ainakin mun mielestä, myös ikävät asiat voi sanoa, rehellisesti ja tahdikkaasti niin, ettei niillä loukkaa toista. Saman asian kun voi sanoa niin kovin monella tavalla. Musta on ainakin hauska lukea/kuulla muiden mielipiteitä ja saada samaan asiaan useita erilaisia näkökulmia. Usein ne näyttää saman asian sellaisessa valossa, jota ei olisi tullut muuten ajatelleeksi tai auttaa oman mielipiteen muodostamisessa.
Vielä selvyyden vuoksi: tällä ei ollut tarkoitus loukata ketään, vaan avoin, erilaisten mielipiteiden vaihto on hauskaan, mielenkiintoista ja muutenkin tärkeää näin _keskustelu_palstalla. Toivottavasti edes joku ymmärsi, mitä yritin tällä nyt sönköttää..
Tää palsta, tää pino ja te kaikki olette tärkeitä, ihania ja kultaisia :hug:. Mulle itselle näist keskusteluista on ollut todella apua ja tukea erityisesti km jälkeisinä erittäin vaikeina hetkinä. Mietin just tänään aamulenkillä, miten ihmeessä joskus ajalla ennen nettiä on pärjätty.. Ne naisraukat on joutuneet vatvomaan isoja ja vaikeitakin asioita ihan liian paljon yksin jos lähipiirissä ei ole sattunut olemaan ketään, kelle puhua näistä jutuista.
:heart: