~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

rouva b pentuna oli helposti semmosta käkätystä, harvemmin enää. se on kyl tosi hauskan kuulosta. silloin kun ne vaatii ruokaa, ja varsinkin aamuisin ne huutaa "mamma!" toinen möreesti ja maristen, toinen korkeelta ja kovaa :D

sit läskipallero hyrisee joka kerta ku se liikkuu...mä en tiiä miks mutta se on todella ärsyttävää.

Nibbler: Hyrisee = kehrää? Jos niin, ni meidänki läskipallero hyrisee kun liikkuu! Kai se sit on niin perusonnellinen. Ehkä ne lihavat ON lepposia, kuten sanotaan. :D
Ja just käkätykseksi sitä voi sanoa (kjäh-kjäh-äh-näh-njäh-njäh). :snotty:

Miraclelle kiitos päivityksestä. Hassu juttu kun oon joskus lueskellu muitakin ketjuja, niin oot täysin tietonen kaikkien oireistaja kiertopäivistä. Se on hauskaa seurata. Ja vastailet aina kaikkien ongelmiin. Pitäsköhän siusta tulla gyne tai kätilö tai joku, kun on noin hanskassa hommat. :D

-B

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:
Nibbler: Hyrisee = kehrää? Jos niin, ni meidänki läskipallero hyrisee kun liikkuu! Kai se sit on niin perusonnellinen. Ehkä ne lihavat ON lepposia, kuten sanotaan. :D
Ja just käkätykseksi sitä voi sanoa (kjäh-kjäh-äh-näh-njäh-njäh). :snotty:

Miraclelle kiitos päivityksestä. Hassu juttu kun oon joskus lueskellu muitakin ketjuja, niin oot täysin tietonen kaikkien oireistaja kiertopäivistä. Se on hauskaa seurata. Ja vastailet aina kaikkien ongelmiin. Pitäsköhän siusta tulla gyne tai kätilö tai joku, kun on noin hanskassa hommat. :D

-B
Miracle...jos alaa harkitset :D... niin kannattaa ainakin sitten miettiä mitä ihmisille töksäyttelee... siinä minun mielestä tarvitsee aika avarakatseista näkemystä...jota sinusta en ole huomannut...ei millään pahalla!!!

Nibblerin ja Rv B kissojen ärsyttävistä tavoista tuli meidän koiranpentu mieleen. Se maiskuttaa ihan älyttömän paljon ja haukottelee. Se on tosi rasittavaa toisinaan :LOL: Ja aina kun pitäis mennä ulos, niin innolla tulee ovella, mut sit se AINA venyttelee, et hänen tahtiinsa mennään ulos |O

Hebbe, Juu no siin ammatissa tuskin hirmusti alkais moralisoida, koska tuolloin yleensä nainen on raskautunut jo. Ja jos ei pahalla ni milläs sit :D Eläs ala jeesustelee :) Mut jälkiviisaudessa ei oo mitään järkeä. Ja kaikkea ei tarvitse suvaita, mut tossa ammatissa se on eri asia mitä sanoo ja mitä jättäis sanomatta.

Mutta mun ei tarvitse moraalittomuutta hyväksyä ja jos se musta niin pahan ja suvaitsemattoman tekee, niin tehkööt. Mutta jätän asian tähän. En jaksa tuosta alituiseen tapella. Surettaa vain huomata miten monet on sitä mieltä, et miehen tahtoa ei pidä kunnioittaa yhtään ja et on oikein yrittää raskautua vaikka mies on selvän kantansa sanonut. Se tästä asiasta. Asiat riitelee, mut ei ihmiset. Näin ainakin mun mielestä. Mut enää siis en jaksa tuosta vääntää ja jokainen tehkööt tavallaan vaikka sen vääräksi itse näenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja toiveilija82:
Kyllähän naiset käy gynellä ennen raskauttakin... :/
Kuten jo sanoin, ammatti on erikseen. Siinä on yleensä oma roolinsa ja omat juttunsa miten käyttäydytään ja mitä asioita sanotaan julki. Mutta kiitos ja loppu. Tää keskustelu mun osaltani voi jäädä tähän. Kuten jo sanoin, tehköön jokainen tavallaan. Ja ihailkoot sitäkin iha mite moni ihminen tahansa, mulla on mielipiteeni ja se pysyy.

Alkuperäinen kirjoittaja toiveilija82:
Ihan näin hoitaja-ihmisenä sanon, et ihmisille EI todellakaan töksäytellä asioita miten sattuu..
Niin ja yleensäkin asiakaspalveluammateissa. Pitää olla vaiti tietyistä puheaiheista ym. Ja jos keskustelu menee punaiselle alueelle, pitää pitää omat ajatukset ominaan ja olla neutraali...

Mä EN ole hoitaja. Ja Hebbe mielestäni halusi mielipiteitä, ja sanoi myös että hänestä on mukavakin kuulla erilaisia. Mielestäni en ole mitään kauheaa tehnyt, mutta jos siis olen ollut ilkeä, pahansuopainen ja muuta, niin pyydän vilpittömästi anteeksi. Mielipiteeni vain on ja se pysyy sellaisena, että miehenkin tahtoa on kuunneltava. Ei muuta.

No jos lähetään tolle alueelle niin asiakaspalvelija olen minäkin enkä TODELLAKAAN ole suoraan sanonut jotain jos jokin on ärsyttänyt tms. Kyl mä osaan tahdikas olla, mut jos tää on KESKUSTELUpalsta. Tietääkseni te ette oo mun asiakkaita. Ja tällöin tietääkseni jokaisella lienee oikeus mielipiteeseensä.

Yhteistyössä