~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

ja toiveilija, se on täysin eri asia kertooko mielipiteensä keskustelupalstalla vai sanooko ammatissaan sen toiselle suoraan. Mä olen sen verran fiksu, et kyllä pitäisin omana tietonani tuon mielipiteeni ammatissani toimiessa. Ja kyllä, tämäkin on jopa mahdollista vaikket sitä ehkä uskokaan.

Ikään kuin tytyllä ja Hebbeliinillä ei ois muutenki pää sekasin asioista ja mietittävää muutenkin, ni täällä sit aletaan monen sivun verran valistaa, et sinuna tekisin niin ja näin, enkä missää tapauksessa tälleen, ja toihan on kyllä väärin, plaa, plaa, plaa! Herranen aika sentään! Haloo sanon minä :kieh:

miracle: Eikä yritetä. :hug: Sähän oot tosi kantava voima tässä pinossa! Voi vaan olla, että jos itse sanoo kärkkäästi, niin helposti sitten saa itsekin kärkkäyttä osakseen. Sitä voi rempseille ihmisille sanoa rempseämmin takaisinkin!
Mutta jos ei tiedä miten rempseä joku muu on. Jos ei siis ihmistä tunne, niin sillon pitäs kyllä hillitä itsensäkin. Kuulostella ensin, ja tutustua, ja sitten kertoa mielipide jos kysytään.

Tää on tämmöstä, ikuista oppimista, ihan jokaisella meistä.
:heart:

Kyllä sä oot miracle tärkeä tässä ketjussa! Ja niin ovat muutkin. Eihän täällä kukaan viihtys jos kaikki ois niikun itse. Sama ois sit höpistä itsekseen. :D

-B

No mun puolesta hankkikaamme tänne se iloinen ja positiivinen energia takaisin. :hug: vain ihan jokkaiselle. Mie en oo pahhaa halunna, enkä tuu haluamaankaan. Riita poikki ja pinoon nyt. Antakee miunkin pittää oman mielipiteeni, te pitäkee omanne :heart: :heart:

No niin ois sota! :LOL:

Rauhaa ja Rakkautta siskot! :heart:

Muistetaanhan, että me ollaan samassa veneessä kaikki. Meistä on ollu toisillemme vertaistukea paljon.

Tää on tärkeä pino!
Te ootte tärkeitä.

Kunnioitetaan tätä pinoa ja toisiamme, eiköhän se ilma oo jo tästä puhdistunut! :flower:

-B

siskot hei..relax..en mie ainakaa pahota omaa mieltäni vaikka ihmiset kommentoikin kovin kovalla kädellä..minuhan tää elämä on joten teen myös ne päätökset..mutta paljonhan täällä on eriäviä mielipiteitä.mutta joo siis asiaan..

Tänään sain prokestoriini eli keltarauhashormoni tulokset ja sairaanhoitaja sanoi niiden olevan normaalit eli arvo oli 194,2 mutta toi oli otettu 3-4pv ennen ovista,joten onko se sittenkään tarpeeksi paljon? Se sairaanhoitaja sanoi et normi arvo kulkee siin 102-496 välillä..joten jospa toi miun arvo onkii liian alhanen kun ei oo tärppii tullu.. :/

Tyty: multakin otettiin "väärässä" kohdin. Voi siitä jo päätellä, ettei mitään oo vikana, vaikkei ihan ihannelukemia saakaan.

Voit sit seuraavan käynnin yhteydessä mainita asiasta. Jos olis ollu jotain häikkää, niin sut ois määrätty uusiin kokeisiin. Uskon, että kaikki on hyvin. :hug:

Kiitos Miraclelle ihastuttavasta kuvasta :heart:

-B

miulla alkaa mennä hermo tän assiin kaa.. :kieh: perkele..miks minnuu ei voija inffota tommosista helkkarin ajankohdista..ei tämmönen keltanokka voi mittää tietää.. :headwall: pittää viel huomen tarkistaa et oliko se proksetoriini vai prolaktiini jonka ne otti.. :eek:

Täällähän on taas tekstiä vaikka kuinka.. Näin netissä sitä on paha mennä sanomaan, millainen kukin on, joten mitään turhaan syväänluotaavia analyysejä toisen persoonasta on, ainakin mun mielestä, paha mennä tekemään. (Esim mun tekstejä täällä on lähinnä niinä huonoina hetkinä/piinailtaessa. Lisäksi suurin osa koskee luonnollisesti vauvahaaveita. Ne on luonnollisesti hyvin tärkeä asia mulle, mutta mulla on sentään edelleen muutakin elämää jne.) Ellei sitten satu tuntemaan jotakuta IRL. Kuitenkin, ainakin mun mielestä, myös ikävät asiat voi sanoa, rehellisesti ja tahdikkaasti niin, ettei niillä loukkaa toista. Saman asian kun voi sanoa niin kovin monella tavalla. Musta on ainakin hauska lukea/kuulla muiden mielipiteitä ja saada samaan asiaan useita erilaisia näkökulmia. Usein ne näyttää saman asian sellaisessa valossa, jota ei olisi tullut muuten ajatelleeksi tai auttaa oman mielipiteen muodostamisessa.

Vielä selvyyden vuoksi: tällä ei ollut tarkoitus loukata ketään, vaan avoin, erilaisten mielipiteiden vaihto on hauskaan, mielenkiintoista ja muutenkin tärkeää näin _keskustelu_palstalla. Toivottavasti edes joku ymmärsi, mitä yritin tällä nyt sönköttää..

Tää palsta, tää pino ja te kaikki olette tärkeitä, ihania ja kultaisia :hug:. Mulle itselle näist keskusteluista on ollut todella apua ja tukea erityisesti km jälkeisinä erittäin vaikeina hetkinä. Mietin just tänään aamulenkillä, miten ihmeessä joskus ajalla ennen nettiä on pärjätty.. Ne naisraukat on joutuneet vatvomaan isoja ja vaikeitakin asioita ihan liian paljon yksin jos lähipiirissä ei ole sattunut olemaan ketään, kelle puhua näistä jutuista.

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Hebbeliini, erityisesti sinulle halituksia :hug: , jos olet mielesi pahoittanut puheistani. Sanoin vain mielipiteeni, kuten itse sanoit, että niitä on mukava kuulla eri kantilta.
:hug: samoin... pahoittelen... vähän meni niinkuin rv B sanoi.. että kärkkäät saavat kärkkäitä vastauksia....

no mut eiköhän tuo asia ole loppuun käsitelty... parhaiten minä itse oman tilanteeni ja parisuhteeni tiedän... :heart:

Yhteistyössä