Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Tää meinas hävittää osan listalaisista eka ni tarkastelkaa et listal ootte ja on oikein :wave:
minulle ainakin kp 37/28
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Tää meinas hävittää osan listalaisista eka ni tarkastelkaa et listal ootte ja on oikein :wave:
Miracle...jos alaa harkitset ... niin kannattaa ainakin sitten miettiä mitä ihmisille töksäyttelee... siinä minun mielestä tarvitsee aika avarakatseista näkemystä...jota sinusta en ole huomannut...ei millään pahalla!!!Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:Nibbler: Hyrisee = kehrää? Jos niin, ni meidänki läskipallero hyrisee kun liikkuu! Kai se sit on niin perusonnellinen. Ehkä ne lihavat ON lepposia, kuten sanotaan.
Ja just käkätykseksi sitä voi sanoa (kjäh-kjäh-äh-näh-njäh-njäh). :snotty:
Miraclelle kiitos päivityksestä. Hassu juttu kun oon joskus lueskellu muitakin ketjuja, niin oot täysin tietonen kaikkien oireistaja kiertopäivistä. Se on hauskaa seurata. Ja vastailet aina kaikkien ongelmiin. Pitäsköhän siusta tulla gyne tai kätilö tai joku, kun on noin hanskassa hommat.
-B
Kuten jo sanoin, ammatti on erikseen. Siinä on yleensä oma roolinsa ja omat juttunsa miten käyttäydytään ja mitä asioita sanotaan julki. Mutta kiitos ja loppu. Tää keskustelu mun osaltani voi jäädä tähän. Kuten jo sanoin, tehköön jokainen tavallaan. Ja ihailkoot sitäkin iha mite moni ihminen tahansa, mulla on mielipiteeni ja se pysyy.Alkuperäinen kirjoittaja toiveilija82:Kyllähän naiset käy gynellä ennen raskauttakin... :/
Niin ja yleensäkin asiakaspalveluammateissa. Pitää olla vaiti tietyistä puheaiheista ym. Ja jos keskustelu menee punaiselle alueelle, pitää pitää omat ajatukset ominaan ja olla neutraali...Alkuperäinen kirjoittaja toiveilija82:Ihan näin hoitaja-ihmisenä sanon, et ihmisille EI todellakaan töksäytellä asioita miten sattuu..